Dat is het al snel.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:45 schreef john2406 het volgende:
@:timmmmm Is het je allemaal een beetje te lastig?
Nou dat modschap is natuurlijk wel zeer intensief.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het niet richting overspannen aan het gaan is dan?
Is toch geen hont die iets controleert of misschien toch wel?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dat modschap is natuurlijk wel zeer intensief.
Dat weet ik nietquote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is toch geen hont die iets controleert of misschien toch wel?
Die heeft het toch veel te druk met naar zichzelf te kijken achter de schermen johquote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Specularium die over je schouders meekijkt als admin is al stressend genoeg natuurlijk.
Hebben ze daar een spiegel voor hem opgehangen?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft het toch veel te druk met naar zichzelf te kijken achter de schermen joh.
Zou daar dan niet inmiddels een grote barst in kunnen zitten?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hebben ze daar een spiegel voor hem opgehangen?
Op het computercentrum gaat ie dan zo iets te dichtbij over je schouder meekijken naar wat je edit.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Specularium die over je schouders meekijkt als admin is al stressend genoeg natuurlijk.
Zon beeld had ik er al bij ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op het computercentrum gaat ie dan zo iets te dichtbij over je schouder meekijken naar wat je edit.
Het liefst met zijn dop op je schoider
Ja maar als admin krijg je natuurlijk gelijk een nieuwe.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:57 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou daar dan niet inmiddels een grote barst in kunnen zitten?
Wat is een schoider?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op het computercentrum gaat ie dan zo iets te dichtbij over je schouder meekijken naar wat je edit.
Foon heb ik mij ook laten vertellen verkrijgen die ook.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar als admin krijg je natuurlijk gelijk een nieuwe.
Kwijlt die daar dan ook een beetje bij?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |