Neen, maar aangezien ik me snel aanpas en de kwaliteiten heb ontwikkeld kan ik zowel in de lucht als op de zee als op het land hele troepen aansturen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:48 schreef kree het volgende:
Ok heel simpel even, wie heeft er ooit bij gezeten? ervaringen ermee?
Ik wel nl een hele tijd.
Zou je je kinderen er heen sturen?
Noem het op, even heel algemeen dus.
padvinders dan? als leiding?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:55 schreef qajariaq het volgende:
Van mn twaalfde tot iets van 35 bij de scouting, geen waterwerk btw. Meer dan tien jaar hopman geweest
ja ok weet dat er die groepen wel zijn ook. Maar doelde zeg maar op iets eerdere leeftijd met kinderen enzoquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:58 schreef Zolderkamer het volgende:
Ja en ja beetje trekkerrijden en bier zuipen.. altijd goed
[ afbeelding ]
Die zijn er ook hoor.. Vanaf dat ze lopen zo ongeveer.. Is gewoon een grote groep..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
ja ok weet dat er die groepen wel zijn ook. Maar doelde zeg maar op iets eerdere leeftijd met kinderen enzo
euh je moet die ff meer uitleggen als je wil?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:03 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Die zijn er ook hoor.. Vanaf dat ze lopen zo ongeveer.. Is gewoon een grote groep..
Maar die zijn ook al verloren zeg maar..
Nou hier leren ze hoe ze een maaltijd voor de leiding met kater moeten koken bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:04 schreef kree het volgende:
[..]
euh je moet die ff meer uitleggen als je wil?
Scouting is de naam van de club sinds 1973, padvinderij was de meestgebruikte naam voor een van de voorlopers, de nedrlands padvinders bond (?). De katholieke tak noemde zich vaak verkenners. De derde partij bij de fusie waren de meisjes, Nederlands padvinsters Gilde heette die dacht ik.quote:
aha interessant verhaal wel, ik ben beetje gelijk richting zeeverkenners gegaan. beetje zieidelings met de padvinder groep/quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:16 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Scouting is de naam van de club sinds 1973, padvinderij was de meestgebruikte naam voor een van de voorlopers, de nedrlands padvinders bond (?). De katholieke tak noemde zich vaak verkenners. De derde partij bij de fusie waren de meisjes, Nederlands padvinsters Gilde heette die dacht ik.
Gewoon begonnen als jeugdlid en vanaf 17 jaar zowel bij de pivostam als bij de leiding.
Onderling? Ja hoor.. er werd redelijk vrij omgegaan met sociale ontwikkelingen..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:10 schreef kree het volgende:
Ik ff hoor maar dit is een tijd terug, slaan ofzo was niet echt ongewoon;
Denk dat dat nu anders is. Maar ook ik ben er niet slechter op geworden?
Sowieso was het best leerzaam wel?
Euh ja dat was onderling wel jah. Ok Zeeverkenners zit je op bootjes etc en niet heel veel toezicht leiding dan.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:44 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Onderling? Ja hoor.. er werd redelijk vrij omgegaan met sociale ontwikkelingen..![]()
Nee tuurlijk gingen er wel eens een paar over de grond.. en dan kwam er vanzelf iemand of de groep ingrijpen.. of ze lieten het juist even op hun beloop..
Maar de leiding/staf nooit ofzo.. ook niet als je hun auto op zn kant zette..![]()
Leerzaam? 100%.. toptijd
Als ik kids zou hebben zou ik ze er absoluut kennis mee laten maken..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 00:08 schreef kree het volgende:
[..]
Euh ja dat was onderling wel jah. Ok Zeeverkenners zit je op bootjes etc en niet heel veel toezicht leiding dan.
En er is een militaire structuur ook nog wel. Ok en wil er geen drama van maken. Maar werd wel eens geslagen met de schoot van het grootzeil enzo als laagste mannetje daar enzo.
Tja verkeerd. euhm beetje wel maar dat is meer als 20 jaar terug al he voor alles enz die er moelijk over doen/
Het was ook brug bouwen en spellen etc knopen leren, noem het op. Kan iig zeilen erdoor nu. maarja ga je je kids daarop zetten nu? ik denk dat het ok is
Tis ook wel ok, hmmms dat slaan enzo weet niet best wel eens niet leuk gevonden. Maarja zo ging dat toen en klim je op van laatste man naar bootsman enzo of daarna leiding. Hoop geleerd wel daar iig.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 00:13 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Als ik kids zou hebben zou ik ze er absoluut kennis mee laten maken..
Ach beetje ravotten onder elkaar... leer je ook vanquote:Op zaterdag 29 juni 2019 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
Tis ook wel ok, hmmms dat slaan enzo weet niet best wel eens niet leuk gevonden. Maarja zo ging dat toen en klim je op van laatste man naar bootsman enzo of daarna leiding. Hoop geleerd wel daar iig.
Nou niet dat helemaal hoor. was er wel?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 01:07 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ach beetje ravotten onder elkaar... leer je ook van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |