quote:Hij won twee etappes in de Vierdaagse van Duinkerke en het eindklassement. Ook de ZLM Tour schreef hij op zijn naam. ,,Natuurlijk zeggen mensen: die wedstrijden stellen niet zo veel voor. Maar tot dit jaar dacht ik altijd: win maar eens zo'n rondje. Het is mooi dat we binnen de ploeg op gezette tijden ook voor onze eigen kansen kunnen gaan. Die overwinningen zijn goed voor mijn vertrouwen. Zo dacht ik over het NK eerst niet dat ik kon winnen, maar nu voel ik dat ik kans maak.''
Als het morgenmiddag na ruim 220 kilometer aankomt op sprinten om het rood-wit-blauw, dan zal Teunissen niet aarzelen zich ertussen te gooien. ,,Maar Cees Bol en Fabio Jakobsen zijn dan de voornaamste kandidaten'', zegt hij over de twee jonge sprinters van respectievelijk Sunweb en Deceuninck - Quick-Step. ,,En wij hebben ook nog Danny van Poppel als echte sprinter achter de hand. Maar het is beter dat ik Bol en Jakobsen kwijtraak. Ik hoop dat mannen als Niki Terpsta en Sebastian Langeveld er een wedstrijd van willen maken. Zij kunnen mijn bondgenoten zijn.''
Brand gaat er als de brandweer vandoorquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:49 schreef El-Stinho het volgende:
Wat is Herbert Dijkstra een doodvermoeiende pretvogel.
Ik hoor hem nu al tien minuten onvrijwillig aan, maar hoe kan je hier in godsnaam een hele Tour naar luisteren? Ik zou allang mijn TV hebben ingeramd en van drie hoog naar beneden hebben gegooid. Wat een mongool.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Brand gaat er als de brandweer vandoor![]()
We weten hoe het EK vorig jaar verliepquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:57 schreef Faraday01 het volgende:
Met Wiebes wordt de Nederlandse dominantie nog groter. Dat wk team voor Yorkshire wordt echt beangstigend voor alle andere landen
Dat was een incidentquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
We weten hoe het EK vorig jaar verliep
Andere bondscoach nu.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
We weten hoe het EK vorig jaar verliep
Ziedendquote:Op zondag 30 juni 2019 11:25 schreef BasOne het volgende:
Ja leuk, wil je het durp uit mot je goddomme allemaal boswegen nemen richting Renkum.
Niemand die ook maar iets gevraagd heeft of het wenselijk is of wat dan ook.....
HOERENZONEN.
Boze christen gespotquote:Op zondag 30 juni 2019 11:25 schreef BasOne het volgende:
Ja leuk, wil je het durp uit mot je goddomme allemaal boswegen nemen richting Renkum.
Niemand die ook maar iets gevraagd heeft of het wenselijk is of wat dan ook.....
HOERENZONEN.
Lekker voor je.quote:Op zondag 30 juni 2019 11:25 schreef BasOne het volgende:
HOERENZONEN.
MADquote:Op zondag 30 juni 2019 11:25 schreef BasOne het volgende:
HOERENZONEN.
Zoutig.quote:Op zondag 30 juni 2019 11:25 schreef BasOne het volgende:
HOERENZONEN.
Boos.quote:Op zondag 30 juni 2019 11:25 schreef BasOne het volgende:
HOERENZONEN.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |