Dom zijnquote:Op maandag 24 juni 2019 21:21 schreef Nismo91 het volgende:
Shit aftrekken van je inkomen zodat je daar minder belasting over betaald![]()
Deze ts.
Is dat ook je werkplek?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Mijn zakelijke aftrekpost is de wc op het werk
Nee, maar wel ooit mijn afwerkplek.quote:
De schoonmakers maken het wel schoon daar toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee, maar wel ooit mijn afwerkplek.
Dus mijn aftrekpost dient tevens als afwerkplek.
Heb je goede ervaringen met de hoeren gehad?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:35 schreef Telefoonvork het volgende:
Zakelijke aftrekposten = of je naar de hoeren bent geweest.
Bij salarisadministratie gewerkt. Daar kwam eens in de zoveel tijd een knakker dat vragen. Tja, dan moesten wij dat weer aan de belastingdienst vragen. Die heeft dat ons uit eigen ervaring verteld.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je goede ervaringen met de hoeren gehad?
Tja, lijkt me bij de hoeren ook een geboor. Je betaalt maar krijgt er niet voor terug wat je verwacht. Dienstverlening hequote:Op dinsdag 25 juni 2019 23:44 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
Bij salarisadministratie gewerkt. Daar kwam eens in de zoveel tijd een knakker dat vragen. Tja, dan moesten wij dat weer aan de belastingdienst vragen. Die heeft dat ons uit eigen ervaring verteld.
Nu werk ik niet meer bij SA, maar in plaats daarvan boor ik nu professioneel in mijn neus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |