Iemand ze al eens eerder besteld / ervaringen ?
quote:humor
Op woensdag 8 januari 2003 13:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
zeg ik niet, anders is het geen verrassing meer
quote:hahahah aaaaaa vertel we vertellen het niet door
Op woensdag 8 januari 2003 13:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
zeg ik niet, anders is het geen verrassing meer
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:43 schreef B het volgende:[..]
hahahah aaaaaa vertel we vertellen het niet door
kan je een grappige avond bezorgen, maar ik denk persoonlijk dat je beter je 77e uit kan geven in een sexshop, en samen iets uitzoeken wat je wel gebruikt.
quote:Helemaal mee eens..........
Op woensdag 8 januari 2003 14:00 schreef extreme het volgende:
de inhoud van dat soort pakketjes (ook te koop op beurzen zoals de Kamasutra e.d) bestaat meestal uit een (matige) prikkelende film, een my-first-vibrator, wat rode lingerie, een cockring, en nog wat plastic frutselskan je een grappige avond bezorgen, maar ik denk persoonlijk dat je beter je 77e uit kan geven in een sexshop, en samen iets uitzoeken wat je wel gebruikt.
Wij hebben eens zo'n verrassingpakket uit de pabo besteld....
Het was echt een hele verrassing hoor...........
Verschrikkelijk slechte film, een sexboekje, een naakte vrouwen kalender, een of ander raar condoom(met een bloem erbovenop, niet eens een werkend condoom, maar alleen een lol-condoom) een geite-oog(wat een ramp dat ding, ten eerste viel ie uit ten tweede sloopte die het heiligdom van mijn husbie(toompje beschadigt)) en een vibratortje(gewoon een simpel dun wit vibratortje).
En als klap op de vuurpijl een zwart-rood kanten stringetje(echt heeeeeeeeeeeeel minie) en een hoe noem je dat ook al weer, zo'n ding voor om je been....
Was het geld echt niet waard, je kan beter datzelfde geld oppakken en daarvoor leuke dingen in de sexshop kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |