Zouden mijn posts onder haar neus geduwd zijn?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:29 schreef Dotteke het volgende:
Kay wast haar handen, desinfecteerd haar handen en doet nieuwe handschoentjes aan
[ afbeelding ]
Ja, wapper de viezigheid maar door de tent heen.quote:
quote:
Is na de nominaties weer voorbij.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:53 schreef Jemoederniet het volgende:
Sjellie weer aan het slettebakken met g.gerrit.
De was van Ger stonk zo erg, dat Hiske alles achter zijn bed had gegooid.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:58 schreef Gladiolio het volgende:
GA.
Voor het eerst dat ik Ger zijn was zie doen?
Alles even snel wassen, zodat hij dat mee naar huis kan nemen?
Bevestigd, dat hij dus (bijna) nooit zijn was doet.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:59 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
De was van Ger stonk zo erg, dat Hiske alles achter zijn bed had gegooid.
wat een stelquote:Op maandag 24 juni 2019 19:02 schreef snetje het volgende:
Gluurders..
[ afbeelding ]
Lex: Zijn ze nu aan het zoenen?...nee toch niet...
Andrea: Shelley weet ook niet wat ze wil.... ik ga zo denk ik op het plateau zitten ... neh ga ik toch maar niet doen...
Man man man man ....
onderhand draaien ze zelf de tongquote:Op maandag 24 juni 2019 19:02 schreef snetje het volgende:
Gluurders..
[ afbeelding ]
Lex: Zijn ze nu aan het zoenen?...nee toch niet...
Andrea: Shelley weet ook niet wat ze wil.... ik ga zo denk ik op het plateau zitten ... neh ga ik toch maar niet doen...
Man man man man ....
quote:Op maandag 24 juni 2019 19:00 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Bevestigd, dat hij dus (bijna) nooit zijn was doet.
Het jaloers zijn druipt gewoon van Andrea af...quote:
Gerrit is een dikke kneus.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:39 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Oh ja?
Ik dacht dat Gerrit - volgens eigen zeggen - daar de dienst uitmaakte.
Gerrit krijgt toch iedereen naar huis die hij wil?
Eigen woorden.![]()
Karma bijt hem in zijn vette arie.
Zodat al die zuipende lamballen hun zin krijgen?...Nee mooi laten blijven en ze allemaal stuk voor stuk weer terugpakken...quote:
Shelley lokt het zelf uit ....quote:Op maandag 24 juni 2019 19:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dat gezeik met shelly de hele tijd vies opdringerig ventje
Gelukkig ligt het alleen aan gerrit niet aan die lieve shelly😂quote:Op maandag 24 juni 2019 19:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dat gezeik met shelly de hele tijd vies opdringerig ventje
Volgende week Dylan maar eens omhoog stemmen in de poll....die verdient dat veel meer ...quote:Op maandag 24 juni 2019 19:08 schreef DKUp het volgende:
Als Gerrie en Sheil het leuk hebben is het niet goed.
Als Gerrie en Sheil het niet leuk hebben is het niet goed.
Als Gerrie en Sheil niet met elkaar praten is het niet goed.
Tja zure sloten.
Hij wil zelf tot na de winter blijven vertelde hij afgelopen weekend. Want met kerst en Oud en Nieuw heeft hij niet zo veel en de maanden januari en februari vond 'ie maar niks en in maart begon de herfst (zijn woorden) alweer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |