af en toe : ik wult Post , ertussendoor gooien, maakt dat het gesprek toch niet uitgezonden zal worden...quote:
Yep, en het is toch niet zijn geld.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, slaat nergens op. Maar ja hij haalt via haar de druk van zijn ketel en daar wordt ze voor beloond.
quote:Op maandag 24 juni 2019 16:26 schreef Dotteke het volgende:
Shelly vindt mij wel leuk denk ik, zegt Ger tegen His
Of ze gaat me morgen een mes in de rug steken of ze vindt me lief, zegt hij met een kinderachtig zeikstemmetje
hmmm dat zou ook nog kunnen natuurlijkquote:Op maandag 24 juni 2019 16:26 schreef Verida het volgende:
[..]
af en toe : ik wult Post , ertussendoor gooien, maakt dat het gesprek toch niet uitgezonden zal worden...
denk ik
Maar wel een grote bek hebben als een ander ook maar 1 eurocent te veel uit geeftquote:Op maandag 24 juni 2019 16:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, en het is toch niet zijn geld.
denk dat hij zich eerder zorgen moet gaan maken als hij geen stemmen van haar krijgtquote:Op maandag 24 juni 2019 16:26 schreef Dotteke het volgende:
Shelly vindt mij wel leuk denk ik, zegt Ger tegen His
Of ze gaat me morgen een mes in de rug steken of ze vindt me lief, zegt hij met een kinderachtig zeikstemmetje
Dat zou nog wel een dingetje kunnen zijn als ze samen naakt gaan slapen op de loungeset vannacht.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:28 schreef lorrie03 het volgende:
wat ik eigenlijk heel vaag vond is dat Adrie aan een paar mensen vanochtend vroeg of zij denken dat Franny op hem zou kunnen vallen
en hij begon net al over naaktslapen met frennie op de loungeset vanavond.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:28 schreef lorrie03 het volgende:
wat ik eigenlijk heel vaag vond is dat Adrie aan een paar mensen vanochtend vroeg of zij denken dat Franny op hem zou kunnen vallen
idd vreemd allemaalquote:Op maandag 24 juni 2019 16:29 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dat zou nog wel een dingetje kunnen zijn als ze samen naakt gaan slapen op de loungeset vannacht.
Zal wel een moetje zijn van de Febo. Ze willen Adriaan zien neuken. Net zoals ze gisteren met Alex deden.quote:
vier lekker je eigen feestje met je stemmen Niemand hier weet wie je bedoelt met je buttpluggen.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:35 schreef mario390 het volgende:
is Buttplug 1 beter schlechter dann Buttplug 2?
wie zall ik stemmen?
jesie en herit wie zall ik sonst bedoelen?quote:Op maandag 24 juni 2019 16:35 schreef Verida het volgende:
[..]
vier lekker je eigen feestje met je stemmen Niemand hier weet wie je bedoelt met je buttpluggen.
noem ze dan maar gewoon bij de naam.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
jesie en herit wie zall ik sonst bedoelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |