Ze heeft gelogen over die afspraak, dus wellicht zelf weggelopen?quote:In verband met de vermissing van het Rotterdamse meisje Hania (12), is vrijdag een Amber Alert uitgegeven.
De politie noemt de vermissing "urgent" en "zorgwekkend."
Volgens het bericht op de website van de politie is het meisje op 27 juni rond 12.00 uur vertrokken uit school. Rond 15.00 uur zou ze thuiskomen, maar hier is ze niet aangekomen. Hania zou voor het laatst gezien zijn in de Rotterdamse Vaandrigstraat.
Het meisje zou haar docent hebben verteld dat ze een afspraak had bij de orthodontist. Uit onderzoek blijkt echter dat ze helemaal geen afspraak had.
Een woordvoerder van de politie meldt dat ze na de verdwijning van het meisje de zaak zijn gaan onderzoeken. "Tijdens dat onderzoek begonnen wij ons grote zorgen te maken om haar welzijn", zegt hij.
Familieleden vertelden de politie over eerdere chatcontacten van Hania. Die bleken inmiddels gewist. Andere sporen en onderzoek maakten de zorgen om Hania alleen maar groter. De politie roept mensen op die ook maar iets weten over waar ze kan zijn om contact op te nemen.
Ja, net zoals ze dat bij de heel Anja zaak dat ook wel weten. Maargoed zijn niet helemaal te vergelijken die twee verhalen zo.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:25 schreef hollandia02 het volgende:
Weet de politie in dit soort zaken vaak meer dan ze vertellen?
Natuurlijkquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:25 schreef hollandia02 het volgende:
Weet de politie in dit soort zaken vaak meer dan ze vertellen?
Ja ik bedoel meer dat wij allemaal lopen zoeken terwijl zij haar allang gevonden hebben (of in ieder geval in het vizier). Ik bedoel de politie van Nederland is geen mossad maar ook geen burgerwacht...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:30 schreef kree het volgende:
daderinfo houden ze liever ff voor zichzelf he?
Dat ivm later proces en bewijs enzo.
Ah zo, euhm nee dat denk ik niet anders hadden ze geen Amber alert gedaan. Wellicht wat leads hebben ze vast wel.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:34 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel meer dat wij allemaal lopen zoeken terwijl zij haar allang gevonden hebben (of in ieder geval in het vizier). Ik bedoel de politie van Nederland is geen mossad maar ook geen burgerwacht...
Iedereen weet toch al in welke hoek je de dader moet zoeken?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:30 schreef kree het volgende:
daderinfo houden ze liever ff voor zichzelf he?
Dat ivm later proces en bewijs enzo.
Iedereen dénkt dat te weten...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Iedereen weet toch al in welke hoek je de dader moet zoeken?
wellicht, maar het zal niet de eerste keer zijn dat iedereen gewoon ook geen gelijk heeft enzo.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Iedereen weet toch al in welke hoek je de dader moet zoeken?
Dan zouden ze geen Amber Alert uitsturen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:34 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel meer dat wij allemaal lopen zoeken terwijl zij haar allang gevonden hebben (of in ieder geval in het vizier). Ik bedoel de politie van Nederland is geen mossad maar ook geen burgerwacht...
gewaagde uitspraak hoor zo? Hoewel snap je idd van vroeger.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:56 schreef de_boswachter het volgende:
Vroeger liep je weg en kwam je twee uur later kruipend terug omdat je spijt had. Al die aandachtstrekkers van tegenwoordig
Als dit een misdrijf is heb ik niets gezegd.... maar in 999/1000 gevallen betreft het hier weggelopen tieners.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:58 schreef kree het volgende:
[..]
gewaagde uitspraak hoor zo? Hoewel snap je idd van vroeger.
Maar wat als het wel een misdrijf zou kunnen zijn? Of gaat worden.
Dan gaat dat laatste stukje van je post wel beetje erg zijn natuurlijk?
Maar ok gaan we niet van uit natuurlijk.
Ja denk ik ook wel. wss vanmiddag wel weer terechtquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als dit een misdrijf is heb ik niets gezegd.... maar in 999/1000 gevallen betreft het hier weggelopen tieners.
Ik denk eerlijk gezegd dat er nog niet eens een heel rechercheteam op zit nu?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:09 schreef Postbus100 het volgende:
Kunnen ze niet zien vanaf welk ip-adres die chats zijn gewist?
Nou, als er een amber alert wordt afgegeven, dan zijn ze al best ver. Die dingen worden niet zomaar afgegeven voor elk vermist kind. Het zal je verbazen, maar dit zal het eerste of tweede zijn dit jaar? Maw: de zorgen zijn echt groot. Denk wel dat er inmiddels een team op zit. Anders hadden ze deze informatie niet tot nu toe.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat er nog niet eens een heel rechercheteam op zit nu?
Oh jawel hoor ben het ook wel met je eens of althans het zou zo moeten zijn. Maar vraag het me af eigenlijk wel?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:13 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nou, als er een amber alert wordt afgegeven, dan zijn ze al best ver. Die dingen worden niet zomaar afgegeven voor elk vermist kind. Het zal je verbazen, maar dit zal het eerste of tweede zijn dit jaar? Maw: de zorgen zijn echt groot. Denk wel dat er inmiddels een team op zit. Anders hadden ze deze informatie niet tot nu toe.
Nou is niet onwijs raar want als ze een amber alert uitgeven voor iedere puber die ff mis of weg is dan hebben we die dingen elke dag.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:19 schreef maily het volgende:
Ik vind het vooral vreemd dat ze gisteren niet thuis is gekomen en er nu pas een amber alert is uitgedaan ....
Hoop op een goede afloop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |