mijn nederige excuses...totaal niet door (iets met iemand uitleggen dat lunches vooraf maken best leuk is maar dat je dan niet rijst voor 4 dagen gaat gebruiken en de kip ook niet...als je wil afvallen werkt het vast prima. dat wel)quote:
Dat klinkt gaaf zeg!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:56 schreef Barreltje het volgende:
Wij zwommen net in een "hot spring" midden in de woestijn..![]()
Vanavond hier ook slapen..
karma ;0quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:21 schreef minilot het volgende:
Klacht: te klunzig wezen om zelfsluitende waterballonnen te vullen. Nu een kwartier bezig, pas tien zijn er heelhuids uit de strijd gekomen en ik + keuken zijn doorweekt.
Hierquote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat klinkt gaaf zeg!Waar is 'hier' precies?
(Niks, ik zag het 'zelfsluitend!!!!!' op de verpakking pas toen ik ze al gekocht had.)quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:22 schreef liedetector het volgende:
[..]
karma ;0
(wat is er mis met zelf een knoopje leggen)
vast niet jullie volgende tripjequote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Altyn Emel gegoogeld en 'oooooh' geroepen![]()
Nope.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:34 schreef liedetector het volgende:
[..]
vast niet jullie volgende tripjemaar wel tof gewoon!
en zelf sluitend kan toch nog steeds een knoopje in of niet dan?
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:21 schreef minilot het volgende:
Klacht: te klunzig wezen om zelfsluitende waterballonnen te vullen. Nu een kwartier bezig, pas tien zijn er heelhuids uit de strijd gekomen en ik + keuken zijn doorweekt.
Poepende peutersquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij zaten net lekker op het dakterras. Kinderen super content in het badje. Tot de zindelijke peuter in het water poept.Nu is de badpret afgelopen en zijn ze schoon gedoucht binnen..
Waarom niet?quote:
Wat lief!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:04 schreef Bluezz het volgende:
Werd er net aangebeld:
Grote bosch blommen van m'n artsen met een superlief kaartje
Dat is wel heel ergquote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:09 schreef Vanyel het volgende:
Inmiddels 26 dingen op linkerarm.
Misschien toch geen mug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |