Je scheld zelf op Red Bull en Helmut Marko maar als je dan (terecht) dom wordt genoemt ben je boos?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:08 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Jullie spelen wel erg op de man in met al dat gescheld en zo. Zullen jullie nu even groot voelen. Vergeet vooral niet om even met jullie vuisten op jullie borsten te kloppen.![]()
Het verschil tussen alle andere teams en RBR is dat RBR IN DE F1 een heus opleidingsteam heeft. Welke andere 8 teams hebben dat, vertel?? RBR heeft met STR altijd meer bewegingsruimte gehad door 4 zitjes te kunnen vullen en de situaties aan te kijken. Alle andere teams kunnen zich dat niet veroorloven. Ferrari begint er nu pas aan en Mercedes volgend jaar wellicht via Williams. Als je van die luxe niet goed gebruik weet te maken, is er toch echt iets mis binnen je management.
Red Bull moet kapot! Max wint immers niet. Kutteam, kutmanagement. Gewoon kut!!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:15 schreef Marcoss het volgende:
Wat een lappen tekst op die laatste pagina van het vorige topic, moeten we dat allemaal gaan lezen?
En had Gasly nee gezegd? Wie dan in de RBR? Dat is toch niet het probleem van Gasly?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:02 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer over het contract van Max af, dan dat er door de pers naar buiten wordt gebracht. Zeg ook nergens meer te weten over dat contract. Marko heeft die clausule zelf ter sprake gebracht, dus die zal er vast wel zijn. Op een van de F1 sites is een artikel te vinden waar Marko daarover spreekt.
Zeg ook nergens dat alleen al vanwege deze vroege promovering RBR een kutteam is. Dat ik het een kutteam vind heeft meerdere redenen. Maar ga vooral door met het stoppen van allerlei woorden in mijn mond.
En had Gasly nee gezegd, wie hadden ze dan in moeten zetten vertel? Ik denk niet dat het geheel zijn eigen keuze was.
In het verleden is het wel regelmatig voorgekomen dat een coureur na een straf zelfs verder naar voren op de grid stond omdat anderen nog meer straf haddenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:54 schreef Marcoss het volgende:
Gridstraf van 3 plekken en dan 2 plekken zakken op de grid
Hamilton is echt de grootste ooit!
Marko.. ben jij dat? Je reageert alsof RBR familie van je is.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:16 schreef opreis het volgende:
[..]
Je scheld zelf op Red Bull en Helmut Marko maar als je dan (terecht) dom wordt genoemt ben je boos?
En ja, ze hebben een opleidings team en dat is ook het meest succesvolle van de afgelopen 15 jaar en dan nog is het blijkbaar niet goed genoeg en is Red Bull kut volgens jou. Als Red Bull TR weg doet dan is het beter? Wees blij dat ze talent een kans geven en niet kiezen voor geld en er rijders als Stroll of Kubica neerzetten. En moet je dan blij zijn als coureur met Mercedes? Geld zat maar ze maken carrieres kapot door coureurs een contract te laten tekenen en ze dan vervolgens niet te laten rijden.
Red Bull doet het gewoon prima, ze geven zijn duidelijk wat ze willen (wereldkampioenen/absolute toppers) en ze zijn goed geslaagd die te vinden (Vettel, Ricciardo, Max), en ja dan sneuvelen er ook wel eens coureurs die zich niet genoeg ontwikkelen. Maar dat is bij andere teams net zo, maar ondertussen hebben die coureurs die het net niet redden wel alle kans gehad om zich in de kijker te rijden bij andere teams (Sainz) en kunnen ze daarna ook gewoon verder met hun carriere
PS, jij bent ook niet bepaald slim.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:16 schreef opreis het volgende:
[..]
Je scheld zelf op Red Bull en Helmut Marko maar als je dan (terecht) dom wordt genoemt ben je boos?
Klopt, maar in dit geval was er niemand voor Hamilton die ook een straf kreeg, dan is dit wel bijzonder.. Wist ook niet dat de regels zo waren, dacht dat ze altijd eerst de 1e straf toepasten, daarna een "nieuwe" grid ontstond en ze daarna verder gingen met straf 2 enzovoort. Maar blijkbaar gaat het iets anders.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In het verleden is het wel regelmatig voorgekomen dat een coureur na een straf zelfs verder naar voren op de grid stond omdat anderen nog meer straf hadden
Tja, als Ricciardo al niet als echte topper wordt gezien in dit geval, ben je al wel heel snel klaar natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:27 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Marko.. ben jij dat? Je reageert alsof RBR familie van je is.
Ric is niet echt een topper in die zin. Geen enkel kampioenschap binnengehaald. Het aantal echte RBR toppers staat momenteel op 1 (Vettel). Laat Max een kampioenschap binnenhalen, dan kunnen we hem aan de lijst toevoegen.
Ik blijf erbij dat Gasly niet de enige is die dingen te verwijten valt.
[..]
PS, jij bent ook niet bepaald slim.
Heel veel mensen hebben er moeite meequote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, maar in dit geval was er niemand voor Hamilton die ook een straf kreeg, dan is dit wel bijzonder.. Wist ook niet dat de regels zo waren, dacht dat ze altijd eerst de 1e straf toepasten, daarna een "nieuwe" grid ontstond en ze daarna verder gingen met straf 2 enzovoort. Maar blijkbaar gaat het iets anders.
De logica is inderdaad ver te zoeken soms.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:31 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben er moeite meeChain Bear heeft er net ook vluchtig een video van gemaakt
RIC is geen topper neequote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tja, als Ricciardo al niet als echte topper wordt gezien in dit geval, ben je al wel heel snel klaar natuurlijk.
Die Renault is gewoon een draak van een wagen. Geeft te denken wat Hulkenberg wellicht zou kunnen in een fatsoenlijke bolide.quote:
Als Max zijn auto zo goed was als de Vettel-jaren dan had hij nu net zoveel titels gehad.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:27 schreef Gruj0 het volgende:
Het aantal echte RBR toppers staat momenteel op 1 (Vettel). Laat Max een kampioenschap binnenhalen, dan kunnen we hem aan de lijst toevoegen.
nee. TL:DR.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:15 schreef Marcoss het volgende:
Wat een lappen tekst op die laatste pagina van het vorige topic, moeten we dat allemaal gaan lezen?
dat kan niet, hij zit pas in z'n 4e seizoenquote:Op zondag 30 juni 2019 08:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Als Max zijn auto zo goed was als de Vettel-jaren dan had hij nu net zoveel titels gehad.
Nou ik heb in de jaren 90 anders vaak een 10 seconden stop&go penalty gezien. Je mocht dan ook niks aan de auto doen. Mocht je nog nieuwe banden of benzine nodig hebben kon je de volgende ronde nogmaals de pit in.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:38 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De logica is inderdaad ver te zoeken soms.
Wat was het in de jaren negentig toch nog lekker overzichtelijk. Geen gridstraffen voor motoren, foutjes, etc. Toen ging het gewoon nog om racen en werd tijdens de race ook niet elke actie bestraft. Begin ik nou een oude lul te worden of zijn ze doorgeslagen met straffen in de F1?
Vent. Alonso is een absolute topper en die lukte het ook niet in een mindere wagen. In theorie kan je in de F1 de beste van het veld zijn , jaren lang en nog geen kampioenschap binnenhalen omdat je het materiaal niet hebt. Er zijn er zat die wel de snelheid hadden maar het juiste stoeltje nooit hebben gehad omdat er nu eenmaal een beperkt aantal stoeltjes is. En daarom hebben we ook garnituur dat eigenlijk niet als absolute topper word gezien maar wel een WDC achter hun naam hebben. Rosberg for example.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:27 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Marko.. ben jij dat? Je reageert alsof RBR familie van je is.
Ric is niet echt een topper in die zin. Geen enkel kampioenschap binnengehaald. Het aantal echte RBR toppers staat momenteel op 1 (Vettel). Laat Max een kampioenschap binnenhalen, dan kunnen we hem aan de lijst toevoegen.
Ik blijf erbij dat Gasly niet de enige is die dingen te verwijten valt.
[..]
PS, jij bent ook niet bepaald slim.
5de seizoen F1 hoor. En ik had het niet over Max zijn Red Bull, maar over Max zijn auto.quote:Op zondag 30 juni 2019 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat kan niet, hij zit pas in z'n 4e seizoen
niet een hele geweldige vergelijkingquote:Op zondag 30 juni 2019 10:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een F1 coureur is niet meer of minder als de trainer van een voetbalteam. En Max is de trainer van bijvoorbeeld AZ of Vitesse
Je probeert 1,5 uur het beste uit je beschikbare materiaal te halen, maar wat er niet in zit kun je er ook niet uithalen.
Over het seizoen genomen behaal je de beste resultaten door steeds van de kleintjes te winnen maar om als trainer op te vallen wil je eigenlijk liever af en toe van een kleine verliezen (Groningen, Sauber) en keer een grote (Ajax, Mercedes) verslaan.
Ok, voor 99% dan. Een F1 coureur kan door zijn leven in de waagschaal te stellen er meer uit halen. Dat kan een voetbaltrainer niet. Die kan wel meer risico nemen maar niet met zijn leven.quote:
nee ook niet voor 99%, je zit al met het grote verschil dat er van iedere auto 2 zijn.quote:Op zondag 30 juni 2019 10:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ok, voor 99% dan. Een F1 coureur kan door zijn leven in de waagschaal te stellen er meer uit halen. Dat kan een voetbaltrainer niet. Die kan wel meer risico nemen maar niet met zijn leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |