Waar wacht je op? Schuilen jij.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit staat er bij mij allemaal bij.
Gelukkig hebben we fok voor het serieuze nieuws.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:29 schreef Voszje het volgende:
[..]
Mijn moeder zit hier en heeft ook niets ontvangen.
quote:Op maandag 24 juni 2019 17:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lol, beetje overdreven wel. Als dit er staat bij een storing, wat dan als er echt een nuke binnenkomt
Reactietype:
'Prepare for your end'?
C2000 werkt gewoon.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we fok voor het serieuze nieuws.
Ik heb het geluk dat ik vlakbij de brandweerkazerne woon. Maar ja ook in de stad woon waar Maarten van de Weijden binnenkomt,dat wordt leuk voor de veiligheidsregio daar
Mag dat wel in mijn zwembadquote:
Weet ik veel dat dat het feit dat mijn telefoon op stil staat negeert.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waarom heb je je telefoon dan ook niet uit tijdens een tentamen?
Lekkerquote:Op maandag 24 juni 2019 17:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we fok voor het serieuze nieuws.
Ik heb het geluk dat ik vlakbij de brandweerkazerne woon. Maar ja ook in de stad woon waar Maarten van de Weijden binnenkomt,dat wordt leuk voor de veiligheidsregio daar
Behalve als je ligt te verzuipenquote:
Godver. Kun je wel zelf je reet afvegen?quote:Op maandag 24 juni 2019 17:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet ik veel dat dat het feit dat mijn telefoon op stil staat negeert.
Dat doet me hier aan denken https://en.wikipedia.org/wiki/2018_Hawaii_false_missile_alertquote:Op maandag 24 juni 2019 17:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit staat er bij mij allemaal bij.
Goh.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet ik veel dat dat het feit dat mijn telefoon op stil staat negeert.
Idem, nu weet ik dus ook niet dat ik moet schuilen. Rip en zo.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen NL-alert hier. Ben niet belangrijk genoeg
Ik mag kennelijk ook wel sterven...quote:Op maandag 24 juni 2019 17:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen NL-alert hier. Ben niet belangrijk genoeg
Moeten ze maar 24/7 op social media zitten.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:40 schreef Vallon het volgende:
Best heftig... zie allerlei mensen in verhoogde paraatheid ronrennen.
Ik 0.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:42 schreef Nismo91 het volgende:
Inmiddels al 3 nl alert berichten gekregen, gek van !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |