hpj lueke post we hebn een hop interse gmeen zulle we nu msnequote:Op woensdag 26 juni 2019 09:41 schreef C.L.Werner het volgende:
Tegenwoordig zitter er alleen aandachtshoeren op, autisten en semi-grappige users maar ook veel hersendoden die niets te melden hebben.
Technojunk godquote:Op woensdag 26 juni 2019 10:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
hpj lueke post we hebn een hop interse gmeen zulle we nu msne
Wie niet a niffoquote:Op woensdag 26 juni 2019 10:13 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Jij zit daar gewoon vieze pagga op te slaan he
Heb wad leuks agtergelatequote:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:41 schreef C.L.Werner het volgende:
Mi niffo's
Vroeger, in het fotoboek, kon je af en toe een date scoren en zo'n user helemaal uit elkaar trekken.
Ondetussen een milf denk ik.quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kolere.... als ik thuis ben haal ik direct de gekooide éénogige slang uit z'n hok.
quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:16 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Wie niet a niffo
Fotoboek van Blossem
Fotoboek van SoM
Fotoboek van Coraatje
Hier nog een selectie pagga's slaan
Al die meiden zijn ondertussen al bijna oma.quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:43 schreef LanceVanceDance het volgende:
Terechte klacht bro.
Fotoboek van krullenbolletje
Poah
Niets met met een GILFquote:Op woensdag 26 juni 2019 11:54 schreef NoXia het volgende:
[..]
[..]
[..]
Al die meiden zijn ondertussen al bijna oma.
quote:
quote:Op 02-08-2018 23:36 schreef KlapMongeaul
Bedankt voor het indirecte meehelpen van mijn plafond witten![]()
Terechte Klacht!quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:41 schreef C.L.Werner het volgende:
Mi niffo's
Vroeger, in het fotoboek, kon je af en toe een date scoren en zo'n user helemaal uit elkaar trekken. Tegenwoordig zitter er alleen aandachtshoeren op, autisten en semi-grappige users maar ook veel hersendoden die niets te melden hebben.
Als je zo nu en dan naar de oude users kijkt in grabbelton man man man wat een lekkere wijven zaten daar. Nu allemaal spoorloos.
Klacht: vroeger was fotoboek beter in de gouden tijdperk van fok
Gr gr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |