Madebooosjeeeeeequote:Op donderdag 27 juni 2019 22:43 schreef madeliefff het volgende:
Woo een topic in de sc die in 2 dagen tijd niet gevuld is. Hoe kan dit, missen jullie mij zo erg? waar is iedereen heen?
Hebben dit weekend weer de TT in Assen, dus mooi overal kijken, terrasjes pakken en zoquote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen werken, zondag koffer inpakken en wegwezen. En jij?
Heyyyy!! hoe is het met jou meid?quote:
En die dikke vetklep wat eerderquote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:41 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan we allemaal dood, vriend.
En een pro dat ie isquote:
Die ene vlog is mooi dat ie een pizza vreet en daarna nog ff een kapsalon en patat weg knaltquote:
watquote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Die ene vlog is mooi dat ie een pizza vreet en daarna nog ff een kapsalon en patat weg knalt
Gek he die hartaanval
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hebben dit weekend weer de TT in Assen, dus mooi overal kijken, terrasjes pakken en zo
Ha Nootmansquote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
watstaat dat nog online? heb al even niks meer gezien van hem
jaaa nog steeds hiero...samen met ons viervoetertje ( poes) sinds een maand of 2. Ik dacht babyluiers te ontlopen door geen kidos te nemen staat deze telkens in haar eigen poep te dansenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heyyyy!! hoe is het met jou meid?is alweer ff geleden he, zit je helemaal tevreden in je huisje? of is het zo lang geleden dat je al bijna weer gaat verhuizen?
Ik ga hem wel ff proberen te zoeken voor je wacht ffquote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
watstaat dat nog online? heb al even niks meer gezien van hem
Ja, gezelligquote:
Yo haagsequote:
Nicequote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jaaa nog steeds hiero...samen met ons viervoetertje ( poes) sinds een maand of 2. Ik dacht babyluiers te ontlopen door geen kidos te nemen staat deze telkens in haar eigen poep te dansen:') verder wel in love met haar zoals een echte moeder doet. En nee hierna geen kids, mss wel meer dieren ooit
maar wat spook jij uit naast fokken, mij missen en vriendje spelen? Al trouwplannen? Hihi
Aightquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik ga hem wel ff proberen te zoeken voor je wacht ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |