abonnement Unibet Coolblue
pi_187940658
Geweldenaar Yo kan haar eigen miljoentjes mooi gebruiken voor haar stichting! Die kan eigenlijk meteen worden opgedoekt, want met dat geld red je al die zielige meisjes en de 2 generaties na hun in 1 klap. Er hoeft dan ook niet meer om de zuurverdiende centjes van Jan met de pet gebedeld te worden én die uitgerangeerde aandachtsgeile bn’ers kunnen weer verder met schnabbelen i.p.v. zich een halve dag met hun mobiel in de hand in een kooi te laten opsluiten. Win-win!

[ Bericht 4% gewijzigd door kleinvogelijn op 16-07-2019 01:54:22 ]
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_187942019




Van die bedragen klopt niks dus.
  maandag 15 juli 2019 @ 21:18:33 #53
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_187942129
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:50 schreef Leandra het volgende:
Maar als Wesley een vermogen van 40 miljoen heeft en ze in gemeenschap van goederen getrouwd zijn, waarom zou Yolanthe dan genoegen nemen met 15 miljoen als ze eigenlijk 19 miljoen gevraagd had?
Als ze in gemeenschap van goederen getrouwd zijn dan heeft niet de een of de ander een X-vermogen, dan hebben ze samen een X-vermogen.

Er klopt iets niet van het verhaal, maar gezien de bron primair de Turkse media lijkt te zijn denk ik dat het sowieso BS is.
Je had dus gelijk! En zo te lezen in de instagram post van Wes (zie topic) komt het niet goed -O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_187942230
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:13 schreef McBrokkie het volgende:

[..]

Ja, Wesley is niet de meest intelligente man op deze planeet.
Hij vindt zelf van wel. We moeten hem en Yolanthe met rust laten en we zijn allemaal dom. Maar we mogen wel naar zijn afscheidsfeestje in de Arena komen om te fungeren als klapvee voor zijn huiselijke tafereeltje op de middenstip.
pi_187942272
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 17:15 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Ze krijgt 15 miljoen.

Yo zou naar verluidt niet helemaal tevreden zijn met die 15 millie's. Zij zou negentien miljoen gevraagd hebben. Wes en Yo waren overigens in gemeenschap van goederen getrouwd. Bij een scheiding hebben beiden recht op de helft van alle bezittingen.
15 millie´s?
Een beetje vreemde woordspeling. Dat klonk bij mij als ¤ 15.000,=.
  maandag 15 juli 2019 @ 21:38:33 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187942586
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 21:23 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hij vindt zelf van wel. We moeten hem en Yolanthe met rust laten en we zijn allemaal dom. Maar we mogen wel naar zijn afscheidsfeestje in de Arena komen om te fungeren als klapvee voor zijn huiselijke tafereeltje op de middenstip.
Mensen die de verzonnen roddels geloven zijn dom, dat stelt hij.

En dat klopt, want als een roddelblad een interview wil en jij hebt daar geen zin in verzinnen ze zelf wel wat, zo ook dat 19 mio vs 15 mio verhaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_187942773
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 21:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mensen die de verzonnen roddels geloven zijn dom, dat stelt hij.

En dat klopt, want als een roddelblad een interview wil en jij hebt daar geen zin in verzinnen ze zelf wel wat, zo ook dat 19 mio vs 15 mio verhaal.
Tsja. Ik vind Yolanthe veel gracieuzer in haar zwijgen dan onze kleine proleet Wesley.
  maandag 15 juli 2019 @ 21:46:52 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187942783
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 21:45 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Tsja. Ik vind Yolanthe veel gracieuzer in haar zwijgen dan onze kleine proleet Wesley.
Dat staat buiten kijf.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_187942822
Dus ze gaat geen geld van hem aannemen bij scheiding. Achja zij verdient beter dan deze man.
  maandag 15 juli 2019 @ 21:50:32 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187942854
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 21:49 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Dus ze gaat geen geld van hem aannemen bij scheiding. Achja zij verdient beter dan deze man.
Als je dat eruit haalt dan vind ik dat wel heel knap.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_187947308
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 21:18 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
En zo te lezen in de instagram post van Wes (zie topic) komt het niet goed -O-
Jammer..Vond ze leuk samen.
Dacht misschien is het maar tijdelijk, maar lijkt er inderdaad op dat het klaar is.
Vind het wel mooi hoe hij over Yolanthe praat. ( is vaak nog maar de vraag voor hoelang )
pi_187947821
Ik vind het maar een droeftoeter. Waarom trekt hij het zich zo aan wat de roddelpers verzint?
pi_187947858
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:27 schreef Superfatcat het volgende:
Ik vind het maar een droeftoeter. Waarom trekt hij het zich zo aan wat de roddelpers verzint?
Hij had een goede reputatie als voetballer, dat brokkelt dankzij de roddelpers wel een beetje af natuurlijk. Is hij zelf ook onderdeel van, zeker als je zo puberaal reageert op instagram, maar ik kan mij voorstellen dat als je scheiding met zoveel onwaarheden wordt besproken je er flink ziek van wordt.

Als mijn vermogen en de eventuele verdeling ervan op straat kwam te liggen, of het nou klopte of niet, daar zou ik wel pissig van worden.
-nee-
pi_187949311
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:31 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Hij had een goede reputatie als voetballer, dat brokkelt dankzij de roddelpers wel een beetje af natuurlijk. Is hij zelf ook onderdeel van, zeker als je zo puberaal reageert op instagram, maar ik kan mij voorstellen dat als je scheiding met zoveel onwaarheden wordt besproken je er flink ziek van wordt.

Als mijn vermogen en de eventuele verdeling ervan op straat kwam te liggen, of het nou klopte of niet, daar zou ik wel pissig van worden.
Toen hij nog in Turkije voetbalde was die roddelpers er ook al en schreven ze ook de meest vreselijke dingen over hem (daar staan ze om bekend...de Britse tabloids zijn er niets bij). Maar toen zat alles hem nog mee. Speelde hij nog bij een aardige club, was nog getrouwd, speelde nog in Oranje etc. Nu ligt zijn huwelijk aan diggelen, is hij vroegtijdig afgeserveerd bij Oranje en speelt hij voor een handjevol mensen in de zandbak (of is dat contract inmiddels ook verlopen?). Zijn leven is een zooitje. Dan is het lastiger om er boven te staan. En de vraag is natuurlijk in hoeverre hij nuchter was op het moment dat hij die post plaatste...
pi_187949543
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 11:54 schreef Snowbomb het volgende:

[..]

Toen hij nog in Turkije voetbalde was die roddelpers er ook al en schreven ze ook de meest vreselijke dingen over hem (daar staan ze om bekend...de Britse tabloids zijn er niets bij). Maar toen zat alles hem nog mee. Speelde hij nog bij een aardige club, was nog getrouwd, speelde nog in Oranje etc. Nu ligt zijn huwelijk aan diggelen, is hij vroegtijdig afgeserveerd bij Oranje en speelt hij voor een handjevol mensen in de zandbak (of is dat contract inmiddels ook verlopen?). Zijn leven is een zooitje. Dan is het lastiger om er boven te staan. En de vraag is natuurlijk in hoeverre hij nuchter was op het moment dat hij die post plaatste...
Ik vind het een beetje sneu voor zo’n gast. Zijn hele leven hard gewerkt om te bereiken wat hij heeft bereikt en dan ben je nog steeds niet immuun voor de valkuilen van het dagelijks leven. En de hele wereld leest mee. :P
-nee-
  dinsdag 16 juli 2019 @ 13:12:27 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187950326
Destijds werd de BS van de Turkse roddelpers hier niet serieus genomen, nu neemt men die nonsens gewoon over.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_187950366
Yo in die show leek wel een publiciteitsstunt.
SOONY
pi_187950957
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 11:54 schreef Snowbomb het volgende:

[..]
En de vraag is natuurlijk in hoeverre hij nuchter was op het moment dat hij die post plaatste...
Nou dat staat er net alsof hij een drank of drugs probleem heeft.
Voor zover ik weet heeft hij één keer onder invloed op een auto gezeten ( wat bekend is )

Plus als hij dit onder invloed neer had gezet, zou het ondertussen toch wel al verwijderd zijn.
Snap best dat het frustrerend is als je allemaal onwaarheden te lezen / horen krijgt over je gezin. Yolanthe werd natuurlijk ook wel gelijk hard aangepakt door alle internet helden en roddelbladen.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 14:46:25 #69
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187951505
Tegen al die shit die gepubliceerd wordt, gaat zo’n Instapost ook niet helpen.

Ik lees er overigens vooral veel schuldgevoel in.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 15:15:37 #70
123170 alors
zlata1234
pi_187951847
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:27 schreef Superfatcat het volgende:
Ik vind het maar een droeftoeter. Waarom trekt hij het zich zo aan wat de roddelpers verzint?
Hij is sowieso een sneu type. Driftkikkertje met een te groot ego. Zou me niks verbazen als Yolanthe zich net als haar eigen moeder helemaal heeft weggecijferd voor hem. Bij die show met dat verouderen kwam ze ook al zo onderdanig over. Dat ze hem vreemdgaan wel zou vergeven als ze ouder en niet meer mooi genoeg was...

know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 16:57:21 #71
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_187953128
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 14:46 schreef Lienekien het volgende:
Tegen al die shit die gepubliceerd wordt, gaat zo’n Instapost ook niet helpen.

Ik lees er overigens vooral veel schuldgevoel in.
Nee idd, beter kun je je mond houden. Het waait vanzelf over.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_187953206
Als ik Wes was, dan had ik mijn tekst laten nakijken door iemand die wel fatsoenlijk Engels kan schrijven
pi_187954493
Wesley heeft nog nooit gehoord van het Streisand-effect denk ik.
  † In Memoriam † dinsdag 16 juli 2019 @ 19:00:24 #74
368283 ato
pi_187955062
Kreeg je wat te horen bij RTL boulevard of heb ik wat gemist?
Life can be a bitch, so like it..
pi_187955200
Ik snap niet waarom je überhaupt zou reageren op sociaal media of een ander medium. Je bent multi miljonair, wie maakt je wat?

Negeer het gewoon even een tijdje en over een jaar hoor je niemand meer over Wesley en Yolanthe

Maar goed Wesley is natuurlijk niet het meest heldere licht, dus ik snap dat hij zo reageert op instagram.
٩๏̯͡๏)۶
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')