Tienermeisjespunkquote:Op donderdag 27 juni 2019 18:39 schreef CoExist het volgende:
Mooi plekje tegen het hek bij de B-stage aan de linkerzijde.
SWMRS bekoort mij niet tot nu toe.
Daar sta ik met mijn 39 wel tussen ja.quote:
Ik heb perfect uitzicht op die andere brug (De Oversteek) vanaf mijn balkon, en ik heb daar verder geen files gezien.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is met die werkzaamheden al niet te doen, laat staan als er een groot concert is (beter pak je de nieuwe brug, maar das een beetje te laat nu)
quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:09 schreef CoExist het volgende:
[..]
Daar sta ik met mijn 39 wel tussen ja.
Meisjes geboren in 2002 met mandala tattoos en witte Levi’s t-shirts.
Geilquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:09 schreef CoExist het volgende:
Meisjes geboren in 2002 met mandala tattoos en witte Levi’s t-shirts.
Ja maar niet erg origineel.quote:
Verzamelen bij iemand thuis, op (nog geen) 2 minuten van die brug. Maar was opzich prima te doen. (Ze was nog niet thuisquote:Op donderdag 27 juni 2019 18:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is met die werkzaamheden al niet te doen, laat staan als er een groot concert is (beter pak je de nieuwe brug, maar das een beetje te laat nu)
quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:17 schreef CoExist het volgende:
Fuckk!! Zojuist Matthew Bellamy een hand gegeven!!
Lucky bastardquote:Op donderdag 27 juni 2019 22:17 schreef CoExist het volgende:
Fuckk!! Zojuist Matthew Bellamy een hand gegeven!!
Er zijn in NL gewoon eigenlijk nauwelijks goede locaties voor dit soort mega-concerten. Arena is het geluid ruck, Gelredome is logistiek ook kutquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:44 schreef TheVulture het volgende:
Vindt het Goffertpark logistiek echt een drama en qua terrein weinig sfeervol, maar dat mocht de pret niet drukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |