Die allemaal smachten naar spacecake.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:16 schreef mazaru het volgende:
Lekker voor dat knulletje dat net afgekickt is om tussen die alco's te zitten.
Hoorde ik het toch goed.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Kaylee: Wat zijn eiken?
Lekker vlot meid.
Ik zit te kijken met plaatsvervangende schaamte...Net dylan aan het soort van opscheppen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:16 schreef mazaru het volgende:
Lekker voor dat knulletje dat net afgekickt is om tussen die alco's te zitten.
Naar Topnotch.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:16 schreef FOKoffieleut het volgende:
filmpje gemaakt met rap en naar alle labels verstuurd
[ link | afbeelding ]
quote:
Leuk voor hem dat die daar vier dagen mag zitten. Maar dan moet die weer naar huis. Voor zijn eigen bestwil.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die allemaal smachten naar spacecake.
Ze zitten van de ellende nu maar aan de wijn...anders komen ze niet uit met de wodka ...Maikel heeft nog maar 1 fles en die blijft natuurlijk in hun hutje tot er weer nieuwe is...quote:
Gesprekje met Arie of Tygo.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:22 schreef Mumbojumbo het volgende:
Vind het toch meer een type voor een puike eo jongerendag
Operatie van zijn opa.Bloedprop.quote:
Ziekenhuis, zijn opa wordt geopereerd, bloedprop.quote:
Wodka woensdag in zijn eentje.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:27 schreef snetje het volgende:
Oh wacht ...hier dus wel? ...
[ afbeelding ]
Vervelend.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ziekenhuis, zijn opa wordt geopereerd, bloedprop.
Topgifjes vandaag PP.quote:
Inmiddels zit iedereen er al ..ook de tatoeëerder ...ik meende dat die niet mochten drinken als ze de volgend dag een afspraak hebben...tenminste in het begin hield hij zich daar keurig aan..quote:
Vrijdag pas weer prikken,de grootverdieners.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Inmiddels zit iedereen er al ..ook de tatoeëerder ...ik meende dat die niet mochten drinken als ze de volgend dag een afspraak hebben...tenminste in het begin hield hij zich daar keurig aan..
Zo lijkt het net of het vliegtuig achteruit gaat.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zo lijkt het net of het vliegtuig achteruit gaat.
En hoe je je doelen kan bereiken , als je je er maar 100% voor inzet ...quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit legt Mitchel even uit hoe het zit met Adriaan.
Gerrit weet dat als de beste.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
En hoe je je doelen kan bereiken , als je je er maar 100% voor inzet ...
duidelijk lijkt me
En een hoog denkniveau.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft er verstand van.. Heeft ie voor gestudeerd
Moest wel lachen om dat gezicht van Mitch. Deed zn best om geīnteresseerd te lijken maar zat met zn kop al bij zijn ontbijt van morgen ochtendquote:
En een vrouwenverslinderaar.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
communicatievermogen en verstand van muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |