Merlier is de snelste sprinter van België, niet zo'n gekke uitslag dus.quote:
Niet iemand die ik een Belgisch trui zie dragen en rijdt ook niet veel op weg.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Merlier is de snelste sprinter van België, niet zo'n gekke uitslag dus.
Sowieso reed Teunissen met een afwijkende helmquote:Op zondag 30 juni 2019 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er staat gelukkig niet DANNY op de helm van Danny.
HALVE BELG JAKOBSENquote:Op zondag 30 juni 2019 17:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het Wilhelmus spelen bij een NK. Wat hadden ze verwacht, dat een Belg kampioen zou worden?
Die berg komt er!quote:Op zondag 30 juni 2019 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een podium trouwens.![]()
Ik zou bijna Thorgod Venegod willen steunen in zijn zoektocht naar een locatie voor een NK in Zwitserland of Oostenrijk.
Daarvoor hoef je niet naar de Alpen. In Zuid-Limburg kun je een prima selectief parcours in elkaar flansen.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zou bijna Thorgod Venegod willen steunen in zijn zoektocht naar een locatie voor een NK in Zwitserland of Oostenrijk.
Het is niet dat je veel anders had kunnen verwachten? Jumbo had slimmer moeten zijn.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Met Jan en Addy aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is niet dat je veel anders had kunnen verwachten? Jumbo had slimmer moeten zijn.
Ach, het was gewoonweg geniaal verderquote:Op zondag 30 juni 2019 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoor van Dioon dat ONZE Max mogelijk een groot probleem heeft.
Daar mag je ook niet rechts inhalen!quote:Op zondag 30 juni 2019 17:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, als je dit op de A2 doet, dan ben je je rijbewijs kwijt.
quote:Op zondag 30 juni 2019 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoor Herbert weer schreeuwen bij de samenvatting van de vrouwen.
LUCINDA BRAND HAHAHA JA
HAHA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |