abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187626677
Inspiratie topic voor mensen met weinig geld en TS begint:

Als jonge Godshand gaan kamperen op de Veluwe waarbij wij (vriend en ik, allebei ca 16 jaar) nog werden gebracht en gehaald door ouders ook.

Nu heb ik geen kosten overzicht, maar denk dat het niet meer dan 100¤ voor de hele week was. Het was een christelijke camping en alcohol was daar niet, haalde mijn vriend een paar en ik dronk nog geen alcohol. Dus met fles cola was ik wel klaar. We hebben qua trips alleen eens gewandeld en een dorpje verderop bezocht met de bus.

Wie heeft nog meer goedkope trips erop zitten?

Wat is goedkoop? Ik denk minder dan 500¤ voor de hele trip :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 27 juni 2019 @ 03:00:02 #2
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_187626679
Ameland met een slaapzak in de duinen/op het strand.. Niet veel meer mee dan een klein rugtasje mee met een paar onderbroeken en shirts.. Kosten? Bootkaartje en wat te eten/drinken..

Ik wil het nog een keer per kano doen.. zoals hier

pi_187626854
Weekje Lviv met vlucht en hotel. Kwam incl eten onder de streep net onder de ¤ 500 uit.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_187627040
Alle vakanties tot ongeveer mn zestiende die door mijn ouders werden betaald :)

Zelfvoorzienend: wandelvakanties met tent op de rug in Benelux en Eifel... goedkoper kan haast niet. Vervoer ernaartoe dan met een ultracheapass treinticket en overnachten op campings of wildkamperen. Voedsel kan je dan zo gek maken als je zelf wilt.
Voor wat foto's, kijk hier
pi_187627071
TVP :)
Do what you love, love what you do!
pi_187627361
Het eerst jaar met mijn man O+
Super leuke b&b in zuidfrankrijk voor 10 dagen.
Auto geleend van mij ouders, daar geen cent om uit te geven dus meestal gingen we wat naar van die dorpjes. Beetje wandelen, op de markt wat eten kopen en dan picknicken met een fles cider O+
Super romantisch allemaal
We zijn er zelfs nog een keer terug geweest en toen was het nog even cute en romantisch O+

Ik geloof dat we iets van 350 pp hebben uit gegeven toen
pi_187627489
3 in een tentje in zeeland.

bakkie paddos erbij, klaar.
pi_187627567
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 07:58 schreef Allures het volgende:
Het eerst jaar met mijn man O+
Super leuke b&b in zuidfrankrijk voor 10 dagen.
Auto geleend van mij ouders, daar geen cent om uit te geven dus meestal gingen we wat naar van die dorpjes. Beetje wandelen, op de markt wat eten kopen en dan picknicken met een fles cider O+
Super romantisch allemaal
We zijn er zelfs nog een keer terug geweest en toen was het nog even cute en romantisch O+

Ik geloof dat we iets van 350 pp hebben uit gegeven toen
Zoiets is mooiste denk? het hoeft ook nl echt niet onwijs duur te zijn. Creatieve oplossingen zoeken is het idee wel :P

Sure dat dit voor jullie beter was als 5* hotel ergens in zuid spanje ofzo?? ;)
pi_187627650
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 08:31 schreef kree het volgende:

[..]

Zoiets is mooiste denk? het hoeft ook nl echt niet onwijs duur te zijn. Creatieve oplossingen zoeken is het idee wel :P

Sure dat dit voor jullie beter was als 5* hotel ergens in zuid spanje ofzo?? ;)
Als ik voor mezelf spreek, geldt iig dat een groot deel van de vakantie ook 'gemaakt' wordt door het spontane. En dit verhaal klinkt een stuk spontaner dan een 5sterren resort aan de costa :D
Voor wat foto's, kijk hier
  donderdag 27 juni 2019 @ 08:51:13 #10
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_187627717
Mijn meest goedkope vakantie was een nachtje Den Over.
Den Over is alleen niet zo ver van mijn huis vandaan (km of 40). Dus ik weet niet of het dan nog telt. Maar goed :')
Maar ik was blij verrast. De omgeving was mooi, en rustig. Prachtige dijken waar ik lekker kon wandelen, Weilanden waren ook mooi, En er was daar zelfs ook een stukje bos.
De mensen vond ik daar ook erg aardig trouwens, Lekker dorps en boers. Maar ze gedroegen zich teminste wel fatsoenlijk en hadden manieren.

De kosten.....34 euro. Lekker cheap. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_187627724
Ga ff even stukje offtopic en wellicht maak ik hier een ander topic nog over.
Maar er zijn websites die dit soort dingen regelen, in hulp voor daar verblijven dus. Tjsaa reis zelf betalen he. maar dat is het dan ook?

Maar beetje offtopic en mss beetje voor singles hoewel stellen dat ook kunnen wel
  donderdag 27 juni 2019 @ 08:56:22 #12
475456 Samuel24
pi_187627766
quote:
[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op donderdag 27 juni 2019 08:51 schreef kree het volgende:
Ga ff even stukje offtopic en wellicht maak ik hier een ander topic nog over.
Maar er zijn websites die dit soort dingen regelen, in hulp voor daar verblijven dus. Tjsaa reis zelf betalen he. maar dat is het dan ook?

Maar beetje offtopic en mss beetje voor singles hoewel stellen dat ook kunnen wel
Maar wat was jouw goedkoopste reis eigenlijk?
pi_187627793
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 08:56 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Maar wat was jouw goedkoopste reis eigenlijk?
Die door mijn baas betaald werd in Barcelona. hahaha Verder heb ik zelf niet echt de kans gehad behalve met mijn familie, dus ben wel aardig eindje geweest enzo.

Maar zelf, centjes te kort, ben maar eerlijk :)
  donderdag 27 juni 2019 @ 08:59:59 #14
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_187627804
quote:
99s.gif Op donderdag 27 juni 2019 05:55 schreef bijdehand het volgende:
Weekje Lviv met vlucht en hotel. Kwam incl eten onder de streep net onder de ¤ 500 uit.
Is dat nog wat, dat Lviv?
pi_187627805
Voor werk wel meer geweest trouwens in buitenland, maargoed dat kun je over het algemeen niet echt vakantie noemen..
pi_187627818
Hier alleen maar goedkope vakanties, omdat ik hou van rondtrekken op de fiets of in de auto. Met de tent op een trekkersveldje of wildkamperen.

De allergoedkoopste vakantie op die manier was met een groepje vrienden: met de fietsen in de trein en daarna in twee weken terug naar huis fietsen. Grootste lol en mooie dagen gehad en de ervaring dat je met heel weinig toe kunt. O+

Tijdens de eerste vakantie met mijn man gingen we in ons oude rode gammele autotje naar het Zwarte Woud.Foeilelijke bloemetjestent mee en maar hopen dat de auto de hellingen zou trekken. Daar watervallen bekeken, ik gillend met hem van een rodelbaan, wandelen, varen, zwemmen, enz. Kost geen drol, maar die vakantie vergeet ik nooit meer. :D

Schotland: wild kamperen, vogels kijken, de natuur in. Amper een mens te bekennen. Heerlijke vakantie en het meest prijzig was de overtocht.

Komende zomer gaan we met het gezin vier weken rondtrekken. Zelf shelters bouwen, zwemmen in meertjes, koken bij een vuurtje, enz.

We kunnen een luxe vakantie ook betalen en dat hebben we ook wel gedaan, maar primitief kamperen is toch wat we het liefst doen. De vakantie lijkt dan ook extra lang te duren door alle onverwachte ervaringen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 27 juni 2019 @ 09:02:27 #17
475456 Samuel24
pi_187627831
quote:
[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op donderdag 27 juni 2019 09:00 schreef kree het volgende:
Voor werk wel meer geweest trouwens in buitenland, maargoed dat kun je over het algemeen niet echt vakantie noemen..
Natuurlijk wel. En je hebt er niet voor hoeven te betalen. Dus dat is eigenlijk nog het meest goedkoop en ideaal.
pi_187627868
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juni 2019 09:02 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. En je hebt er niet voor hoeven te betalen. Dus dat is eigenlijk nog het meest goedkoop en ideaal.
ja kreeg ervoor betaald, maar het klinkt mooier als het is,,,
/
'Was leuk wel daar niet van, maar zou nog iever in een tentje op de veluwe liggen iov dat
  donderdag 27 juni 2019 @ 09:06:55 #19
475456 Samuel24
pi_187627875
quote:
[img]https://fokstatic.nl/p/10s.gif[/img] Op donderdag 27 juni 2019 09:06 schreef kree het volgende:

[..]

ja kreeg ervoor betaald, maar het klinkt mooier als het is,,,
/
'Was leuk wel daar niet van, maar zou nog iever in een tentje op de veluwe liggen iov dat
Dat meen je niet. Mag ik vragen welke landen je dan bent geweest voor je werk? Was het heel ver?
pi_187627913
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 09:06 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Dat meen je niet. Mag ik vragen welke landen je dan bent geweest voor je werk? Was het heel ver?
Jawel dat mag, en voor werk... Euhm sowieso duitsland belgie nederland/Spanje, Maar Mauretanie was toppunt van alles en op schip daar. Naja vakantie kun je het niet noemen allemaal. Wel nog leuke dagen met ff vrij maar ne altijd stress voor werk
pi_187627947
ik ga zo offtopic hahaha nouja kan wel ff denk :)
  donderdag 27 juni 2019 @ 09:28:36 #22
475456 Samuel24
pi_187628116
quote:
[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op donderdag 27 juni 2019 09:11 schreef kree het volgende:

[..]

Jawel dat mag, en voor werk... Euhm sowieso duitsland belgie nederland/Spanje, Maar Mauretanie was toppunt van alles en op schip daar. Naja vakantie kun je het niet noemen allemaal. Wel nog leuke dagen met ff vrij maar ne altijd stress voor werk
Prachtig, Ooh heerlijk zeg. Mauretanie lijkt me helemaal te gek hoor. Heb je toch ook weer een stukje Afrika gezien. :Y
pi_187628137
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 09:28 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Prachtig, Ooh heerlijk zeg. Mauretanie lijkt me helemaal te gek hoor. Heb je toch ook weer een stukje Afrika gezien. :Y
ha wil het niet onwijs negatief neer zetten, want bevolking is ok (lift gehad) Maar corrupt als de pest. Nee wil er niet heel graag weer terug tenzij ze me heel dik gaan betalen :')

Maargoed laten we ontopic gaan ;)
  donderdag 27 juni 2019 @ 09:31:18 #24
475456 Samuel24
pi_187628140
quote:
[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op donderdag 27 juni 2019 09:30 schreef kree het volgende:

[..]

ha wil het niet onwijs negatief neer zetten, want bevolking is ok (lift gehad) Maar corrupt als de pest. Nee wil er niet heel graag weer terug tenzij ze me heel dik gaan betalen :')

Maargoed laten we ontopic gaan ;)
Is goed. O-)
pi_187628167
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 09:31 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Is goed. O-)
nou nog ff dan, kun je je voorstellen bv en dat is er eentje maar van bizarre dingen daar. Dat je ff op de tarmac van het vliegveld een peuk staat te roken terwijl er een wagentje die van ellende uit elkaar aan het vallen is de kamelen weg staat te jagen of de landingsbaan voor een boeing 737??? Tja kan daar gewoon.

OMG, en opgepakt door politie met AK-47 enzo omdat we foto;s maakten.....

Hahahahaha nah ga er maar niet heen als vakantie land enzo LOL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')