SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2019 16:29:10 ]
Ik zet 'm in de OP. In de categorie van kansloze voorspellingen: wie gaat de CL winnen, Stijn?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:20 schreef El-Stinho het volgende:
Handige pagina (Kassiesgod) voor de coëfficiënten.
https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Eigenlijk potdomme triest. Deze ploegen moeten toch gewoon in een Europa Cup III thuis? Die CL is echt een gedrocht gewordenquote:
Ik schrijf Manchester City op mits Rodri wordt aangetrokken.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zet 'm in de OP. In de categorie van kansloze voorspellingen: wie gaat de CL winnen, Stijn?
Dat zou zeker een verassing zijn!quote:
Mooi. De Playoffs tegen Linz.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Club Brugge plaatst zich net voor de Play-offs van de CL het versloeg Dynamo Kiev met 1-0 en 3-3.
Het komt wellicht uit tegen FC Basel of Linz
Wel toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:18 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Mooi. De Playoffs tegen Linz.
Goede kans op CL dus.
Ooit al 2 Belgische clubs in de CL groepsfase gespeeld? Wordt een primeur denk ik
2005/2006 ook zie ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:29 schreef Belgosome het volgende:
[..]
In 2002/2003 & 2003/2004 wel blijkbaar
Althans een hele tijd geleden.
Volgens mij gaan we bij Kopenhagen v Rode Ster ook naar de verlenging.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:33 schreef wimderon het volgende:
Porto 2-3 inmiddels, nog 1 doelpunt nodig.
Penalties inmiddels alquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens mij gaan we bij Kopenhagen v Rode Ster ook naar de verlenging.
Dinamo Zagreb kan straks gewoon in pot 3 komen als Kopenhagen eruit vliegt.quote:
Benfica nu wel naar pot 2!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Tijd om Conceicao de zak te geven, dit kan niet.
Die zijn toch gewoon een stuk of 6 basisspelers kwijt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Tijd om Conceicao de zak te geven, dit kan niet.
Penalty stip was kapotquote:
quote:Liverpool, Chelsea, Barça, Man City, Juve, Bayern Munchen, PSG, Zenit
Real Madrid, Atlético Madrid, BVB, Napoli, Shakhtar, Tottenham, [Ajax], Benfica
Olympique Lyon, Leverkusen, Salzburg, [Olympiakos], [Club Brugge], Valencia, [Krasnodar], Inter
[Dinamo Zagreb], Lokomotiv, Racing Genk, Galatasaray, RB Leipzig, [Rode Ster], Atalanta, Lille
Kregen ook elk jaar de makkelijkste poulequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:18 schreef Eendenkooi het volgende:
Porto uitgeschakeld![]()
Dat was toch wel een vaste kracht al decennia lang eigenlijk.
Teams uit potten 3 en 4 zijn helemaal niet zo goed eigenlijk nu Benfica daar (vooralsnog) weggehaald is. Afgezien van zulke wisselvallige ploegen als Lyon, Leverkusen, Valencia, Inter..quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
Als ik het goed heb is dit nu de virtuele potindeling CL
[..]
mooi, hopelijk komt Ajax dan in die mazzelpot die zij altijd hebbenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf Porto
Van kwartfinale CL naar nu al eruit.
Dat zal Benfica nu wel krijgen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
mooi, hopelijk komt Ajax dan in die mazzelpot die zij altijd hebben
Hoe zit deze virtuele indeling in elkaar? Olympiakos en Krasnodar staan tussen haakjes maar die moeten nog tegen elkaar, dus 1 van die 2 vliegt er sowieso uit? En volgens mij mist Cluj/Slavia Praagquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
Als ik het goed heb is dit nu de virtuele potindeling CL
[..]
Oh wacht sorry. Dan schuift Zagreb naar 3 en Cluj/Slavia naar 4quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoe zit deze virtuele indeling in elkaar? Olympiakos en Krasnodar staan tussen haakjes maar die moeten nog tegen elkaar, dus 1 van die 2 vliegt er sowieso uit? En volgens mij mist Cluj/Slavia Praag
Oke duidelijk, dus de mazzelpoule is Zenit, Ajax, Zagreb, Cluj/Slavia Praagquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh wacht sorry. Dan schuift Zagreb naar 3 en Cluj/Slavia naar 4
Leipzig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Oke duidelijk, dus de mazzelpoule is Zenit, Ajax, Zagreb, Cluj/Slavia Praag
En de poule des doods is Man City, Real Madrid, Inter, Atalanta? Valt eigenlijk nog mee
Liever Chelsea dan Zenit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Oke duidelijk, dus de mazzelpoule is Zenit, Ajax, Zagreb, Cluj/Slavia Praag
En de poule des doods is Man City, Real Madrid, Leverkusen, Atalanta? Valt eigenlijk nog mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |