oiquote:
quote:
Ha mooi, draai dan eens niet van die oude kutmuziek.quote:
Wijnquote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik heb hier honderd verhalen over te vertellen maar die horen met wijn in je oor te druipen en sijpelen.
Jawel. Zekerwel.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha mooi, draai dan eens niet van die oude kutmuziek.
46 en is het nieuwe 26!quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:58 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik ben pas 46, zo oud is dat niet...
Gvdquote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:00 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jawel. Zekerwel.
Mannen met make-up is altijd een plus in dit topic
Normaal was toen ook hipquote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:02 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Toen ik jong was en jij ook was make-up voor mannen best normaal.
Nou ik was wel wat knapper als Simon Le Bon dus ik had het niet slechtquote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:02 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Toen ik jong was en jij ook was make-up voor mannen best normaal.
Als je foto klopt die je me laatst liet zien dan heb ik toch een voorkeur voor Simon.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik was wel wat knapper als Simon Le Bon dus ik had het niet slecht
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:04 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Als je foto klopt die je me laatst liet zien dan heb ik toch een voorkeur voor Simon.
Ow ik was geen fan, maar wel leukquote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Niet mijn smaak. Ik was zeker tegen de mutsen die hem leuk vonden. No offence
Waarom ben je tegen iets waar anderen van houden?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat van die vader snap ik. En ik ben niet eens een vader.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik was in Spanje en ik had exact zo'n meisje te pakken, wat mindere grote borsten denk ik, wel exact dezelfde ogen en ze snapte niks van wat ik zei, Sonia was haar naam volgens mij en haar vader kon me wel schieten.
wordt vervolgd.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik was in Spanje en ik had exact zo'n meisje te pakken, wat mindere grote borsten denk ik, wel exact dezelfde ogen en ze snapte niks van wat ik zei, Sonia was haar naam volgens mij en haar vader kon me wel schieten.
Ik was best een mooi knap slim mannetje hoor, heb haar nog wel eens opgezocht en dat kwam best triest over, herkende haar nog wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:15 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat van die vader snap ik. En ik ben niet eens een vader.
Omdat ik die mutsen niet mocht, kuddegedrag. Maar ik ben wel een rare waarschijnlijkquote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:14 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Waarom ben je tegen iets waar anderen van houden?
Hahahahaquote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
picsquote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was best een mooi knap slim mannetje hoor, heb haar nog wel eens opgezocht en dat kwam best triest over, herkende haar nog wel.
Jij bent echt diegene op die foto van vorige week?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was best een mooi knap slim mannetje hoor, heb haar nog wel eens opgezocht en dat kwam best triest over, herkende haar nog wel.
Mutsen en Duran Duran snap ik even niet?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:18 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Omdat ik die mutsen niet mocht, kuddegedrag. Maar ik ben wel een rare waarschijnlijk
Jazeker en praat eens niet zo raar joh.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:19 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jij bent echt diegene op die foto van vorige week?
Stoerquote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik praat niet anders dan normaal.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazeker en praat eens niet zo raar joh.
Kuddegedrag snap je toch wel?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:19 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Mutsen en Duran Duran snap ik even niet?
picsquote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:22 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik praat niet anders dan normaal.
Maar goed. Jouw foto is iig niet mijn smaak van mooi.
Leuk, maar niet mooi.
Maar mooi zegt niks.
Mooi is mooi. Verder weet je nog niks.
Herinneringen kunnen prachtig zijn en soms ook alles wat je hebt.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
StoerZou ik ook wel willen doen bij oude vakantievriendjes, maar dat gaat tegenvallen.Dus dan de herinnering maar.
![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herinneringen kunnen prachtig zijn en soms ook alles wat je hebt.
Lief dit wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:22 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik praat niet anders dan normaal.
Maar goed. Jouw foto is iig niet mijn smaak van mooi.
Leuk, maar niet mooi.
Maar mooi zegt niks.
Mooi is mooi. Verder weet je nog niks.
Meiden in mijn klas waren helemaal fan, getoupeerd haar en alles. Ik was meer..........dat nietquote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:24 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet. Ik doe daar eigenlijk nooit aan mee.
In theorie snap ik het.
Maar dan nog. Dat is toch okay als hun dat wel zo voelden?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Meiden in mijn klas waren helemaal fan, getoupeerd haar en alles. Ik was meer..........dat niet
Tuurlijk, maar ik heb daar niks mee, beetje koppig. Ga dan precies de andere kant opquote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:27 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Maar dan nog. Dat is toch okay als hun dat wel zo voelden?
Truequote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nieuwe herinneringen maken is ook mooi maar dat kost lef en ballen.
Nieuwe herinneringen, stop ze in je hoofd.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik voel me altijd aangevallen als Irish er is
Waarom? Ik luister echt vanalles en dat is toch okay?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:28 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik heb daar niks mee, beetje koppig. Ga dan precies de andere kant op
Flikker op met je Duncanquote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:29 schreef lrishCassidy het volgende:
Even een linkje want dit is een muziektopic ^^
Iedereen denk ik. Ben ik zo erg aanvallend? ^^quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik voel me altijd aangevallen als Irish er is
Yepquote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:30 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Waarom? Ik luister echt vanalles en dat is toch okay?
Dans liever met jouquote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:30 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nieuwe herinneringen, stop ze in je hoofd.
Nieuwsgierig, niks mis mee.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:30 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Iedereen denk ik. Ben ik zo erg aanvallend? ^^
Maandje in de week iddquote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:31 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik ben altijd leuk!
Nouja, soms. Soms ook niet
Jij zegt nieuwsgierig, US zegt aangevallen.quote:
Listen!quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gewoon niet, joh ik kom echt van een andere appelboom, opbokken lieverd.
Jij wil full disclosure, dat gaat je nooit lukken op een forum, babe. Ik vind je gewoon leuk meer niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:34 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jij zegt nieuwsgierig, US zegt aangevallen.
Ik heb geen flauw idee hoe jullie me zien, ik heb het al eens gevraagd en jullie zitten er zo ver naast allemaal.
Ik wil niks, nee niet waar.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:37 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jij wil full disclosure, dat gaat je nooit lukken op een forum, babe. Ik vind je gewoon leuk meer niet.
quote:
Vermoeiend jij, maar wel lief hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:40 schreef lrishCassidy het volgende:
Je zal mij nooit betrappen op viavia simepelweg omdoe.
Maar viavia heeft een grote impact.
Kan een grote impact hebben.
Confronting.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vermoeiend jij, maar wel lief hoor
Niemand lult over jou en ik niet over anderen, waarom zo wantrouwend? Ik doe iig niet mee aan dat geroddel.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:39 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik wil niks, nee niet waar.
Ik wil wel dat mensen me zien zoals ik ben en niet gaan geloven in wat mensen op fora over me vertelllen zonder mijzelf ooit gesproken te hebben.
Ik hou niet van viavia.
O jawel. Maar goed mag.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Niemand lult over jou en ik niet over anderen, waarom zo wantrouwend? Ik doe iig niet mee aan dat geroddel.
Caughtquote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:40 schreef UitStraling het volgende:
Stray is al jaren dit ook al had ze toen een andere naam,
Aiquote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik was een hele mooi liefdesbrief aan Stray te schrijven maar heb backspace gebruikt.
Ja ik mag haar ook wel, vind haar af en toe koekkoek en uitermate braaf maar ze deugt wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Niemand lult over jou en ik niet over anderen, waarom zo wantrouwend? Ik doe iig niet mee aan dat geroddel.
Oja braaf is naast geduldig een eigenschap ^^quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik mag haar ook wel, vind haar af en toe koekkoek en uitermate braaf maar ze deugt wel.
1 keer 1 in de 15 jaar verander ik van naam.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:52 schreef UitStraling het volgende:
Joh, als we beiden 68 zijn of zo, vind ik je nog leuk en dn ben ik nog US
Zullen we zwieren en zwoelenquote:
Sexy?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maak je er zelf van, beetje schijt aan alles hebben joh, zou je sexy maken
Ik heb vaak schijt aan alles maar dat is volgens jullie niet sexyquote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoeft niet hoor maar denk dat een deel van je dood is als je de aantrekkelijkheid in het verleden legtquote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:59 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Sexy?
Misschien heb ik daar wel helemaal geen zin in?
Jezus...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoeft niet hoor maar denk dat een deel van je dood is als je de aantrekkelijkheid in het verleden legt
Jullie?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:03 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik heb vaak schijt aan alles maar dat is volgens jullie niet sexy
Confusion ^^
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
You two should probably fuck.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:59 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Sexy?
Misschien heb ik daar wel helemaal geen zin in?
Nope. Geen regelmaat. 3 dagen?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neuk je om de drie dagen (of dagelijks driemaal) het plafond compleet aan gort?
Oh nope nope.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
You two should probably fuck.
Miet.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:07 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Oh nope nope.
Sex met online people. Big no ^^
Dingen.quote:
Soms.quote:
Kan zijn maar je bent en blijft een Limburgse met een relatie van 25 jaar en waarschijnlijk kinderen van een ander die ze en zeker jou de kost voorziet en dat ruikt over 1500 jaar nog steeds naar spruitjes en zo blijft het ruiken.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:05 schreef lrishCassidy het volgende:
Heel even hè.
Van de foto's van de mensen die hier meeschrijven en die ik gezien heb (als de foto's kloppen).
I'm the best looking.
Maar daar gaat het niet over voor mij, maar voor velen schijnbaar wel?
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
You two should probably fuck.
Ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:11 schreef lrishCassidy het volgende:
Mensen online vormen een beeld van anderen wat vaak totaal niet klopt.
Jij bent een goed voorbeeld, je uiquote:
Dit bedoel ik ^^quote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan zijn maar je bent en blijft een Limburgse met een relatie van 25 jaar en waarschijnlijk kinderen van een ander die ze en zeker jou de kost voorziet en dat ruikt over 1500 jaar nog steeds naar spruitjes en zo blijft het ruiken.
Ben al naar de Mc geweestquote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:12 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jij bent een goed voorbeeld, je ui
Niet chiquequote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan zijn maar je bent en blijft een Limburgse met een relatie van 25 jaar en waarschijnlijk kinderen van een ander die ze en zeker jou de kost voorziet en dat ruikt over 1500 jaar nog steeds naar spruitjes en zo blijft het ruiken.
Is hij de vader?:quote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:13 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dit bedoel ik ^^
Ik heb 1 dochter van mijn vriend.
We zijn niet getrouwd, omdat ik dat niet wil. Al 25 jaar niet
Ik ruik een milf.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:13 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dit bedoel ik ^^
Ik heb 1 dochter van mijn vriend.
We zijn niet getrouwd, omdat ik dat niet wil. Al 25 jaar niet
Thats the diff between you and mequote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga zo kipnuggets vreten, mohhh.
I'm a fat mafakkaquote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:16 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Thats the diff between you and me
Heb je een weekje of 3quote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:17 schreef lrishCassidy het volgende:
Stray vertel eens iets over jouw leven
Mijn vriend is er altijd. Wat bazel je? ^^quote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:19 schreef UitStraling het volgende:
Nou gvd weet toch ook niet hoe belangrijk genetische vaders zijn die er nooit zijn
Pics van je vriendquote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:19 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Mijn vriend is er altijd. Wat bazel je? ^^
hahgay.gifquote:
Ja maar heeft je nooit bezwangerd, toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:19 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Mijn vriend is er altijd. Wat bazel je? ^^
En zonder jouw vriend?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:24 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Hot Thing (Prince song én mijn vriend)
Stiekemquote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:25 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen zoeken toch stiekem een stukje zekerheid om hun nageslacht een toekomst te bieden
Wat zoek jij?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:25 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen zoeken toch stiekem een stukje zekerheid om hun nageslacht een toekomst te bieden
Drank is ook drugs, daar hoor ik je dan weer niet over ,maar je roept het hier wel vaker .quote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:29 schreef lrishCassidy het volgende:
Wat ik hier veel zie is dit, drugs:
Jammer.
Samen dansen, neuken omdat je elkaar knettergeil vind, dromen...plannetjes maken voor het leven, reizen, op avontuur. los zijn, leven voor jezelf, elkaar zoete tomatensoep voeren.quote:
Chinesequote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen dansen, neuken omdat je elkaar knettergeil vind, dromen...plannetjes maken voor het leven, reizen, op avontuur. los zijn, leven voor jezelf, elkaar zoete tomatensoep voeren.
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen dansen, neuken omdat je elkaar knettergeil vind, dromen...plannetjes maken voor het leven, reizen, op avontuur. los zijn, leven voor jezelf, elkaar zoete tomatensoep voeren.
Het verschil is dat ik wijntjes drink in het weekend, jullie of iig velen hier gebruiken elke dag.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Drank is ook drugs, daar hoor ik je dan weer niet over ,maar je roept het hier wel vaker .
Anyweez
Heeft bij mijn weten niks met stoer te maken,ik lees hier niks over drugsquote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:36 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Drank is ook drugs klopt.
Maar drugsdrugs users lopen er vaak mee te koop. Want stoer ofzo?
Ik? Lees eens beterquote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heeft bij mijn weten niks met stoer te maken,ik lees hier niks over drugs
Jij hebt het telkens over drugs ,ik niet
Het is maar waar je op let , en wat je wil lezen , want je hebt het er hier wel vaker over, zegt meer van jou dan van mij .Alles wat ik doe doe ik omdat ik dat leuk en lekker vind. Tja ...en wat is gedoseerd drinken...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:41 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik wijntjes drink in het weekend, jullie of iig velen hier gebruiken elke dag.
En ik drink die ene dag wijn, geen wodka.
Je kan het ergens ook niet vergelijken.
Ik zie mijzelf als een een bourgondier.
Limburg. Lekker eten en drank (maar wel gedoseerd)
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
tieten bloot aub
of dan is t adieu
Een beetje zoals jullie mij bekijken dus?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is maar waar je op let , en wat je wil lezen , want je hebt het er hier wel vaker over, zegt meer van jou dan van mij .Alles wat ik doe doe ik omdat ik dat leuk en lekker vind. Tja ...en wat is gedoseerd drinken...![]()
Als je maar geniet of zow
Als jij nou eens zou ophouden met 'jullie'quote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:54 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Een beetje zoals jullie mij bekijken dus?
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als jij nou eens zou ophouden met 'jullie'
Ik ben niet jullie
Ik ben ik![]()
Jijquote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als jij nou eens zou ophouden met 'jullie'
Ik ben niet jullie
Ik ben ik![]()
Best leuk toch?quote:
Gewoon neuken, denk ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 03:07 schreef lrishCassidy het volgende:
Is US door drugs bezweken of issie gaan slapen?
En deze ^^quote:
Mis je me mooi spannend meisje?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 03:07 schreef lrishCassidy het volgende:
Is US door drugs bezweken of issie gaan slapen?
Want al zijn je praatjes bullshit, ze zijn iig vermakelijk om te lezenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 03:14 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jazeker standaard looking guy ^^
Doordeweeks niet, nu wel.
Je praat tegen jezelfquote:Op zaterdag 22 juni 2019 03:15 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Want al zijn je praatjes bullshit, ze zijn iig vermakelijk om te lezen
Uhuhuquote:Op zaterdag 22 juni 2019 03:14 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jazeker standaard looking guy ^^
Doordeweeks niet, nu wel.
Meidquote:Op zaterdag 22 juni 2019 03:15 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf alleen wel een beetje tegen nuquote:Op zaterdag 22 juni 2019 03:17 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Zo geen zin in dit gedoe doordeweeks. Nu moet ik nadenken.
Je hebt het over mijquote:Op zaterdag 22 juni 2019 03:15 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Als je me al die maanden/jaren al leest, dan nee hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2019 03:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf alleen wel een beetje tegen nu
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 03:22 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Je taalgebruik is wel het best van iedereen. Fake of niet
Nou ehm jawel hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2019 03:21 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Als je me al die maanden/jaren al leest, dan nee hoor
Nee hoor, je vraagt me nooit iets, ken je mij?quote:
Net zo min als jij mijquote:Op zaterdag 22 juni 2019 03:25 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nee hoor, je vraagt me nooit iets, ken je mij?
Omdat ik denk dat jij ook dingen wil zeggen?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 03:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Net zo min als jij mij![]()
Waarom zou ik vragen als jij zelf graag praat ?
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 03:28 schreef lrishCassidy het volgende:
Blauwe pakjes![]()
[youtube]
[..]
[/youtube]
Oja?
Maar niet iedereen wil praten daarom zitten we in MUZ.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 03:29 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat jij ook dingen wil zeggen?
Dan ook niks meer vragen ^^quote:Op zaterdag 22 juni 2019 03:30 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Maar niet iedereen wil praten daarom zitten we in MUZ.
Als ik wat kwijt wil dan laat ik dat echt wel wetenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 03:29 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat jij ook dingen wil zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |