Sorry he.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:23 schreef Solotovski het volgende:
Wat is deze reeks voor schijnopvulling van het forum dan
Jij kan best wel wat van mijn hilariteit gebruiken. Ik heb er namelijk meer dan genoeg en jij hebt minder dan niks.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 19:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij kan best wel wat van mijn hilariteit gebruiken. Ik heb er namelijk meer dan genoeg en jij hebt minder dan niks.
Ik stel een ruil voor. Je modrechten gaan dan richting mij. Dat is voor iedereen beter
Laten we dat maar niet doen.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij kan best wel wat van mijn hilariteit gebruiken. Ik heb er namelijk meer dan genoeg en jij hebt minder dan niks.
Ik stel een ruil voor. Je modrechten gaan dan richting mij. Dat is voor iedereen beter
Woorden die eigenlijk bij je aanstelling gezegd hadden moeten wordenquote:Op maandag 24 juni 2019 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen.
Niet zo tof doen broquote:Op maandag 24 juni 2019 19:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Woorden die eigenlijk bij je aanstelling gezegd hadden moeten worden
quote:Op maandag 24 juni 2019 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij moet gewoon even weten dat ik de baas ben.
Zal wel pijn doenquote:Op maandag 24 juni 2019 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, maar ik doelde meer op wat hij om z'n nek had:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2019 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij moet gewoon even weten dat ik de baas ben.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die Noel is nu echt een user naar mijn hart. Werkelijk fantastisch, die jongen kan gewoon niets verkeerd doen.
Ik zat ff te googlen op "China roasted dog" voor een reactie hierop, maar ehhh....nee, toch maar niet!quote:
Hou op alsjeblieft, anders slaap ik vannacht niet..quote:Op maandag 24 juni 2019 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat ff te googlen op "China roasted dog" voor een reactie hierop, maar ehhh....nee, toch maar niet!![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juni 2019 20:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hou op alsjeblieft, anders slaap ik vannacht niet..
SPOILER: Klikken op eigen risico dan maar...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 juni 2019 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]Draagt ie nou een stropdasSPOILER: Klikken op eigen risico dan maar...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
quote:Op maandag 24 juni 2019 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]Aaaaawh, thanksSPOILER: Klikken op eigen risico dan maar...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
geeft hem net dat extra stukje retardheid jaquote:
Mr. Crankypantsquote:Op maandag 24 juni 2019 20:18 schreef Solotovski het volgende:
geeft hem net dat extra stukje retardheid ja
Ik weet gewoon dat je mij dat niet aan zou doenquote:
Lekkerquote:Op maandag 24 juni 2019 21:08 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
1 keer en dan ga ik altijd billen wassen
Van wie?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:08 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Beter een katquote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 21:08 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Heerlijk!quote:Op maandag 24 juni 2019 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Lekker mee door je bilnaad heen raggen!
Hoeveel?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
Tering wat een lading pils gezopen vandaag
Zomer is zon, zon is uv straling. WAT KRIJG JE ALS JE UV OMDRAAIT. DIT GELOOFT NIEMANDquote:Op maandag 24 juni 2019 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
Hoe voeg je tracks toe aan een playlist van iemand anders, de uni heeft uitgenodigd om zomertracks toe te voegen, heb zin om gekke tracks toe te voegen
Handdoekje jongequote:Op maandag 24 juni 2019 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker; maar 3 - 4 velletjes papier nodig om even af te drogen.Alles super schoon!
quote:Op maandag 24 juni 2019 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
Hoe voeg je tracks toe aan een playlist van iemand anders, de uni heeft uitgenodigd om zomertracks toe te voegen, heb zin om gekke tracks toe te voegen
hou op met je VU obsessie, ik zit daar niet opquote:Op maandag 24 juni 2019 21:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zomer is zon, zon is uv straling. WAT KRIJG JE ALS JE UV OMDRAAIT. DIT GELOOFT NIEMAND
Na een dikke bolus gedraaid te hebben je hol afvegen met een handdoek die je later weer opnieuw gebruikt???quote:
UV zit wel op jouquote:Op maandag 24 juni 2019 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hou op me je UV obsessie, ik zit daar niet op
Dat topic heb ik laatst nog gespostquote:Op maandag 24 juni 2019 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Na een dikke bolus gedraaid te hebben je hol afvegen met een handdoek die je later weer opnieuw gebruikt???![]()
![]()
Help me ff herinneren nooit mijn handen te wassen bij je op de plee!
Gaat leuk worden als je chiazaadjes gegeten hebt!
Je gaat je billen afvegen met papier. Daarna ga je je billen wassen met je hand en zeep. Dan veeg je het af met een doekje.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Na een dikke bolus gedraaid te hebben je hol afvegen met een handdoek die je later weer opnieuw gebruikt???![]()
![]()
Help me ff herinneren nooit mijn handen te wassen bij je op de plee!
Gaat leuk worden als je chiazaadjes gegeten hebt!
quote:Op maandag 24 juni 2019 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
Kratje bier tik ik zo weg op een vrije dag (volgende dag ook vrij natuurlijk)quote:
Dat is wel veelquote:Op maandag 24 juni 2019 21:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kratje bier tik ik zo weg op een vrije dag (volgende dag ook vrij natuurlijk)
Je bent eigenlijk een soort ad looij/braddie maar dan van het bier drinken ipv vretenquote:Op maandag 24 juni 2019 21:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kratje bier tik ik zo weg op een vrije dag (volgende dag ook vrij natuurlijk)
Ik zie niet hoe het werkt, werk zelf nooit met spotify... Wil barbecuelied van Kees Diks en Toppertje toevoegen iigquote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk een soort ad looij/braddie maar dan van het bier drinken ipv vreten
Ligt er aan als er water in m'n bilnaad gekomen is.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:43 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je gaat je billen afvegen met papier. Daarna ga je je billen wassen met je hand en zeep. Dan veeg je het af met een doekje.
Wanneer je doucht, droog je dan je bilnaad slash anus niet af?
Je zoekt het liedje op, rechts bovenaan zie je 3 puntjes. Als je daar op klikt gaat het open en krijg je opties. Bij Spotify hè.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe het werkt, werk zelf nooit met spotify... Wil barbecuelied van Kees Diks en Toppertje toevoegen iig
Je gaat toch wassen met zeep?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt er aan als er water in m'n bilnaad gekomen is.Maar zo na het schijten vind ik het toch niet zo fris om een herbruikbare handdoek te gebruiken.
Volgend onderwerp bitte!quote:Op maandag 24 juni 2019 21:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je gaat toch wassen met zeep?
Dus wanneer je doucht was je je bilnaad niet?
Ja dan zie ik add to playlist, maar dan zie ik alleen bij een nieuwe playlistquote:Op maandag 24 juni 2019 21:53 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je zoekt het liedje op, rechts bovenaan zie je 3 puntjes. Als je daar op klikt gaat het open en krijg je opties. Bij Spotify hè.
Als die playlist er niet bij staat dan heb je waarschijnlijk geen toegangquote:Op maandag 24 juni 2019 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dan zie ik add to playlist, maar dan zie ik alleen bij een nieuwe playlist
verdorie, het heeft wel meer songs dan gisteren, hoe moet ik het dan toevoegen? En ik zie best wel wat troll tracks, zoals Frans Bauer, trap remix van Spongebobs, Vitas 7 elements etcquote:Op maandag 24 juni 2019 22:03 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Als die playlist er niet bij staat dan heb je waarschijnlijk geen toegang
Ik kan het je zo niet zeggen. Ik moet het eigenlijk zien om te kunnen zoekenquote:Op maandag 24 juni 2019 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
verdorie, het heeft wel meer songs dan gisteren, hoe moet ik het dan toevoegen? En ik zie best wel wat troll tracks, zoals Frans Bauer, trap remix van Spongebobs, Vitas 7 elements etc
Dit is het bericht op facebook:quote:Op maandag 24 juni 2019 22:07 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik kan het je zo niet zeggen. Ik moet het eigenlijk zien om te kunnen zoeken
Ik ga even kijkenquote:Op maandag 24 juni 2019 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit is het bericht op facebook:
What's your favourite tune for the summer? Let us know by adding it to the new Erasmus University Playlist!
There is no wrong or no right song, just add what you like.
Ben je ingelogd?quote:Op maandag 24 juni 2019 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit is het bericht op facebook:
What's your favourite tune for the summer? Let us know by adding it to the new Erasmus University Playlist!
There is no wrong or no right song, just add what you like.
Als het jou lukt heb ik wel wat suggesties voor jou om toe te voegenquote:
Nee, het lukt mij niet. Ik heb geen toegang tot de playlist.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als het jou lukt heb ik wel wat suggesties voor jou om toe te voegen
op eigen acc iigquote:Op maandag 24 juni 2019 22:22 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee, het lukt mij niet. Ik heb geen toegang tot de playlist.
Ben jij ingelogd op dat account?
maar je ziet die playlist toch wel?quote:Op maandag 24 juni 2019 22:22 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee, het lukt mij niet. Ik heb geen toegang tot de playlist.
Ben jij ingelogd op dat account?
Ik weet wel zeker dat het daardoor is. Het zou dan ook wel te gek zijn als iedereen zomaar ik hun playlist kan toevoegen.quote:
Ja, ik zie het. Ik kan het volgen. Maar niet in die playlist toevoegenquote:Op maandag 24 juni 2019 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maar je ziet die playlist toch wel?
Die waren in de aanbieding vandaag ze vielen van het dakquote:Op maandag 24 juni 2019 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
Oh jammer, beetje ons met een dooie mus blij maken
quote:Op maandag 24 juni 2019 22:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die waren in de aanbieding vandaag ze vielen van het dak
Goedemorgen manquote:
Haha ja zekerquote:
Mooi zo. Ja lekker wel. Ook wel goed geslapen eigenlijkquote:Op dinsdag 25 juni 2019 06:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha ja zekergoed geslapen.
Hoe is het daar?
Geloof niet dat ik er ooit zo schattig uit ziequote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:13 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Het doet je zeker aan je jezelf denken op bepaalde momenten
Ja alleen is het deze keer de poes zelf die likt.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:13 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Het doet je zeker aan je jezelf denken op bepaalde momenten
Omdat je jezelf op dat moment niet kan zien!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik er ooit zo schattig uit zie
Een poes die likt? Dat is nieuw voor mijquote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja alleen is het deze keer de poes zelf die likt.
Zal keer vragen of iemand een foto maaktquote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:16 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Omdat je jezelf op dat moment niet kan zien!
Zie plaatje!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:17 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Een poes die likt? Dat is nieuw voor mij
Dat je dat nog nooit hebt gedaan!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zal keer vragen of iemand een foto maakt
Hieruit begrijp ik jij wel?quote:
Lekker soepelquote:
Hack hack hackquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:09 schreef eNGine10 het volgende:
Nu faalt de AH weer... Gaat lekker de laatste dagen met onze moderne technologie
Hoogste tijd om weer sokken geld te gaan verstoppen.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoogste tijd om weer sokken geld te gaan verstoppen.
Geen paniek. Is maar de oude kassading. De moderne werkt gewoon.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:09 schreef eNGine10 het volgende:
Nu faalt de AH weer... Gaat lekker de laatste dagen met onze moderne technologie
Moet wel alles vervangen zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Geen paniek. Is maar de oude kassading. De moderne werkt gewoon.
Ik ga jou ook vervangenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet wel alles vervangen zijn
YaaYquote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Die rechten heb ikzelf toch niks aan. Dus met of zonder, haags mag blijven
Maar als ik nu heel lief vraag of jij die rechten wil gebruiken om dat hinderlijke rode vosssding boven het schrijfveld te verwijderen, zou je dat voor me doen? Noem het mijn autisme, maar dat dingen is nu wel irritant in mijn ogen.quote:
Zet tr danquote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:01 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Maar als ik nu heel lief vraag of jij die rechten wil gebruiken om dat hinderlijke rode vosssding boven het schrijfveld te verwijderen, zou je dat voor me doen? Noem het mijn autisme, maar dat dingen is nu wel irritant in mijn ogen.
Ik stoor me er nu al aan.quote:
Heb z'n voorgevoel dat dat voor mij niet werkt.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:35 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nu mag jij hem lief aankijken en vragen
Probeer eens die onschuldige poes pose van vanmorgenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb z'n voorgevoel dat dat voor mij niet werkt.
Hey. Wat is ToTje aan het doen? In het zwembadje spetteren?quote:
@haags_kwartiertje ppppleeasse?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Probeer eens die onschuldige poes pose van vanmorgen
Dat ging niet goedquote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje ppppleeasse?
[ [url=
https://tse1.mm.bing.net/(...)NZ3XcfV3TpKB3QJgHTaA ]afbeelding[/url] ]
Wat een faalquote:
Best sexyquote:
Nee die heeft er al weer even genoeg vna gehad en zit nu naar liedjes op Youtube te kijken en te luisteren.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:04 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hey. Wat is ToTje aan het doen? In het zwembadje spetteren?
Het schatjeeeeequote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee die heeft er al weer even genoeg vna gehad en zit nu naar liedjes op Youtube te kijken en te luisteren.Hij heeft wel weer veel lol gehad, en kwam me ook uitgebreid knuffelen!
Begging pussy.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje ppppleeasse?
[ [url=
https://tse1.mm.bing.net/(...)NZ3XcfV3TpKB3QJgHTaA ]afbeelding[/url] ]
Echt wel!quote:
quote:
Lekker manquote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!![]()
Maar hij schopte me ook in de ballen toen hij er aan kwam lopen om me te knuffelen!
Dat was dan weer ff wat minder!
Ach ja, hij vindt enig kind zijn misschien ook wel voordeligquote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!![]()
Maar hij schopte me ook in de ballen toen hij er aan kwam lopen om me te knuffelen!
Dat was dan weer ff wat minder!
quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:11 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ach ja, hij vindt enig kind zijn misschien ook wel voordelig
Wat voor tattooquote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:11 schreef ToT het volgende:
Oh, en hij probeerde mijn tattoo van m'n arm af te scheuren met z'n nagels!
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:12 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hee, papa zit in de hoek met zijn benen wat uit elkaar. Laat ik die route nemen om hem een knuffel te geven. Wat heb ik nu ineens onder mijn voet zitten?"
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:11 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ach ja, hij vindt enig kind zijn misschien ook wel voordelig
Heb je nog geluk dat hij nog klein is.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:12 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hee, papa zit in de hoek met zijn benen wat uit elkaar. Laat ik die route nemen om hem een knuffel te geven. Wat heb ik nu ineens onder mijn voet zitten?"
Jij ook tattoos?quote:
19 jaar geleden, toen hij net gezet was:quote:
Sexy hoor!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
19 jaar geleden, toen hij net gezet was:
[ afbeelding ]
Vandaag de dag lijkt hij nog steeds niet echt heel gek veel ouder er uit te zien.
Okee de lijntjes zijn iets minder scherp en donker van kleur, maar verder;
Ze wilden hem trouwens bijna 2x zo groot maken, tot aan mijn elleboog, en dat-ie dan helemaal om mijn arm heen zat. Dat vond ik toch een wat minder fijn idee, en ze wilden hem eerst op de andere arm zetten, met het gezicht naar achteren toe en de punt van de staart naar beneden. Dat heb ik dus allemaal laten veranderen.
Nope, niks voor mij.quote:
Nice.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
19 jaar geleden, toen hij net gezet was:
[ afbeelding ]
Vandaag de dag lijkt hij nog steeds niet echt heel gek veel ouder er uit te zien.
Okee de lijntjes zijn iets minder scherp en donker van kleur, maar verder;
Ze wilden hem trouwens bijna 2x zo groot maken, tot aan mijn elleboog, en dat-ie dan helemaal om mijn arm heen zat. Dat vond ik toch een wat minder fijn idee, en ze wilden hem eerst op de andere arm zetten, met het gezicht naar achteren toe en de punt van de staart naar beneden. Dat heb ik dus allemaal laten veranderen.
En terecht !quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:11 schreef ToT het volgende:
Oh, en hij probeerde mijn tattoo van m'n arm af te scheuren met z'n nagels!
Prima.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Heet!
Net ff met mini-ToT wezen wandelen.
En daarzo?
Kijk uit voor de eikenprocessie rups ...waarschijnlijk heb ik daar last van.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Heet!
Net ff met mini-ToT wezen wandelen.
En daarzo?
Ah ja de buurvrouw had er ook al uitslag van!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kijk uit voor de eikenprocessie rups ...waarschijnlijk heb ik daar last van.
NIet echt een pretje eigenlijk
Had van de week hele zooi bulten in de hals, toen dacht ik nog aan muggen...maar kon niks vinden...quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ja de buurvrouw had er ook al uitslag van!
Pquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:11 schreef ToT het volgende:
[..]
PA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Nog niet....1e trein paaquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen kapotte airco meegemaakt vandaag?
Lange broek en t-shirtquote:
Er is altijd airco in de trein dus je zit wel goed met je pakquote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
No work no pants...altijd helaas werk vol pak gewoon
Alweerquote:
Picsquote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:10 schreef Fancy2 het volgende:
Maar grapjassen kon ook jassen zijn van grap. Iemand draagt een grapjas.
Net als iemand draagt een winterjas..
Ik draag een grapjas
Goh das wel stevig balen.quote:
Vriend!quote:
Weet je hoe paint werkt?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:20 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Echt wel. Nu kan ik niemand mijn grapjas laten zien.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |