quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze is niet de slimste persoon nee, dat klopt.
Maar zwakzinnig, zwakzinnig..
Dan denk ik eerder aan iemand als @:scrummie2.0
Best een matige voetballer toch ook eigenlijk. Heeft weinig in de melk te brokkelen bij United.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk al best knap, dat je plan B bent voor Pogba.
mwa is een hele aardige speler hoor maar je ziet dat je ook aardige spelers om je heen nodig hebt om goed te functionerenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Best een matige voetballer toch ook eigenlijk. Heeft weinig in de melk te brokkelen bij United.
valt wel meequote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen tropisch Roland. ZINDERENDE HITTE!!!!
Gaat hij nooit worden.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:50 schreef Tjacka het volgende:
Donny mag nog wel een stap in zijn ontwikkeling maken om goed genoeg te zijn voor Real.
daar woon ik nietquote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Duitsland en Frankrijk wel.
Jojoortje wel.quote:
beetje regen ookquote:
@GGMM vrijdag begint al slecht voor Scrummiequote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk hoe iedereen je negeert. Laat ik je maar goedemorgen wensen.
Goedemorgen!
Hij heeft gewoon een slechte week. Kan gebeurenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:ggmm vrijdag begint al slecht voor Scrummie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |