Wil je het in een papiere of plastic zak?????
nou dan zeg ik maakt mij niet uit
(en dan staan ze raar te kijken..)
Maar koop ik een gesneden brood dan vragen ze niks!!!!
Nou leg mij het maar uit
quote:- jij- JA
Op woensdag 8 januari 2003 13:42 schreef B het volgende:
Altijd als ik een ongesneden brood koop,
vraagt de bakker:Wil je het in een papiere of plastic zak?????
quote:hehehe
Op woensdag 8 januari 2003 13:44 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
- jij- JA
-bakker- WAT JA
-jij- JA BAKKER
Bij ongesneden brood maakt het weinig tot geen verschil
(verzin ik zo ff)
quote:Great minds think alike
Op woensdag 8 januari 2003 13:47 schreef Flurry het volgende:
ongesneden brood wordt vooral door vage geitewollensokken mensjes gekocht en die willen ook papieren zakken (of nemen hun eigen mee)
quote:juist
Op woensdag 8 januari 2003 13:47 schreef Atrimar het volgende:
Gesneden brood droogt sneller uit, en daar is een plasticen zak beter voor.Bij ongesneden brood maakt het weinig tot geen verschil
(verzin ik zo ff)
(woon boven bakkerij.. kan het weten )
Onbegrijpelijk hoe mensen hier weer een aanleiding in zien "links" aan te vallen
quote:Huh??? er bestaan ook vast wel rechtse geitenwollensokken hoor en rechtse mensen die liever een papieren zak hebben. (oeh wat is die laatste zin dubbelzinnig...)
Op woensdag 8 januari 2003 14:05 schreef Short_stop het volgende:
In een papieren zak blijft de korst langer knapperig maar gesneden brood droogt in een papieren zak sneller uit, vandaar.Onbegrijpelijk hoe mensen hier weer een aanleiding in zien "links" aan te vallen
quote:Dat kan toch ook vanuit een plastic zak!?
Op woensdag 8 januari 2003 13:46 schreef Waxxer het volgende:
Misschien wil hij het in een papieren zak doen omdat hij denkt dat je het aan de eendjes gaat voeren ofzo....
quote:Ze hebben soms plastic zakken die op papieren zakken lijken (net als om die dure olijfolie chips).
In een papieren zak blijft de korst langer knapperig maar gesneden brood droogt in een papieren zak sneller uit, vandaar.Onbegrijpelijk hoe mensen hier weer een aanleiding in zien "links" aan te vallen
quote:hahahaha ik ga een heel ongesneden brood aan de eendjes voeren
Op woensdag 8 januari 2003 13:46 schreef Waxxer het volgende:
Misschien wil hij het in een papieren zak doen omdat hij denkt dat je het aan de eendjes gaat voeren ofzo....
quote:LOL
ik ben zo links als wat en m'n moeder neemt 'r eigen papieren zakken mee naar de bakker. wat is er mis met een beetje zelfspot?
quote:Je zou ook gewoon even de reacties kunnen lezen natuurlijk, maar omdat jij het vast veel drukker hebt met veel belangrijkere dingen dan ik zal ik je even helpen;
Op woensdag 8 januari 2003 14:09 schreef Hadrian het volgende:CTRL+F op links in dit topic levert alleen maar jouw reactie op. Wat zeur je nou
.
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:47 schreef Flurry het volgende:
ongesneden brood wordt vooral door vage geitewollensokken mensjes gekocht en die willen ook papieren zakken (of nemen hun eigen mee)
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:49 schreef pr0f het volgende:
Waarschijnlijk denkt de bakker omdat je ongesneden brood neemt dat je een bio-geitewollen sokken figuur bent die het brood met z'n handen in stukken gaat scheuren.
Daarom vraagt ie misschien of er een milieu vriendelijke papieren zak omheen moet?
quote:Dat de spot in jouw reactie zelfspot is was niet duidelijk.
Op woensdag 8 januari 2003 14:12 schreef Flurry het volgende:[..]
LOL
ik ben zo links als wat en m'n moeder neemt 'r eigen papieren zakken mee naar de bakker. wat is er mis met een beetje zelfspot?
quote:[offtopic]
Op woensdag 8 januari 2003 14:17 schreef Short_stop het volgende:[..]
Dat de spot in jouw reactie zelfspot is was niet duidelijk.
LINKS RECHTS MAAKT MIJ DAT NOU UIT HET GAAT ME OM DIE BAKKER
EN IK HEB HET GETEST BIJ VERSCHILLENDE BAKKERS
quote:Sommige mensen willen het brood zelf snijden. Dikker bijvoorbeeld.
Op woensdag 8 januari 2003 14:22 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Waarom eigenlijk ongesneden brood kopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |