Hier ook flink spek hoor. Ik zie er alweer tegenop dat ik die flubberbuik weer terug krijg en 'm weer in moet gaan houdenquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:42 schreef SQ het volgende:
Zit een flink aandeel buikspek in trouwens, maar ja, dat krijg ik nu niet meer ingehouden
Wauw gaat hard, maar mooie buik hoor!quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:39 schreef SQ het volgende:
Ik wil ook niet weten waar ik eindig, trouwens.
[ afbeelding ]
15+1
Dat jurkje staat je goed!quote:Op donderdag 23 april 2020 18:22 schreef Seven. het volgende:
Niet zo heel veel vooruitgang qua buik maar ik heb een perfect jurkje gekocht online (Seraphine) en die wou ik ff showuh:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blij mee. En superleuk in deze tijd dat ik er nog niet zwanger uitzie van voren en van achteren (komt nog wel).
Damn, dit wordt nog een interessante om te volgen!quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:39 schreef SQ het volgende:
Ik wil ook niet weten waar ik eindig, trouwens.
[ afbeelding ]
15+1
Gewoon doen, doe ik ook hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:41 schreef MaJo het volgende:
Aw thanks meidenIk voel me ook echt heel goed! Het liefst zou ik de hele dag met mijn buik lopen shinen maar daar zijn het de tijden niet voor
Daar is dit topic voorquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:41 schreef MaJo het volgende:
Aw thanks meidenIk voel me ook echt heel goed! Het liefst zou ik de hele dag met mijn buik lopen shinen maar daar zijn het de tijden niet voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |