SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Blijft pijnlijk. Ook die filmpjes dat iedereen al aan het aftellen was en feest aan het vieren. Pijnlijker momentje voor jullie dan 2007 en 2016. Maar ik weet hoe het voelt. 2005 PSV tegen Milan.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 00:35 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Liever 95 minuten dit seizoen...
#Tottenham #fail #minuut 95Land of the free. Home of the brave.![]()
ik zou er zo weer voor tekenen hoor deze pijnlijkheid komen seizoen. Ik vrees dat we er weer heel lang op moeten wachten.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 03:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Blijft pijnlijk. Ook die filmpjes dat iedereen al aan het aftellen was en feest aan het vieren. Pijnlijker momentje voor jullie dan 2007 en 2016. Maar ik weet hoe het voelt. 2005 PSV tegen Milan.![]()
Een paar heldhaftige potjes in de laatste fase Europa League zou mij aankomend seizoen ook wel kunnen bekoren. Zou wel heel graag die Europa League finale weer willen halen, als ik de hoop op ander Europees succes even laat varen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zou er zo weer voor tekenen hoor deze pijnlijkheid komen seizoen. Ik vrees dat we er weer heel lang op moeten wachten.
-nee-![]()
absoluut, maar je begint weer bijna helemaal op 0 en dat is toch wel hard, kijk naar een Juve dat er gewoon weer wat spelers bijhaalt in een poging de CL te gaan winnen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een paar heldhaftige potjes in de laatste fase Europa League zou mij aankomend seizoen ook wel kunnen bekoren. Zou wel heel graag die Europa League finale weer willen halen, als ik de hoop op ander Europees succes even laat varen.![]()
Dan harken we deze periode misschien wel 200 miljoen euro binnen maar dan zijn we nog steeds te groot voor het servet en te klein voor het tafellaken. Met zo’n dikke bankrekening hoop je toch dat er iets kan veranderen, maar we gaan nog steeds ieder jaar met psv hard moeten knokken voor een kampioenschap, en dat is misschien maar goed ook want Europees lijkt er niks aan onze doelstelling te kunnen veranderen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
absoluut, maar je begint weer bijna helemaal op 0 en dat is toch wel hard, kijk naar een Juve dat er gewoon weer wat spelers bijhaalt in een poging de CL te gaan winnen.
Nog steeds maar hopen op een leuke groepsfase CL, en als het tegenzit dan maar kijken wat we kunnen doen in de EL. Dat deden we met Frons ook al.
-nee-![]()
Frenkie de Jong en De ligt zijn redelijk op te vangenquote:Ook Hakim Ziyech verkast naar Sevilla: ‘95% zeker’
Hakim Ziyech gisteravond in actie bij de Afrika Cup tegen Ivoorkust.
Hakim Ziyech gisteravond in actie bij de Afrika Cup tegen Ivoorkust. EPA
Bij Ajax zijn ze er nog niet zo zeker van, maar Spaanse media weten het vrijwel zeker: na PSV-aanvoerder Luuk de Jong komt ook Hakim Ziyech naar Sevilla. Volgens Cadena Cope tekent de Marokkaans international meteen na de strijd om de Afrika Cup een contract in Estadio Ramn Snchez Pizjun. Volgens het Spaanse radiostation is de komt van Ziyech zelfs ‘95 procent zeker'.
Zyech is overvangbaar
Ajax zal minimaal 40 procent achteruit gaan als Zyech vertrekt.
IK zie de kansen van Feyenoord voor de titel met 20 % stijgen als Zyech vertrekt"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
van 0 naar 20?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Frenkie de Jong en De ligt zijn redelijk op te vangen
Zyech is overvangbaar
Ajax zal minimaal 40 procent achteruit gaan als Zyech vertrekt.
IK zie de kansen van Feyenoord voor de titel met 20 % stijgen als Zyech vertrekt![]()
![]()
zeg datquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
20% meer dan 0% is ook 0%. Nou ja, dan klopt het wel aardig.![]()
![]()
Wij kunnen ons aller Ajax tegen onze grote vriend Andersen weer eens aanschouwen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Magallan nu wel een paar aardige inspeelpasses zie geven
Dit middenveld is wel rukMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
AndersenGODquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:54 schreef Tagliano het volgende:
Wij kunnen ons aller Ajax tegen onze grote vriend Andersen weer eens aanschouwenOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: