Volgens min zat hij het halve interview met een stijve plasser aan tafel. Wat een ophemeling elke keer.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:07 schreef Ole het volgende:
serieus gekeken. Ging even over Yo. maar ging hem goed af de aandacht af te leiden.
Best dikke kop ook
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Volgens min zat hij het halve interview met een stijve plasser aan tafel. Wat een ophemeling elke keer.
Hij wil haar nog terug.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:09 schreef Ole het volgende:
valt bij mij onder hoofdstuk kutsmoezen.Maar eerlijk is eerlijk: geen slecht woord over haar
ik hoop dat Yo niet toegeeft.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij wil haar nog terug.Dus hij kruipt.
Mwah, dan had ze allang weer toegegeven.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:50 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Vader van het kind, da's een zwakke plek.
weet niet zeker. Maar zou met haar internationale reizen handig kunnen zijn. En met dingen regelen voor kindquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mwah, dan had ze allang weer toegegeven.
Dat ze nog steeds zijn achternaam draagt zegt ook vrij weinig volgens mij. Stel dat zij wil scheiden en hij niet, Dan wordt het volgens mij lastig om van iemand af te komen. En Wes lijkt me wel zo iemand. Ik denk dat je daar heel moeilijk weer van af komt.
Ik heb het niet gezien, maar gaf hij wederom zijn foute vrienden de schuld?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:41 schreef ato het volgende:
Ik vond het echt een prima en open interview, tenminste voor Wesley dan.
Tuurlijk zei hij dat, was ook soms dubbel in zijn uitspraken, maar hij gaf wel eerlijk toe.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:45 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar gaf hij wederom zijn foute vrienden de schuld?
Dit soort gasten zien niet in dat ze zelf de foute vriend zijn.
Ik zie hem echt als zo'n laffe gast die zijn vrouw heeft mishandeldquote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:15 schreef vencodark het volgende:
Wesley lijkt mij niet het mep-type. Eerder het duw-type of een kapot-smijt-type.
Dat is ook agressie en kwalijk maar ik zie hem niet gauw Yolanthe echt neerhalen. Wel opvliegend.
Valt mee. Maar het is toch verrekte moeilijk om in de ghetto op te groeien en dan wel een goeie kant uit te gaan? Kun je ook haast niet verwachten.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:45 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar gaf hij wederom zijn foute vrienden de schuld?
Dit soort gasten zien niet in dat ze zelf de foute vriend zijn.
Lijkt me ook niet dat-ie dat zo in de media zou gooien,quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar Wesley zei niet dat ie Yolanthe geslagen heeft... En Beau vroeg het ook niet van dit mishandeling . Ergens geloof ik niet dat ie haar mishandelde.
Jij zit er heel vaak naast....quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar Wesley zei niet dat ie Yolanthe geslagen heeft... En Beau vroeg het ook niet van dit mishandeling . Ergens geloof ik niet dat ie haar mishandelde.
Dat.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 19:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is heel wat om iemand te beschuldigen van fysieke mishandeling terwijl we eigenlijk vrij weinig van de situatie tussen die twee af weten.
Wie had dit überhaupt geopperd eigenlijk? Ik niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 19:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is heel wat om iemand te beschuldigen van fysieke mishandeling terwijl we eigenlijk vrij weinig van de situatie tussen die twee af weten.
Dit kwam ik tegen en daarna kwam meermaals het woord mishandeling hier voorbij. Komt deze quote uit dat boek dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:55 schreef Za het volgende:
[..]
"Ik heb Yolanthe verkeerd behandeld door mijn temperament" .
Een vriendin van Yolanthe.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wie had dit überhaupt geopperd eigenlijk? Ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |