oiquote:
quote:
Ha mooi, draai dan eens niet van die oude kutmuziek.quote:
Wijnquote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik heb hier honderd verhalen over te vertellen maar die horen met wijn in je oor te druipen en sijpelen.
Jawel. Zekerwel.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha mooi, draai dan eens niet van die oude kutmuziek.
46 en is het nieuwe 26!quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:58 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik ben pas 46, zo oud is dat niet...
Gvdquote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:00 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jawel. Zekerwel.
Mannen met make-up is altijd een plus in dit topic
Normaal was toen ook hipquote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:02 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Toen ik jong was en jij ook was make-up voor mannen best normaal.
Nou ik was wel wat knapper als Simon Le Bon dus ik had het niet slechtquote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:02 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Toen ik jong was en jij ook was make-up voor mannen best normaal.
Als je foto klopt die je me laatst liet zien dan heb ik toch een voorkeur voor Simon.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik was wel wat knapper als Simon Le Bon dus ik had het niet slecht
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:04 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Als je foto klopt die je me laatst liet zien dan heb ik toch een voorkeur voor Simon.
Ow ik was geen fan, maar wel leukquote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Niet mijn smaak. Ik was zeker tegen de mutsen die hem leuk vonden. No offence
Waarom ben je tegen iets waar anderen van houden?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat van die vader snap ik. En ik ben niet eens een vader.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik was in Spanje en ik had exact zo'n meisje te pakken, wat mindere grote borsten denk ik, wel exact dezelfde ogen en ze snapte niks van wat ik zei, Sonia was haar naam volgens mij en haar vader kon me wel schieten.
wordt vervolgd.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik was in Spanje en ik had exact zo'n meisje te pakken, wat mindere grote borsten denk ik, wel exact dezelfde ogen en ze snapte niks van wat ik zei, Sonia was haar naam volgens mij en haar vader kon me wel schieten.
Ik was best een mooi knap slim mannetje hoor, heb haar nog wel eens opgezocht en dat kwam best triest over, herkende haar nog wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:15 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat van die vader snap ik. En ik ben niet eens een vader.
Omdat ik die mutsen niet mocht, kuddegedrag. Maar ik ben wel een rare waarschijnlijkquote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:14 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Waarom ben je tegen iets waar anderen van houden?
Hahahahaquote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
picsquote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was best een mooi knap slim mannetje hoor, heb haar nog wel eens opgezocht en dat kwam best triest over, herkende haar nog wel.
Jij bent echt diegene op die foto van vorige week?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was best een mooi knap slim mannetje hoor, heb haar nog wel eens opgezocht en dat kwam best triest over, herkende haar nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |