Valt mij ook tegen ja, helaasquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:03 schreef Maxerazzi het volgende:
De nieuwe Whitney is een behoorlijk saaie plaat geworden. Jammer, had er wel hoge verwachtingen van.
Geen idee wat het voor album is, maar het is samen met Bryce Dessnerquote:
We gaan eens luisteren, Nor! Nu ja, ik dan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Geen idee wat het voor album is, maar het is samen met Bryce Dessner
Dat kan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar heb ik nog steeds niets mee.
Heerlijk is swingen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:56 schreef Z het volgende:
Als je zegt 'heerlijke band' verwacht ik een band die een beetje swingt/rockt. Dat doen de Slow Shows geenszins heb ik gemerkt. Dus heb ik The Joggers maar weer eens opgezet.
Heerlijk is voor mij een plaat waar ik bij kan wegdromen, dat heerlijk klinkt. Anders zou ik het energiek of opzwepend noemenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:05 schreef Z het volgende:
[..]
Heerlijk is swingen.
Of rocken. Mag ook. Niet neuzelen.
The Joggers.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:56 schreef Z het volgende:
Als je zegt 'heerlijke band' verwacht ik een band die een beetje swingt/rockt. Dat doen de Slow Shows geenszins heb ik gemerkt. Dus heb ik The Joggers maar weer eens opgezet.
Mooie hoes.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:21 schreef Norrage het volgende:
Ook een nieuwe Cross Record! Dat is nog bijna het mooiste nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |