, zit niemand op te wachten, ik zeg het alvast even !
quote:deze worden trouwens zonder pardon verwijderd.
Op woensdag 8 januari 2003 13:53 schreef SubZero het volgende:, zit niemand op te wachten, ik zeg het alvast even !
een strapon is best een grappig speeltje, wel eens gebruikt om in m'n eentje een dame de sensatie van een double penetration te laten beleven
Mannnnnnnnnnnn, neuken is zo makkelijk nog niet hoor, die bewegingen moet je nog heel wat voor doen
Kun je mooi iemand een oog mee uitsteken als je haaks op de bek gaat. Uitkijken dus en de gebruiksaanwijzing lezen.
quote:Ben nog noob op dit gebied maar is er misschien een plaatje beschikbaar. Vind het wel een interesant onderwerp (me vriendin overigens ook)
Op woensdag 8 januari 2003 14:32 schreef SubZero het volgende:
Ik heb hem ook al een keer gebruikt voor een dubbele penetratie, maar dat was een iets harder model. Bij een zacht rubberachtige vulling wil het penetreren moeilijker dan met een hard rubber.
En leg eens uit wat het presiez is.
quote:Tja daar ben ik ook wel achter gekomen ja
Op woensdag 8 januari 2003 14:32 schreef SubZero het volgende:
Ik heb hem ook al een keer gebruikt voor een dubbele penetratie, maar dat was een iets harder model. Bij een zacht rubberachtige vulling wil het penetreren moeilijker dan met een hard rubber.
quote:Een vrouw kan dit aandoen/voorbinden zodat de dildo als het ware meer op een penisplek zit en zodoende de partner kan penetreren
Op woensdag 8 januari 2003 14:37 schreef SchaaP het volgende:[..]
Ben nog noob op dit gebied maar is er misschien een plaatje beschikbaar. Vind het wel een interesant onderwerp (me vriendin overigens ook)
En leg eens uit wat het presiez is.
Strapon roeleerd........bij ons dus dan
quote:Fantastisch deze ga ik inlijsten
Op woensdag 8 januari 2003 13:59 schreef erodome het volgende:Mannnnnnnnnnnn, neuken is zo makkelijk nog niet hoor, die bewegingen moet je nog heel wat voor doen
Gelukkig kan mijn meisje weer andere kunstjes die ik niet kan zo houden we elkaar bezig
Dit hoop ik zeker nog een (aantal) keer mee te maken!!!
quote:Kortzichtig hoor
Op zondag 18 januari 2004 10:20 schreef KingCold het volgende:
Als je dat als vent bij je laat doen ben je zeker weten een anaalvandaal, oftewel homofiel.
quote:stimulering en nut van de prostaat
Op zondag 18 januari 2004 15:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Kortzichtig hoor
volgens mij ben je pas homofiel als je alleen van mannen houdt, en bij mijn weten gaat dit nog altijd om geneukt worden door een vrouw. Ik denk dat je wel eens toe bent aan een lesje anale sex, ooit van de prostaat gehoord?
destijds nog aangemaakt.
[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 18-01-2004 17:00]
vooral als dat ding mij ook stimuleert
quote:Anderen zouden zich gelukkig prijzen met jouw afwezigheid.
Op zondag 18 januari 2004 16:50 schreef KingCold het volgende:
ik prijs mijzelf gelukkig met mijn kortzichtigheid
kingcold: ik en veel suers hebben geen zin minderwaardige posts hier in SEX (en op Fok!) dus ik verzoek je bij deze je respect te tonen voor de mening, gevoelens of andere persoonlijke smaken en zaken van een ander!
[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 18-01-2004 17:03]
quote:Er bestaan volgens mij dubbele strapons, met een dildo aan zowel de binnen als buitenkant dus
Op zondag 18 januari 2004 16:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
geen ervaring mee, maar lijkt me erg leuk/lekker om een keer te doenvooral als dat ding mij ook stimuleert
quote:oeh dat is niet gek
Op zondag 18 januari 2004 16:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Er bestaan volgens mij dubbele strapons, met een dildo aan zowel de binnen als buitenkant dus
*erg nieuwsgierig wordt*
quote:
Op zondag 18 januari 2004 16:59 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
oeh dat is niet gek
*erg nieuwsgierig wordt*
quote:netjes
Op zondag 18 januari 2004 17:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Ja, een dildo of een vibo is natuurlijk een optie, maar dan ga je volgens mij langs het idee van zo'n strap-on.
quote:wat een onzin, je bent als man pas homosexueel als je het met een MAN wil doen niet als je als man anale stimulans lekker vind, wat bijna bij elke man het geval is ook al geeft niet iedereen het toe of willen ze het niet proberen...
Als je dat als vent bij je laat doen ben je zeker weten een anaalvandaal, oftewel homofiel.
nee maar wel hun vriendin anaal nemen dat wel, ik persoonlijk vind dat je een ander niet kan vragen/verlangen te doen of ondergaan wat je zelf ook niet wilt ondergaan
dus wil je anale sex met je vrouw cq vriendin dan is het wel zo eerlijk het zelf ook te ondergaan, met een dildo of vibrator kan dat prima dat maakt je GEEN homo
quote:kom maar langs
Op zondag 18 januari 2004 17:06 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
netjes
nu nog ff een kandidaat vinden whehe
nee hoor
het lijkt me wel een verrijking van je sexleven, zo kunnen de rollen ook eens omgedraaid worden
voorbindpik nooit geprobeerd maar wel andere speeltjes
ps. ben 100% hetero
quote:helaas Fok! is geen datingsite
Op zondag 18 januari 2004 23:03 schreef GewoneMan het volgende:[..]
kom maar langs
voorbindpik nooit geprobeerd maar wel andere speeltjes
ps. ben 100% hetero
quote:het was ook maar gein, ik ga echt niet een wildvreemde versieren hoor
Op zondag 18 januari 2004 23:10 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
helaas Fok! is geen datingsite
quote:Gewoon een kwestie van ontspannen
Op zondag 18 januari 2004 19:33 schreef TumTum het volgende:
Zijn dit soort dingen er ook in kleinere maten?
Voor de 'beginners' zeg maar....'k ben zelf nooit verder gekomen dan een topje van een vinger, en om er zo ineens zo'n ding in te schuiven lijkt me...tja...best pijnlijk.
Ze zullen ze best in verschillende maten hebben, je zult trouwens versteld staan hoe snel je aan de 'maat' kan wennen.
quote:Een goede strapon is best nog wel duur, de meeste wat goedkopere verschuiven of zitten niet stevig genoeg waardoor "neuken" wat lastiger word.
Op maandag 19 januari 2004 00:59 schreef VerbodenVrucht het volgende:
Ik heb een paarse, wel eens gebruikt bij mijn ex-vriend.
Het vervelende was dat ie niet zo strak om zat, hij verschoof af en toe.
Maar het was wel erg leuk om te doen!! En zeker voor herhaling vatbaar, ik voelde me even een man
Jammer is dat, ik wil heel graag een strapon hebben(niet voor mijn man, die durfd dat (nog) niet aan), maar vind het wel erg prijzig.
quote:Dat geloof ik best, maar als mn vriendin ineens met 20 centimer hard zwart rubber aan zou komen zetten knijp ik hem toch behoorlijk. Toch zijn de meeste strap-ons die ik op website zie van die grote jongens, niemand ervaring oid met een 'instapmodelletje'?
Op maandag 19 januari 2004 09:01 schreef harryharry het volgende:[..]
Gewoon een kwestie van ontspannen
Ze zullen ze best in verschillende maten hebben, je zult trouwens versteld staan hoe snel je aan de 'maat' kan wennen.
quote:Je hebt ze in alle vormen en maten, ook in wat kleinere en vooral dunnere maten...
Op maandag 19 januari 2004 14:06 schreef TumTum het volgende:[..]
Dat geloof ik best, maar als mn vriendin ineens met 20 centimer hard zwart rubber aan zou komen zetten knijp ik hem toch behoorlijk. Toch zijn de meeste strap-ons die ik op website zie van die grote jongens, niemand ervaring oid met een 'instapmodelletje'?
Je hebt ook strapons waar je gewoon een dildo in kan bevestigen in de maat die je wil.
Je kan dus alle kanten op met strapons, het is alleen even wat zoekwerk om de juiste te vinden die ook nog eens goed zit.
quote:Mannen zijn beter gebouwd op anale sex als vrouwen hoor door de prostaat.....
Op maandag 19 januari 2004 18:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Lijkt me als man zijnde nogal pijnlijk zo'n leuter in m'n reet, maar kan me voorstellen dat 2 vrouwen er erg veel plezier van kunnen hebben
quote:Is dat zo? toch lijkt het me erg pijnlijk
Op maandag 19 januari 2004 19:38 schreef erodome het volgende:[..]
Mannen zijn beter gebouwd op anale sex als vrouwen hoor door de prostaat.....
quote:Ja, dat is echt zo...
Op maandag 19 januari 2004 19:40 schreef Ronaldsen het volgende:[..]
Is dat zo? toch lijkt het me erg pijnlijk
Pijnlijk is het alleen als je niet goed kan ontspannen, dat geld voor zowel man als vrouw.
Maar de anus is vooral voor de man een heel interresant gebied...
quote:bel me maar
Op zondag 18 januari 2004 17:06 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
netjes
nu nog ff een kandidaat vinden whehe
nee hoor
het lijkt me wel een verrijking van je sexleven, zo kunnen de rollen ook eens omgedraaid worden
quote:Ik zie het verband niet....
quote:Inderdaad, las ik het niet in De Larf van Midas Dekkers (of ben ik nu in de war). Dat anale penetratie bij vrouwen eigenlijk vrij zinloos is en bij mannen juist het plezier kan vergroten door de stimulering van de prostaat.
Op maandag 19 januari 2004 19:38 schreef erodome het volgende:[..]
Mannen zijn beter gebouwd op anale sex als vrouwen hoor door de prostaat.....
De revearsal films (man wordt gepakt door vrouw met een strap-on) schijnen bij de hardcore feministische lesbiennes nogal populair te zijn.
quote:hoezo interessant
Op maandag 19 januari 2004 19:49 schreef erodome het volgende:[..]
Ja, dat is echt zo...
Pijnlijk is het alleen als je niet goed kan ontspannen, dat geld voor zowel man als vrouw.
Maar de anus is vooral voor de man een heel interresant gebied...
quote:Omdat je via daar de prostaat kan stimuleren, wat een geweldig orgasme oplevert voor de man.
Op donderdag 22 januari 2004 11:36 schreef Fulcrum_X het volgende:[..]
hoezo interessant
quote:oh.... eeeeh... show me
Op donderdag 22 januari 2004 12:54 schreef erodome het volgende:[..]
Omdat je via daar de prostaat kan stimuleren, wat een geweldig orgasme oplevert voor de man.
quote:Buk maar flink voorover en spreidt die billen
Op donderdag 22 januari 2004 12:58 schreef Fulcrum_X het volgende:[..]
oh.... eeeeh... show me
Serieus, mijn man zou zich doodschrikken als ik met een strapon aan kom zeilen zonder dat ik een extra meisje meeneem
Hij houdt wel van heel af en toe een klein beetje anale stimulatie(tegelijk met pijpen ofzo), maar dat vind hij echt een beetje teveel.
quote:lol
Op donderdag 22 januari 2004 13:05 schreef erodome het volgende:[..]
Buk maar flink voorover en spreidt die billen
![]()
Serieus, mijn man zou zich doodschrikken als ik met een strapon aan kom zeilen zonder dat ik een extra meisje meeneem
Hij houdt wel van heel af en toe een klein beetje anale stimulatie(tegelijk met pijpen ofzo), maar dat vind hij echt een beetje teveel.
kan me er wel iets bij voorstellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |