Ik kan dat niet onderschrijven eigenlijk. Ik heb deze al een jaar of...nahh...4 denk ik, en die ziet er uit als nieuw?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:47 schreef Posergoth6667 het volgende:
Rayban is ruk. Heb er een aantal gehad, via de opticien, op sterkte. Mooie brillen, maar de laklaag word helemaal wit en het ziet er heel snel pauper uit. Heb ik met (veel) goedkopere brillen geen last van. Ik weet niet hoe oakley tegenwoordig in, maar dat was vroeger wel kwaliteit.
Zowel mijn zonnebril als normale bril hadden dat.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik kan dat niet onderschrijven eigenlijk. Ik heb deze al een jaar of...nahh...4 denk ik, en die ziet er uit als nieuw?
Zou kunnen.. maar heeft meer met je huid en transpiratie te maken.. sommige mensen hebben dat ook met hun autostuur..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:47 schreef Posergoth6667 het volgende:
Rayban is ruk. Heb er een aantal gehad, via de opticien, op sterkte. Mooie brillen, maar de laklaag word helemaal wit en het ziet er heel snel pauper uit. Heb ik met (veel) goedkopere brillen geen last van. Ik weet niet hoe oakley tegenwoordig in, maar dat was vroeger wel kwaliteit.
Ja ze hebben bepaalde modellen met een witte basis waar de lak vanaf kan brokkelen. Deed de opticien niet moeilijk over, we konden zo een nieuw montuur uitzoeken.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:26 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Zowel mijn zonnebril als normale bril hadden dat.
Dat kan, verder ooit meegemaakt met een logitech muis, maar dat was een bekend probleem. Verder nooit last van. Mijn huidige bril koste iets van 20 euro en heeft die problemen nietquote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:47 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Zou kunnen.. maar heeft meer met je huid en transpiratie te maken.. sommige mensen hebben dat ook met hun autostuur..
Die mensen zijn er niet zo veel.. maar jij bent er dan net eentje van..
Ik draag nu een acetaat bril.. zo´n kunstofding.. Maar die van rayban hebben een soort rubberized afwerking zodat ie niet van je kop dondert als je een beetje zweet.. dat bevalt me erg goed..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:56 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Dat kan, verder ooit meegemaakt met een logitech muis, maar dat was een bekend probleem. Verder nooit last van. Mijn huidige bril koste iets van 20 euro en heeft die problemen niet
Ik heb zo´n enorme overzet polarized zonnebril.. van een paar euro op ebay.. zijn perfect voor het vissen.. Je ziet er alleen niets mee op schermenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:21 schreef Broccolitaartje het volgende:
Ik weet niet of je ook auto rijdt maar dan zijn polaroid zonnebrillen wel echt veeeeel chiller...
ik heb er zelf geen omdat ik een zonnebril op sterkte wou, maar mn vriend heeft een polaroid en dat kijkt wel super fijn!
Snap ik ook niet zo nee..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:06 schreef Gupje het volgende:
Hoe de fuck kan je een zonnebril kwijt raken?
Dat heb ik nog nooit begrepen!
Hahaha klopt,quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:07 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik heb zo´n enorme overzet polarized zonnebril.. van een paar euro op ebay.. zijn perfect voor het vissen.. Je ziet er alleen niets mee op schermen
[ afbeelding ]
In je haar of aan je shirt doen als het avonds donker wordt. Vervolgens over een brug naar beneden kijken en hij valt in het water. Of je legt hem op tafel bij vrienden en vergeet hem. Of je legt hem op je nachtkastje in het hotel en vergeet hem. Of je laat hem in de auto van je vriendin liggen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:06 schreef Gupje het volgende:
Hoe de fuck kan je een zonnebril kwijt raken?
Dat heb ik nog nooit begrepen!
Sorry, Armani, Gucci etc ga ik echt niet mee lopen. 100% tokkie.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:55 schreef Mrmime het volgende:
Armani heeft ook echt goede brillen. Heb zelf een Hilfiger, errug fijn.
De uv filter zal op de merkbrillen meestal kloppen. Bij de goedkope twijfel ik daar wel eens aan.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:39 schreef KimJong-un het volgende:
Maar goed, ik zal mijn vraag iets anders stellen: Wat onderscheid een goedkope zonnebril van een dure? Waar moet je op letten?
Beiden vaak van kunststof. Het is toch niet alleen het merk waarvoor je betaald?
Snap je gevoel. Maar mijn man heeft zo'n raar hoofd dat geen enkele andere bril goed paste. Je ziet trouwens niet dat het een Armani bril is. kwalitatief erg goede bril.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:36 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Sorry, Armani, Gucci etc ga ik echt niet mee lopen. 100% tokkie.
Vrijwel alle merk(zonne)brillen worden maar door twee Italiaanse fabrikanten gemaakt: Luxottica (o.a. Ray-Ban, Oakley, Ralph Lauren..) en Safilo (o.a. Polaroid en Hugo Boss). M.a.w.: het is dus vaak wel vooral het merk waar je voor betaalt, want veel merken (zonne)brillen komen uit dezelfde fabriekenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:39 schreef KimJong-un het volgende:
Maar goed, ik zal mijn vraag iets anders stellen: Wat onderscheid een goedkope zonnebril van een dure? Waar moet je op letten?
Beiden vaak van kunststof. Het is toch niet alleen het merk waarvoor je betaald?
Let meer op de lenzen dan op het montuur.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:39 schreef KimJong-un het volgende:
Dit is dus de info die ik zoek. Weet je ook waar Sinner gemaakt wordt? Dat lijkt de normaalste prijs/kwaliteit zonnebril.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:05 schreef J.B. het volgende:
[..]
Vrijwel alle merk(zonne)brillen worden maar door twee Italiaanse fabrikanten gemaakt: Luxottica (o.a. Ray-Ban, Oakley, Ralph Lauren..) en Safilo (o.a. Polaroid en Hugo Boss). M.a.w.: het is dus vaak wel vooral het merk waar je voor betaalt, want veel merken (zonne)brillen komen uit dezelfde fabrieken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |