Deze ja.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:00 schreef Sumppi het volgende:
Waarom geef je aan dat je niet echt trek hebt als je eigenlijk wel wat wil gaan eten?
Vrouwenlogicaquote:Op woensdag 26 juni 2019 18:00 schreef Sumppi het volgende:
Waarom geef je aan dat je niet echt trek hebt als je eigenlijk wel wat wil gaan eten?
Omdat ik het idee had dat hij het dus financieel moeilijk heeft, en misschien kan hij wel geen etentje betalen ? En als ik wil betalen voelt hij zich misschien gedeukt in zijn ego. Ik ben gewend in de beste restaurants ter wereld te eten , als iemand dan niet eens iets simpels kan betalen ja.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:00 schreef Sumppi het volgende:
Mannen knappen ook af op liegende vrouwen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:03 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Omdat ik het idee had dat hij het dus financieel moeilijk heeft, en misschien kan hij wel geen etentje betalen ? En als ik wil betalen voelt hij zich misschien gedeukt in zijn ego. Ik ben gewend in de beste restaurants ter wereld te eten , als iemand dan niet eens iets simpels kan betalen ja.
Vind het zo jammer want hij heeft een mooi karakter en wil het niet voor deze reden afkappen
Dus als ik het goed begrijp denk jij dat hij geld problemen heeft => dus hoef jij geen eten => dus gaan jullie niets eten => dus denk jij dat hij geld problemen heeft?quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:03 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Omdat ik het idee had dat hij het dus financieel moeilijk heeft, en misschien kan hij wel geen etentje betalen ? En als ik wil betalen voelt hij zich misschien gedeukt in zijn ego. Ik ben gewend in de beste restaurants ter wereld te eten , als iemand dan niet eens iets simpels kan betalen ja.
Vind het zo jammer want hij heeft een mooi karakter en wil het niet voor deze reden afkappen
Afknappen op een leuke man omdat hij misschien niet zoveel geld heeft!quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:03 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met deze opmerking ?quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:06 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Afknappen op een leuke man omdat hij misschien niet zoveel geld heeft!
Als hij dat niet snapt zal het wel een homo zijn. Nee is ja, dat weet toch iedere man.quote:
Nu ga je van dingen uit die misschien helemaal niet aan de orde zijn. Wat zie je als simpel trouwens?quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:03 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Dat het gek is om een leuke man te laten schieten omdat hij misschien niet zoveel geld heeft.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:08 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met deze opmerking ?
NIVEA.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:03 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je onder andere aan de hand van die situatie de conclusie had getrokken dat hij het niet breed zou hebben?quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:03 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Jij bent gewend goed in de slappe was te zitten, en je vermoed dat hij dat niet zit, en dus wil je het stiekem wel degelijk om die reden afkappen, alleen wil je dat niet doen omdat dat iets zegt over jou waarvan je liever niet wil dat het waar is.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:08 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met deze opmerking ?
Dit. Als je honger hebt of uberhaupt iets wil moet je niet nee zeggen als je ja bedoelt. Dat snappen mannen nietquote:Op woensdag 26 juni 2019 18:00 schreef Sumppi het volgende:
Maar de snackbar is niet goed genoeg voor deze TS, want deze TS eet in de beste restaurants ter wereld he. Snackbar, kom nou.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:16 schreef kree het volgende:
dit echt.... Wss had die gast gewoon wel honger. Maar omdat jij zei dat je geen trek had heeft ie ook maar gezegd van heb ook geen honger en is ie na de date zelf de snackbar langs geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |