In een hotel.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zit ze nu haar eigen urine te drinken.
Wilde ik wel doen maar toen ik hoorde dat ze geen mod meer wilde zijn heb ik 't niet meer gedaan. Dat zijn privileges die je niet zomaar krijgt.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lyza heeft je haar dossier nog niet gestuurd?
En te kauwen op een kever of rups.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of een kameel uit te hollen voor een warme nacht. Weer eens wat anders dan melken.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pris niet,die besteld niet, die maakt, maar Bear wel.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zou ik toch een biertje bestellen als ik haar was.
wat??quote:Op zondag 23 juni 2019 01:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ja zeer goede liedquote:
Duitse zigeuners met italiaanse klanken en een engelse titel...quote:
Youtubequote:Op zondag 23 juni 2019 02:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar komen al die YT's opeens vandaan?
Kennelijk mag het niet een keer gewoon even stil zijn.quote:Op zondag 23 juni 2019 02:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar komen al die YT's opeens vandaan?
quote:Op zondag 23 juni 2019 02:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je mag niet sneller posten dan de vorige youtube duurt
schijnbaar niet neequote:Op zondag 23 juni 2019 02:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Kennelijk mag het niet een keer gewoon even stil zijn.
Post ik zo 10 uur lang The Woody'squote:Op zondag 23 juni 2019 02:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je mag niet sneller posten dan de vorige youtube duurt
Daar slaap ik altijd wel goed op.quote:Op zondag 23 juni 2019 02:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Post ik zo 10 uur lang The Woody's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |