Lekker man, waar moet je heen?quote:Op maandag 24 juni 2019 06:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Haga, ik ga vandaag je stad bezoeken in het kader van een werkbezoek.
Er staat een bezoek aan de Haagse Hogeschool op het programma. Altijd leuk.quote:Op maandag 24 juni 2019 06:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man, waar moet je heen?
Mijn oude schoolquote:Op maandag 24 juni 2019 06:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Er staat een bezoek aan de Haagse Hogeschool op het programma. Altijd leuk.
Ik ben er weleens eerder geweest toen er een conferentie over IT werd gehouden. Leuk atrium en een winkelcentrum vlakbij voor snacks. Waarschijnlijk gaan we lopend vanaf het ministerie door de binnenstad.quote:
Das prima te doen.quote:Op maandag 24 juni 2019 06:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ben er weleens eerder geweest toen er een conferentie over IT werd gehouden. Leuk atrium en een winkelcentrum vlakbij voor snacks. Waarschijnlijk gaan we lopend vanaf het ministerie door de binnenstad.
Zit er ook een goede van in de buurt.quote:Op maandag 24 juni 2019 06:55 schreef stokj het volgende:
[..]
En hopelijk even langs een ijssalon voor ijs!
quote:Op zondag 23 juni 2019 20:09 schreef Goudenvis het volgende:
@:plompzakker
@:wielrennerdt
@:wollah
@:banaanvragen
@:nismo91
@:vogeltjesdans
@:samuel24
@:stokj
@:jigggy
Tijd om deze sc te annexeren![]()
Wat doe jij, ben je fulltime mod?quote:Op maandag 24 juni 2019 06:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit er ook een goede van in de buurt.
En hijgen als een hondquote:
Nismo91 mattie fawakaquote:
Ochtend.quote:
Neen.quote:Op maandag 24 juni 2019 07:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat doe jij, ben je fulltime mod?
[..]
En hijgen als een hond![]()
![]()
[..]
Nismo91 mattie fawaka![]()
![]()
Uiteraard.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
weet je vrouw wat jij elke ochtend aan het doen bent?
Goedemorgen! Nee was op de bank weer in slaap gedonderd, beetje druk weekend gehadquote:Op maandag 24 juni 2019 09:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Goedemorgen FemAl lekker aan de koffie?
![]()
![]()
lig je al?quote:Op maandag 24 juni 2019 13:50 schreef Chloroform het volgende:
Ga nog liever in een bad met eikenprocessierupsen liggen
Beetje gekke vraag, straks wil je ook weten wat ik aan heb zekerquote:
Nee dat verpest mijn fantasie dat je helemaal niks aan hebtquote:Op maandag 24 juni 2019 13:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje gekke vraag, straks wil je ook weten wat ik aan heb zeker
Voel me echt vies nuquote:Op maandag 24 juni 2019 13:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee dat verpest mijn fantasie dat je helemaal niks aan hebt
Hebben een waterballonnengevechtquote:
Heb je nog lekkere collega's die schaars gekleed zijn?quote:
Een paar ja.quote:Op maandag 24 juni 2019 13:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je nog lekkere collega's die schaars gekleed zijn?
Nee :s Eet je wel genoeg vezelsquote:Op maandag 24 juni 2019 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie ook moeite met schijten met dit weer?
Hebben jullie airco?quote:Op maandag 24 juni 2019 14:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Een paar ja.
Maar ondanks de hitte lullen ze alsnog de oren van ieders kop
Why?
Ff blik bruine bonen naar binnen werken dan :squote:
Dat is wel naar jaquote:Op maandag 24 juni 2019 14:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hebben jullie airco?
Ik had vandaag een vrouwelijke collega met een net te kort jurkje aan, en dan niet een collega waarbij je het niet erg vindt
Ik heb geen idee wat ik me moet voorstellen bij een kantoortuinquote:Op maandag 24 juni 2019 14:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat is wel naar ja.
Wel airco, maar werkt maar matig. Kantoortuin hè
De kinderen niet ongepast gekleed?quote:Op maandag 24 juni 2019 14:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hebben jullie airco?
Ik had vandaag een vrouwelijke collega met een net te kort jurkje aan, en dan niet een collega waarbij je het niet erg vindt
Bureaus overal in een open ruimte. Geen aparte kantoortjes, waardoor temperatuur dus slecht te regelen is.quote:Op maandag 24 juni 2019 14:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik me moet voorstellen bij een kantoortuin
Nee, niets noemenswaardig. Wel paar leerlingen die dan nog met een vest aan rondlopenquote:Op maandag 24 juni 2019 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De kinderen niet ongepast gekleed?
Jezus wat klinkt dat kut. En dan niet eens vanwege de temperatuurquote:Op maandag 24 juni 2019 14:05 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Bureaus overal in een open ruimte. Geen aparte kantoortjes, waardoor temperatuur dus slecht te regelen is.
Is in de winter helemaal dolle pret. Dan wil een dikke zeug van >120 kg uiteraard het raam open, want moddervet. Met vorst buiten gegarandeerd ruziequote:Op maandag 24 juni 2019 14:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezus wat klinkt dat kut. En dan niet eens vanwege de temperatuur
Alsof je in een bak met prosessierupsen gaat liggenquote:Op maandag 24 juni 2019 14:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik me moet voorstellen bij een kantoortuin
Wordt er dan ook gevochten?quote:Op maandag 24 juni 2019 14:06 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Is in de winter helemaal dolle pret. Dan wil een dikke zeug van >120 kg uiteraard het raam open, want moddervet. Met vorst buiten gegarandeerd ruzie
Werk vandaag niet, dus weet het nog niet.quote:Op maandag 24 juni 2019 14:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, niets noemenswaardig. Wel paar leerlingen die dan nog met een vest aan rondlopenBij jullie wel dan?
Alsnog beter dan luisteren naar Fem dusquote:Op maandag 24 juni 2019 14:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alsof je in een bak met prosessierupsen gaat liggen
Ja, dat kechgeroep speelt bij ons ook mee. En niet een van de jongens alleen, ook de meiden roddelen wat af.quote:Op maandag 24 juni 2019 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werk vandaag niet, dus weet het nog niet.
Als ik met ze erover praat, zeggen de meiden wel dat ze weinig bloot durven te dragen omdat de jongens ze dan kech noemen.
Is een meisje die zich er weinig van aantrekt, die zou van mij wel wat meer aan mogen trekken.
Je bent docente? Welke klas?quote:Op maandag 24 juni 2019 14:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wordt er dan ook gevochten?
Ik heb in de winter ook altijd raam open omdat 25 stinkende pubers in een hok ook geen pretje is
Soms probeert er wel een een naveltruitje aan te doen ofzo, maar geloof nooit meer dan 1 keer.quote:Op maandag 24 juni 2019 14:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat kechgeroep speelt bij ons ook mee. En niet een van de jongens alleen, ook de meiden roddelen wat af.
Wat ga je doen op je vrije dag
Jammer. Volgende keer beetje olie op het vuur gooienquote:Op maandag 24 juni 2019 14:12 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Je bent docente? Welke klas?
Nee nog net niet. Helaas
Ik heb trouwens wel 1 leerling die bijna alleen maar naveltruitjes draagt maar dan ook van die leggings die ze tot dr oksel optrekt, dus echt veel bloot is er niet te zien gelukkigquote:Op maandag 24 juni 2019 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms probeert er wel een een naveltruitje aan te doen ofzo, maar geloof nooit meer dan 1 keer.
Heb al even gegamed, wat series gekeken, boodschappen gedaan. Beetje marktplaats handelen.
Ik zal mode nooit begrijpen. Vond het wel leuk toen ik jong was, die naveltruitjes. Vooral in combinatie met lage broeken.quote:Op maandag 24 juni 2019 14:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel 1 leerling die bijna alleen maar naveltruitjes draagt maar dan ook van die leggings die ze tot dr oksel optrekt, dus echt veel bloot is er niet te zien gelukkig
Zozo. Welke series kijk je? Ik heb geen zin in de series waar ik mee bezig ben en zoek iets nieuws
Ja die broeken waarbij je nog net niet je kut laat zienquote:Op maandag 24 juni 2019 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal mode nooit begrijpen. Vond het wel leuk toen ik jong was, die naveltruitjes. Vooral in combinatie met lage broeken.
Ik probeerde weer Dark te kijken.
Daarnaast een aflevering Black Mirror en Family Guy
pittigquote:Op maandag 24 juni 2019 14:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer. Volgende keer beetje olie op het vuur gooien
Vmbo 1e t/m 3e klas
Wat pittigquote:
Altijd kijken of er wat schaamhaar zichtbaar wasquote:Op maandag 24 juni 2019 14:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja die broeken waarbij je nog net niet je kut laat zien![]()
Oh ja, Dark is nieuw seizoen van he. Ben je daar al of nog s1? Black mirror nieuw seizoen vond ik kut
quote:Op maandag 24 juni 2019 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd kijken of er wat schaamhaar zichtbaar was
Ben nog bij 1. Probeer het voor de 3de keer te kijken, volg het niet goed. Komt denk ik door het duits. Ja, Black Mirror was niks.
En kijk af en toe Skins met vriendin.
Het houdt het spannendquote:
Die stringen kan ik me niet herinneren. Keek vooral naar de voorkant.quote:Op maandag 24 juni 2019 14:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
En dan aan de achterkant die roze string erbovenuit
Ik vind het ook lastig om erin te komen ja.Heb s1 niet afgekeken, maar iedereen zegt dat het een goede serie is dus sociale druk he :s
Vriendin van me geeft les aan groep 8.quote:
En dan specifiek de kruisregionen of wat?quote:Op maandag 24 juni 2019 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die stringen kan ik me niet herinneren. Keek vooral naar de voorkant.
Groep 8 is wel wat jong om het daarover te hebben.quote:Op maandag 24 juni 2019 14:30 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Vriendin van me geeft les aan groep 8.
Was ze wat op het bord aan het schrijven, hoorde ze een jongen achter haar tegen zijn buurman fluisteren: wat voor kleur stringetje zou ze vandaag aan hebben?
Naar de buik.quote:Op maandag 24 juni 2019 14:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan specifiek de kruisregionen of wat?
Ah okéquote:
sws dat jij al zo'n meme-account hebt op insta waarin je belachelijk wordt gemaakt omdat je streng als Hitler bentquote:Op maandag 24 juni 2019 14:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Groep 8 is wel wat jong om het daarover te hebben.![]()
In de onderbouw noemen ze me wel eens per ongeluk mama, in de bovenbouw krijg je die ongepaste shit. Moeten ze niet flikken bij mij, dus hebben ze na 1 keer wel afgeleerd
Ja. Met dit weer altijd. Lekker siesta doen. Snap die Spanjaarden wel.quote:
Ik ben niet streng al hoop ik wel dat ze memes over me makenquote:Op maandag 24 juni 2019 14:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
sws dat jij al zo'n meme-account hebt op insta waarin je belachelijk wordt gemaakt omdat je streng als Hitler bent
Echt he, goed bekeken dat volkquote:Op maandag 24 juni 2019 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Met dit weer altijd. Lekker siesta doen. Snap die Spanjaarden wel.
Hebben de leraren ook meme-accounts over de leerlingen?quote:Op maandag 24 juni 2019 14:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben niet streng al hoop ik wel dat ze memes over me maken
Bij ons weet 90% van de docenten niet eens wat een meme isquote:Op maandag 24 juni 2019 14:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hebben de leraren ook meme-accounts over de leerlingen?
Dat zou snel de kop in worden gedrukt helaas.quote:Op maandag 24 juni 2019 14:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hebben de leraren ook meme-accounts over de leerlingen?
Nice.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:25 schreef stokj het volgende:
Dus vandaag stond het werkbezoek op het programma aan de hogeschool waar @:haags_kwartiertje heeft gestudeerd.
Vanaf het ministerie van AZ liepen we richting Holland Spoor langs het centrum. Helaas geen ijsje kunnen eten omdat dit te snel smolt in de hitte. Uiteraard helemaal bezweet verwelkomd door het gezelschap van de Haagse Hogeschool.
Voor zover we nog konden i.v.m. de hitte, nog een rondleiding gehad langs het atrium en bij de opleiding Bouwkunde. Daarna twee afstudeerzittingen van ICT mogen bijwonen. Het land is weer ICT talent rijker in Blockchain en Enterprise Architecture. Daarna wat gesproken met de coordinatoren alwaar het werkbezoek er weer op zat.
Dat had idd makkelijk in 100 posts gekund onie haagsquote:
Goede ontwikkeling. Al die tienermeisjes met broekjes waar hun reet uit kwam vallen de afgelopen paar zomers was ook geen porum.quote:Op maandag 24 juni 2019 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werk vandaag niet, dus weet het nog niet.
Als ik met ze erover praat, zeggen de meiden wel dat ze weinig bloot durven te dragen omdat de jongens ze dan kech noemen.
Is een meisje die zich er weinig van aantrekt, die zou van mij wel wat meer aan mogen trekken.
Schandalig jaquote:Op maandag 24 juni 2019 21:54 schreef Jemam het volgende:
[..]
Goede ontwikkeling. Al die tienermeisjes met broekjes waar hun reet uit kwam vallen de afgelopen paar zomers was ook geen porum.
Jong geleerd is oud gedaanquote:Op dinsdag 25 juni 2019 01:14 schreef Jemam het volgende:
[..]
Beter bewaren ze dat voor het mbo. Goorlap Noel.
Niet gelezenquote:Op maandag 24 juni 2019 20:25 schreef stokj het volgende:
Dus vandaag stond het werkbezoek op het programma aan de hogeschool waar @:haags_kwartiertje heeft gestudeerd.
Vanaf het ministerie van AZ liepen we richting Holland Spoor langs het centrum. Helaas geen ijsje kunnen eten omdat dit te snel smolt in de hitte. Uiteraard helemaal bezweet verwelkomd door het gezelschap van de Haagse Hogeschool.
Voor zover we nog konden i.v.m. de hitte, nog een rondleiding gehad langs het atrium en bij de opleiding Bouwkunde. Daarna twee afstudeerzittingen van ICT mogen bijwonen. Het land is weer ICT talent rijker in Blockchain en Enterprise Architecture. Daarna wat gesproken met de coordinatoren alwaar het werkbezoek er weer op zat.
Nou nou zeg, iemand is bijzonder aangebrand met deze hitte op deze ochtend.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Omdat je de pestpleuris kunt krijgen
Werken he. Bij u?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Haga, wat staat er vandaag op het programma?
NOOTMANS !!!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
Iedereen die hier postte en op #ANONIEM staat nu, betekent dat dat die gebanned zijn?
VRIENDquote:
Heb wel veel kippenvel door de airco. Herkenbaar?quote:
Ja mooiquote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb wel veel kippenvel door de airco. Herkenbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |