abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187619308
Hoi,

Ik had al een ander topic lopen maar denk dat dit beter is.

Ik heb een man ontmoet, 2 dates mee gehad...hij is aardig, attent, toont veel interesse, best aantrekkelijk, zorgzaam , lief. Eigenlijk vrijwel alleen goede karaktereigenschappen.

Alleen wat mij stoort, ik heb het idee dat hij het financieel moeilijk heeft. En weet niet hoe daarmee om te gaan

Mijn exen zaten allemaal ontzettend goed in de slappe was, en ik heb ook niks te klagen.

Laatst hadden we b.v een date. Van rond 1 uur in de middag...was rond 8 uur weer thuis en niks gegeten. Ik vind dat raar. Stel dan even voor om te lunchen of ergens wat te eten. Hij zei wel paar x gaan we zo lekker ergens wat eten maar dat is niet gebeurd. We hebben wat drankjes gedaan verder niks. Hij vroeg wel of ik honger had en ik zei niet echt...en hij zei dat hij dat ook niet had. Terwijl hij er niet uit ziet alsof hij een maaltijd mist.

Ik stelde voor de rekening te betalen, wilde hij niet.

Hoe moet ik hiermee omgaan?
  woensdag 26 juni 2019 @ 17:59:52 #2
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_187619322
Bankafschriften opeisen, wat denkt ie wel dat we in 2019 leven?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_187619333
Waarom geef je aan dat je niet echt trek hebt als je eigenlijk wel wat wil gaan eten?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_187619354
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 18:00 schreef Sumppi het volgende:
Waarom geef je aan dat je niet echt trek hebt als je eigenlijk wel wat wil gaan eten?
Deze ja.
pi_187619361
Tja, als hij vraagt of je honger hebt (of je wat wilt eten) en dan zeg jij nee, verwacht je dan dat hij je toch een restaurant in sleurt? Ik vind het niet heel gek dat je dan niets eet.

Bovendien, er uit zien alsof je een maaltijd tekort komt, hoe ziet dat er uit? Ik ben ook heel dun en ik hoor regelmatig dat mensen denken dat ik anorexia heb ofzo. Is niet het geval overigens. Ik kan me voorstellen dat mensen denken dat ik een maaltijd extra nodig heb, maar dat betekent niet dat dat ook echt klopt natuurlijk
  woensdag 26 juni 2019 @ 18:03:00 #6
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_187619373
quote:
Vrouwenlogica :')
  woensdag 26 juni 2019 @ 18:03:32 #7
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_187619381
Misschien gewoon aangeven dat je iets wil eten, in plaats van achteraf er dingen achter gaan zoeken?
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_187619388
quote:
Omdat ik het idee had dat hij het dus financieel moeilijk heeft, en misschien kan hij wel geen etentje betalen ? En als ik wil betalen voelt hij zich misschien gedeukt in zijn ego. Ik ben gewend in de beste restaurants ter wereld te eten , als iemand dan niet eens iets simpels kan betalen ja.

Vind het zo jammer want hij heeft een mooi karakter en wil het niet voor deze reden afkappen
pi_187619397
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 18:03 schreef Sofia2019 het volgende:

[..]

Omdat ik het idee had dat hij het dus financieel moeilijk heeft, en misschien kan hij wel geen etentje betalen ? En als ik wil betalen voelt hij zich misschien gedeukt in zijn ego. Ik ben gewend in de beste restaurants ter wereld te eten , als iemand dan niet eens iets simpels kan betalen ja.

Vind het zo jammer want hij heeft een mooi karakter en wil het niet voor deze reden afkappen
Mannen knappen ook af op liegende vrouwen.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_187619411
quote:

[..]

Dus als ik het goed begrijp denk jij dat hij geld problemen heeft => dus hoef jij geen eten => dus gaan jullie niets eten => dus denk jij dat hij geld problemen heeft?

Klinkt logisch inderdaad
pi_187619427
Maar goed denk dat jullie niet echt een goede match zijn.
pi_187619429
quote:

[..]

Afknappen op een leuke man omdat hij misschien niet zoveel geld heeft! _O_
pi_187619444
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juni 2019 18:06 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Afknappen op een leuke man omdat hij misschien niet zoveel geld heeft! _O_
Wat bedoel je met deze opmerking ?
pi_187619446
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 18:03 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Als hij dat niet snapt zal het wel een homo zijn. Nee is ja, dat weet toch iedere man.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_187619448
quote:

[..]

Nu ga je van dingen uit die misschien helemaal niet aan de orde zijn. Wat zie je als simpel trouwens?

Hij vroeg aan jou of je honger had, jij zei nee. Dus ging hij niet met je eten. Dát zijn de feiten. Je hebt het zelf allemaal gedaan hoor.
pi_187619474
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 18:08 schreef Sofia2019 het volgende:

[..]

Dat het gek is om een leuke man te laten schieten omdat hij misschien niet zoveel geld heeft.
Geld kun je nog altijd verdienen als je niet lui bent, maar een leuke man vind je niet elke dag.
  woensdag 26 juni 2019 @ 18:10:33 #17
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_187619478
quote:

[..]

NIVEA.
Niet Invullen Voor Een Ander.
Je bent nu voor hem aan het denken. Niet doen. Laat hem zijn eigen afwegingen maken.
pi_187619498
quote:

[..]

Ik dacht dat je onder andere aan de hand van die situatie de conclusie had getrokken dat hij het niet breed zou hebben?

Waarom denk je dat hij het niet breed heeft?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator woensdag 26 juni 2019 @ 18:12:23 #19
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_187619506
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 18:08 schreef Sofia2019 het volgende:

[..]

Jij bent gewend goed in de slappe was te zitten, en je vermoed dat hij dat niet zit, en dus wil je het stiekem wel degelijk om die reden afkappen, alleen wil je dat niet doen omdat dat iets zegt over jou waarvan je liever niet wil dat het waar is.

Maar het is wél waar.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 26 juni 2019 @ 18:15:19 #20
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_187619555
Zeggen dat je wel trek hebt godverdomme hoe moelijk kan het zijn. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_187619573
:') dit echt.... Wss had die gast gewoon wel honger. Maar omdat jij zei dat je geen trek had heeft ie ook maar gezegd van heb ook geen honger en is ie na de date zelf de snackbar langs geweest. :P
Do what you love, love what you do!
pi_187619594
quote:
Dit. Als je honger hebt of uberhaupt iets wil moet je niet nee zeggen als je ja bedoelt. Dat snappen mannen niet
-
pi_187619599
En als hij het -nu nog?- niet breed heeft is het misschien een optie om dates te verzinnen die vrijwel gratis zijn.
  Moderator woensdag 26 juni 2019 @ 18:19:23 #24
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_187619623
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 18:16 schreef kree het volgende:
:') dit echt.... Wss had die gast gewoon wel honger. Maar omdat jij zei dat je geen trek had heeft ie ook maar gezegd van heb ook geen honger en is ie na de date zelf de snackbar langs geweest. :P
Maar de snackbar is niet goed genoeg voor deze TS, want deze TS eet in de beste restaurants ter wereld he. Snackbar, kom nou.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_187619630
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 18:03 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Maar ook echt _O-

Dit is typisch geval van 'nee' zeggen maar 'ja' willen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: