mini pizza's van courgettequote:Op zondag 30 juni 2019 08:09 schreef pokkie1997 het volgende:
Heb weer zin om pizza te maken.. Wil hem alleen wel gezond maken.
Ik weet dat er in de winkel bloemkool-bodems e.d. te koop zijn, maar die zijn grotendeels van bloem gemaakt, en dan ook nog eens gewoon witte tarwebloem i.p.v. volkoren.
Heeft iemand toevallig een recept wat grotendeels uit groenten bestaat en volkorenmeel gebruikt i.p.v. tarwebloem?
https://www.google.nl/search?hl=nl&q=mini+pizza%27s+van+courgettequote:Op zondag 30 juni 2019 08:15 schreef pokkie1997 het volgende:
[..]
Daar heb je waarschijnlijk zo'n dehydrator voor nodig?
Godenvoerquote:Op zondag 30 juni 2019 08:20 schreef realAIVD het volgende:
[..]
https://www.google.nl/search?hl=nl&q=mini+pizza%27s+van+courgette
oooh, dat zijn wel écht ieniemienie stukjesquote:Op zondag 30 juni 2019 08:20 schreef realAIVD het volgende:
[..]
https://www.google.nl/search?hl=nl&q=mini+pizza%27s+van+courgette
quote:Op zondag 30 juni 2019 09:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoezo is een pizzabodem van bloem, water, gist, zout en olijfolie ongezond?
Niet per se ongezond, maar met een volkorenmeel zitten er meer vezels in, wat beter voor je darmen is.quote:Op zondag 30 juni 2019 09:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Graanproducten kun je beter volkoren eten. Witte bloem is hoog in kcal en laag in vezelsquote:Op zondag 30 juni 2019 09:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dan gebruik je toch volkoren bloem? Klaarquote:Op zondag 30 juni 2019 09:19 schreef pokkie1997 het volgende:
[..]
Graanproducten kun je beter volkoren eten. Witte bloem is hoog in kcal en laag in vezels
Ik twijfelde en heb het opgezocht: het heet sinds 2012 Remia Tosti Quick. En is voor ¤1,12 bij AH te koop.quote:Op zondag 30 juni 2019 09:24 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Oooooohhhhh bestaat dat nog?jeugdsentiment
Ja, hier intussen ook opgezocht...dat plaatje op die pot!! helemaal als vanoudsquote:Op zondag 30 juni 2019 09:26 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik twijfelde en heb het opgezocht: het heet sinds 2012 Remia Tosti Quick. En is voor ¤1,12 bij AH te koop.
je haalt ze uit de oven als de courgette de juiste gaarheid heeft.quote:Op zondag 30 juni 2019 09:13 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Die courgettebodems, worden die bij verhitten niet erg slap? Lijkt me niet dat ze een knapperige kort krijgen.
Was die ook verhit?quote:Op zondag 30 juni 2019 10:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat offtopic: ik heb laatst een pizza gezien met een schijf watermeloen als bodem. Superleuk!
Huh, maar die bloemkoolbodems bestaan toch alleen uit bloemkool? Zo heb ik het gemaakt in iedergevalquote:Op zondag 30 juni 2019 08:09 schreef pokkie1997 het volgende:
Heb weer zin om pizza te maken.. Wil hem alleen wel gezond maken.
Ik weet dat er in de winkel bloemkool-bodems e.d. te koop zijn, maar die zijn grotendeels van bloem gemaakt, en dan ook nog eens gewoon witte tarwebloem i.p.v. volkoren.
Heeft iemand toevallig een recept wat grotendeels uit groenten bestaat en volkorenmeel gebruikt i.p.v. tarwebloem?
Van de AH is het 37% bloemkool en de rest tarwebloem etc.quote:Op zondag 30 juni 2019 11:14 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Huh, maar die bloemkoolbodems bestaan toch alleen uit bloemkool? Zo heb ik het gemaakt in iedergeval
Dit wil ik echt heel graag nu.quote:Op zondag 30 juni 2019 13:07 schreef pokkie1997 het volgende:
[..]
Denk dat hij dit bedoeld:
[ afbeelding ]
Ik ook. Daarom ook meteen naar de winkel gaan fietsen. Ze hadden helaas wel alleen hele mini watermeloenen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |