Het gaat toch om de verhouding. Meeste mensen gaan ook niet 5 weken op vakantie. TS heeft het over max 500, dus komen mensen met lullige verhalen over een midweek hier of lang weekend daar, want in Europa ben je dan al snel een paar honderd euro kwijt. Komt iemand met 5 weken voor 1500 euro val je van je stoel. Dit kan je toch wel beetje in perspectief plaatsen, ondanks dat het misschien niet voldoet aan de openingsvraag.quote:Op zondag 30 juni 2019 10:04 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja precies. Mijn hemel zeg. Ik zou 3000 euro niet eens kunnen betalen. Ik ben van mening dat 3000 euro voor een vakantie echt niet goedkoop is. Ook al is het nog zo ver.
Nee kan ik niet.quote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 2 juli 2019 15:23 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Het gaat toch om de verhouding. Meeste mensen gaan ook niet 5 weken op vakantie. TS heeft het over max 500, dus komen mensen met lullige verhalen over een midweek hier of lang weekend daar, want in Europa ben je dan al snel een paar honderd euro kwijt. Komt iemand met 5 weken voor 1500 euro val je van je stoel. Dit kan je toch wel beetje in perspectief plaatsen, ondanks dat het misschien niet voldoet aan de openingsvraag.
#ALTIJDREADYquote:Op maandag 1 juli 2019 14:11 schreef asco het volgende:
Met de bus naar Lloret in 1989.![]()
![]()
![]()
en vooral
![]()
![]()
Godverdomme, dat is dus 30 jaar geleden.
Wat kostte dat? 200 gulden of zo?quote:Op maandag 1 juli 2019 14:11 schreef asco het volgende:
Met de bus naar Lloret in 1989.![]()
![]()
![]()
en vooral
![]()
![]()
Godverdomme, dat is dus 30 jaar geleden.
Dus je loog over wat je goedkoopste vakantie was.quote:Op zondag 30 juni 2019 12:37 schreef Blik het volgende:
Weet je wat een goedkope vakantie was, toen ik met mijn vriendin een week in een koepeltentje in NL ging kamperen voor 10 euro per nacht en we ook zelf gingen koken.
Het regende de hele week en het was mijn meest verschrikkelijke vakantie ooit. Maar het was lekker goedkoop, dus dat maakte alles goed!
Hoop dat de billigerds dit leuk vinden en deze bijdrage kunnen waarderen
Werk in het buitenland?quote:Op donderdag 27 juni 2019 11:04 schreef SeLang het volgende:
Hoe duur of goedkoop iets is hangt natuurlijk af van de lengte van de reis, daarom hier mijn totale kosten en kosten per dag van reizen die ik heb gemaakt. Van de meesten is er een reisverslag op FOK! (links in mijn fotoboek).
Ik reken alle kosten van de reis, dus inclusief vliegtickets, accommodatie, eten, toegangskaartjes, excursies, visakosten, reisgidsen, wandelkaarten, malariapillen, vervoer, permits, boetes, reparaties....
[ afbeelding ]
De werkelijke prijs van reizen (dwz het verschil met thuisblijven) is natuurlijk nog een stuk lager, want thuis moet je ook eten, stook je je huis warm, gebruik je water en elektra, rijd je in je auto en drink je wel eens een biertje, kijk je wel eens een film, etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |