Sommige mensen wel ja. In de stad is het leven anders dan in dorpen. Hier in het oosten van het land kijken mensen veel meer naar elkaar om. Tot op zekere hoogte zelfs nog in steden, maar zeker in de dorpen.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:42 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Zitten ze bij jou in de straat allemaal gezellig op de bank in de voortuin?
Hele buurt gezellig op bezoek bij Ome Henk.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sommige mensen wel ja. In de stad is het leven anders dan in dorpen. Hier in het oosten van het land kijken mensen veel meer naar elkaar om. Tot op zekere hoogte zelfs nog in steden, maar zeker in de dorpen.
Heeeeeeerlijkquote:Op maandag 1 juli 2019 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedereen op een kluitje, sterk individualistisch (langs elkaar heen levend), peperduur en veel files/drukte.
quote:
Omdat dat de waarheid is.quote:
Moet ik nu ook met een vingertje gaan wijzen?quote:
Liever niet:Pquote:Op maandag 1 juli 2019 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik nu ook met een vingertje gaan wijzen?
quote:Op maandag 1 juli 2019 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Liever niet:P
Liepen ook een paar van die gekkies gisteren op parkpop. Zo'n vrouw spreekt mij aan.. Met een flyer... Dus zeg geen interesse. Blijft ze even zo staan. Dus kijk haar zo aan vanZegt ze jezus houdt van je
Zo iemand wil je toch wat aandoen?
Dan zeg je gewoon netjes "Dat doet hij ook alleen maar omdat ik hem elke ochtend wakker pijp, goedendag" .quote:Op maandag 1 juli 2019 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Dus kijk haar zo aan vanZegt ze jezus houdt van je
Valt me eigenlijk best tegen dat ik nog helemaal geen religekkies aan de deur heb gehad het afgelopen jaarquote:
De Heer wil ook in jouw hart wonenquote:Op maandag 1 juli 2019 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Liever niet:P
Liepen ook een paar van die gekkies gisteren op parkpop. Zo'n vrouw spreekt mij aan.. Met een flyer... Dus zeg geen interesse. Blijft ze even zo staan. Dus kijk haar zo aan vanZegt ze jezus houdt van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |