abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 januari 2003 @ 13:38:53 #1
20814 C_ZAR
field commander C_ZAR
pi_7775781
Weet iemand de inhoud van het erotisch verrassingspakket van de wehkamp?
Je hebt ze in de twee volgende prijsklassen 49.99 en 79.99 en daarin weer elk twee uitvoeringen man / vrouw

Iemand ze al eens eerder besteld / ervaringen ?

work - buy - consume - die [br] Love me or leave me, then let be me lonely
pi_7775795
zeg ik niet, anders is het geen verrassing meer
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_7775835
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
humor
pi_7775846
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  woensdag 8 januari 2003 @ 13:43:40 #5
19284 B
van benbenieuwd
pi_7775851
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
hahahah aaaaaa vertel we vertellen het niet door
pi_7775866
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:43 schreef B het volgende:

[..]

hahahah aaaaaa vertel we vertellen het niet door

Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  woensdag 8 januari 2003 @ 13:44:53 #7
32218 dizzylizzy
nu met diploma!!!
pi_7775868
gewoon allebei bestellen, gebruiken (wat er ook in zit...) en dan retour sturen...

a man who's masturbating with peanutbutter must be fucking nuts....
pi_7776143
de inhoud van dat soort pakketjes (ook te koop op beurzen zoals de Kamasutra e.d) bestaat meestal uit een (matige) prikkelende film, een my-first-vibrator, wat rode lingerie, een cockring, en nog wat plastic frutsels

kan je een grappige avond bezorgen, maar ik denk persoonlijk dat je beter je 77e uit kan geven in een sexshop, en samen iets uitzoeken wat je wel gebruikt.

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_7776313
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 14:00 schreef extreme het volgende:
de inhoud van dat soort pakketjes (ook te koop op beurzen zoals de Kamasutra e.d) bestaat meestal uit een (matige) prikkelende film, een my-first-vibrator, wat rode lingerie, een cockring, en nog wat plastic frutsels

kan je een grappige avond bezorgen, maar ik denk persoonlijk dat je beter je 77e uit kan geven in een sexshop, en samen iets uitzoeken wat je wel gebruikt.

Helemaal mee eens..........

Wij hebben eens zo'n verrassingpakket uit de pabo besteld....

Het was echt een hele verrassing hoor...........

Verschrikkelijk slechte film, een sexboekje, een naakte vrouwen kalender, een of ander raar condoom(met een bloem erbovenop, niet eens een werkend condoom, maar alleen een lol-condoom) een geite-oog(wat een ramp dat ding, ten eerste viel ie uit ten tweede sloopte die het heiligdom van mijn husbie(toompje beschadigt)) en een vibratortje(gewoon een simpel dun wit vibratortje).
En als klap op de vuurpijl een zwart-rood kanten stringetje(echt heeeeeeeeeeeeel minie) en een hoe noem je dat ook al weer, zo'n ding voor om je been....

Was het geld echt niet waard, je kan beter datzelfde geld oppakken en daarvoor leuke dingen in de sexshop kopen.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')