quote:Hij won twee etappes in de Vierdaagse van Duinkerke en het eindklassement. Ook de ZLM Tour schreef hij op zijn naam. ,,Natuurlijk zeggen mensen: die wedstrijden stellen niet zo veel voor. Maar tot dit jaar dacht ik altijd: win maar eens zo'n rondje. Het is mooi dat we binnen de ploeg op gezette tijden ook voor onze eigen kansen kunnen gaan. Die overwinningen zijn goed voor mijn vertrouwen. Zo dacht ik over het NK eerst niet dat ik kon winnen, maar nu voel ik dat ik kans maak.''
Als het morgenmiddag na ruim 220 kilometer aankomt op sprinten om het rood-wit-blauw, dan zal Teunissen niet aarzelen zich ertussen te gooien. ,,Maar Cees Bol en Fabio Jakobsen zijn dan de voornaamste kandidaten'', zegt hij over de twee jonge sprinters van respectievelijk Sunweb en Deceuninck - Quick-Step. ,,En wij hebben ook nog Danny van Poppel als echte sprinter achter de hand. Maar het is beter dat ik Bol en Jakobsen kwijtraak. Ik hoop dat mannen als Niki Terpsta en Sebastian Langeveld er een wedstrijd van willen maken. Zij kunnen mijn bondgenoten zijn.''
Brand gaat er als de brandweer vandoorquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:49 schreef El-Stinho het volgende:
Wat is Herbert Dijkstra een doodvermoeiende pretvogel.
Ik hoor hem nu al tien minuten onvrijwillig aan, maar hoe kan je hier in godsnaam een hele Tour naar luisteren? Ik zou allang mijn TV hebben ingeramd en van drie hoog naar beneden hebben gegooid. Wat een mongool.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Brand gaat er als de brandweer vandoor![]()
We weten hoe het EK vorig jaar verliepquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:57 schreef Faraday01 het volgende:
Met Wiebes wordt de Nederlandse dominantie nog groter. Dat wk team voor Yorkshire wordt echt beangstigend voor alle andere landen
Dat was een incidentquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
We weten hoe het EK vorig jaar verliep
Andere bondscoach nu.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
We weten hoe het EK vorig jaar verliep
Ziedendquote:Op zondag 30 juni 2019 11:25 schreef BasOne het volgende:
Ja leuk, wil je het durp uit mot je goddomme allemaal boswegen nemen richting Renkum.
Niemand die ook maar iets gevraagd heeft of het wenselijk is of wat dan ook.....
HOERENZONEN.
Boze christen gespotquote:Op zondag 30 juni 2019 11:25 schreef BasOne het volgende:
Ja leuk, wil je het durp uit mot je goddomme allemaal boswegen nemen richting Renkum.
Niemand die ook maar iets gevraagd heeft of het wenselijk is of wat dan ook.....
HOERENZONEN.
Lekker voor je.quote:Op zondag 30 juni 2019 11:25 schreef BasOne het volgende:
HOERENZONEN.
MADquote:Op zondag 30 juni 2019 11:25 schreef BasOne het volgende:
HOERENZONEN.
Zoutig.quote:Op zondag 30 juni 2019 11:25 schreef BasOne het volgende:
HOERENZONEN.
Boos.quote:Op zondag 30 juni 2019 11:25 schreef BasOne het volgende:
HOERENZONEN.
Bas, Bas, Bas, waarom altijd die overacting?quote:Op zondag 30 juni 2019 11:49 schreef BasOne het volgende:
Ja lach maar.
Denken ze wel na?
Je kan Bennekom simpelweg niet uit met de auto.
Of in wat dat betreft.
De Winkeliersvereniging is behoorlijk pissed off, vele winkels gesloten op een zaterdag waar ze de meeste klandizie hebben omdat niemand in het centrum kan komen.
De Horeca vaart er wel bij, maar de rest....
Te idioot voor woorden.
Sluit de boel maar af joh, leuk joh die wielrenners, wat kan jullie het schelen dat de middenstand inkomsten mist...
Meltdown.quote:Op zondag 30 juni 2019 11:49 schreef BasOne het volgende:
Ja lach maar.
Denken ze wel na?
Of in wat dat betreft.
De Winkeliersvereniging is behoorlijk pissed off, vele winkels gesloten op een zaterdag waar ze de meeste klandizie hebben omdat niemand in het centrum kan komen.
Te idioot voor woorden.
Sluit de boel maar af joh, leuk joh die wielrenners, wat kan jullie het schelen dat de middenstand inkomsten mist...
De middenstand regeert het landquote:Op zondag 30 juni 2019 11:49 schreef BasOne het volgende:
Ja lach maar.
Denken ze wel na?
Of in wat dat betreft.
Te idioot voor woorden.
boe hoe, was gister toch veel te warm om te winkelen.quote:Op zondag 30 juni 2019 11:49 schreef BasOne het volgende:
Ja lach maar.
Denken ze wel na?
Of in wat dat betreft.
Te idioot voor woorden.
ZDFquote:Op zondag 30 juni 2019 11:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Waar kan ik dit straks zien? (niet zeggen NOS)
Gorkyquote:Op zondag 30 juni 2019 11:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De middenstand regeert het land
Beter dan ooit tevoren
Op een KLB-topic joh jankhoofdquote:Op zondag 30 juni 2019 11:49 schreef BasOne het volgende:
Ja lach maar.
Denken ze wel na?
Of in wat dat betreft.
Te idioot voor woorden.
Mensen als hij vind je overal.quote:Op zondag 30 juni 2019 11:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De middenstand regeert het land
Beter dan ooit tevoren
Ga, zelf fietsen, ik weet nog wel een mooie routequote:Op zondag 30 juni 2019 11:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Meltdown.
Fietsen een optie? Het is mooi weer.
Leugen.quote:
Misschien dat je firstcycling weer even serieus kunt nemen in het vervolg.quote:Op zondag 30 juni 2019 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kan er wel op gaan reageren maar daar heb ik helemaal geen zin in dus laat ik het hierbij
Zou het wat uitmaken? Achterstand is toch al immens.quote:Op zondag 30 juni 2019 12:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Misschien dat je firstcycling weer even serieus kunt nemen in het vervolg.
quote:Op zondag 30 juni 2019 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Achterstand is toch al immens.
twitter:NKWegwielrennen twitterde op zondag 30-06-2019 om 12:53:19Er is een kopgroep weg met deze 9 mannen: Bouwman, Van Emden, Reinders, Riesebeek, Kreder, Janssen, Peters, de Lange en Bughter. Voorsprong loopt op naar 2 minuten en 20 sec #NK2019 #Ede #Wegwielrennen reageer retweet
Sow, dat zijn teksten van Fabioquote:Op zondag 30 juni 2019 13:27 schreef Sked het volgende:
"Als het een kleine groep is moet ik er bijzitten. En als het een grote groep is moet ik er ook bijzitten"
- Jakobsen
Wie?quote:Op zondag 30 juni 2019 14:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Geloven we niet in Bas van der Kooij?
Met z’n tweeën op een tandem was het aardig zwaarquote:
Heeft er toch maar mooi voor gezorgd dat een paarduizend man hier stonden te juichen voor nobuddie Tjallingiquote:
Moet wel spannend blijvenquote:Op zondag 30 juni 2019 16:04 schreef TLC het volgende:
Waarom doet vdP eigenlijk niet mee om zn titel te verdedigen ?
Deze wedstrijd past niet in zijn programma.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:04 schreef TLC het volgende:
Waarom doet vdP eigenlijk niet mee om zn titel te verdedigen ?
Volgens de Wet van Herbert gaat het erom spannen.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaan ze de kopgroep nog inrekenen?
En hij vond het parcours waardeloos. Daar heeft hij volledig gelijk in.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze wedstrijd past niet in zijn programma.
Uiteraard, maar zonder Groenewegen is hij de rapste man en gewoon topfavoriet...ook op dit parcours.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En hij vond het parcours waardeloos. Daar heeft hij volledig gelijk in.
Samen met Lau???quote:Op zondag 30 juni 2019 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er rijdt een jongen van Wallonie Bruxelles op kop van het peloton.
???
Lau is ondertussen klaar. We genieten nu van de werken van Roy Curvers.quote:
Paasschens zeker?quote:Op zondag 30 juni 2019 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er rijdt een jongen van Wallonie Bruxelles op kop van het peloton.
???
Ja, dat is de enige Nederlander van die ploeg. Daarom nogal vreemd dat hij kopwerk doet.quote:
Dit NK verdient ook wel een dergelijke winnaar.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hofland, Kreder, Wippert ... wat een namen hoor je voorbij komen.
Zal wel in hetzelfde management als één van de kanshebbers zitten.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat is de enige Nederlander van die ploeg. Daarom nogal vreemd dat hij kopwerk doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |