quote:
Dat was mijn voorjaarsvakantiequote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En ik dacht dat je net vakantie gehad had
quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tijd voor zomervakantie!
Ohja en ben je 12 ofzo?
Dat je nog schoolvakantie hebt.quote:
Is het eindelijk zover?quote:
Zo noemen wij onze vakanties. Haha!quote:
Das wel lang.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:38 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zo noemen wij onze vakanties. Haha!
Die plannen we een jaar van tevoren al. Voorjaars-, zomer-, en najaarsvakantie
Hoelang ga je?quote:
Dan heb je best veel vakantie toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:38 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zo noemen wij onze vakanties. Haha!
Die plannen we een jaar van tevoren al. Voorjaars-, zomer-, en najaarsvakantie
Uhu.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:41 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Hij moet toch weten om te kunnen plannen?
quote:
Lekker manquote:
Ik heb 5 weken per jaar.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan heb je best veel vakantie toch?
Ga je weer ergens heen deze keer?
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:43 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik heb 5 weken per jaar.
Maar ik heb veel overuren gemaakt dus ik heb voorjaars een week extra genomen.
Maar deze keer blijf ik in Nederland. Gewoon weekendjes weg.
Niet lekker hoor!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik neem dit jaar 2 weken vrij
13 weken?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgend jaar misschien weer eens ouderwets 13 weken
Als ik standby tijd als vakantie tel haal ik dat makkelijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgend jaar misschien weer eens ouderwets 13 weken
Nicequote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als ik standby tijd als vakantie tel haal ik dat makkelijk.
Veel standby en als je moet werken dan naar buitenland. Lekkerder kan nietquote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als ik standby tijd als vakantie tel haal ik dat makkelijk.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:55 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Veel standby en als je moet werken dan naar buitenland. Lekkerder kan niet
Elfstedentochtquote:
Mezelf? En dan tijdelijk in laten vriezen ofzo?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dan kun je 'm maar beter helemaal uit zetten om energie te besparen idd!
Captain Americaquote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mezelf? En dan tijdelijk in laten vriezen ofzo?
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mezelf? En dan tijdelijk in laten vriezen ofzo?
Dat is net zo goedquote:
Wattes?quote:
Asiansquote:
Ja daarom ookquote:
Hey maat!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:16 schreef murp het volgende:
[..]
in de oog spuiten is dan wel weer lastig
Daarom juist zo bevredigend als het wel luktquote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:16 schreef murp het volgende:
[..]
in de oog spuiten is dan wel weer lastig
Echt? Wat lekker!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bijna vakantie
Dan ben ik er 2-3 weken niet
Op vakantie, Spanjequote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:26 schreef murp het volgende:
[..]
Echt? Wat lekker!
Wat ga je doen en waar ga je heen?
Siesta en cervecasquote:
Gewoon krat bier mee en aanbellenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:54 schreef ToT het volgende:
Buren hebben goftedomme een feestje.
Muziek keihard aanstaan in een partytent. Dat zal wel tot laat doorgaan vannacht....
En nieteens uitgenodigd?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:54 schreef ToT het volgende:
Buren hebben goftedomme een feestje.
Muziek keihard aanstaan in een partytent. Dat zal wel tot laat doorgaan vannacht....
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu zitten ze "Lang zal-ie leven" te zingen.
Wonen hier net 2 - 3 maand.
Volgens mij wonen ze er maar met z'n tweeën, dus ik neem aan dat we dit maar 2x per jaar hoeven te verwachten.quote:
Lol lol lolquote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij wonen ze er maar met z'n tweeën, dus ik neem aan dat we dit maar 2x per jaar hoeven te verwachten.
Hoewel; die man is wel een voetbalfan, dus misschien dat het met de EK en WK enzo ook een gekkenhuis gaat worden daar.
Meevaller; hun directe buurvrouw heeft de vorige bewoners daar (die ook voor ernstige overlast zorgden) weggejaagd, dus als dit te gek wordt, kijk ik die buurvrouw gewoon even lief aan of ze dat zelfde trucje nog een keer wil toepassen.
Lekker man.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:14 schreef ToT het volgende:
De muziek wordt echt van een steeds lager en lager niveau....Nederlandstalig hoempapa gedoe.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu zitten ze "Lang zal-ie leven" te zingen.
Wonen hier net 2 - 3 maand.
Hee ToT... Nog weekend plannen?quote:
We zaten er aan te denken ff een dagje naar Duitsland te gaan, maar schuiven dat toch nog ff op; laatst ook al nar het Dolfinarium geweest en die uitjes moeten wel leuk (en betaalbaar) blijven, dus nu ff geen plannen nee.quote:
Ja snap ik. Best prijzig dat soort dingen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
We zaten er aan te denken ff een dagje naar Duitsland te gaan, maar schuiven dat toch nog ff op; laatst ook al nar het Dolfinarium geweest en die uitjes moeten wel leuk (en betaalbaar) blijven, dus nu ff geen plannen nee.En jij?
Komt nog welquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:54 schreef vosss het volgende:
Mijn weekendplannen zijn (voor mocht iemand het boeien) dalijk een bordje Brinta als ontbijt, dan gras maaien, even in bad, broodje eten, met Jimmy er op uit, even sigaretten halen, kwalificatie F1 kijken, BBQ en bier zuipen met collega's, morgen even bij mn moeder een kopje koffie drinken en daarna de F1 race kijken.
Zoals jullie zien heb ik het nogal druk
Die date mee naar het strand en pics maken voor je vrienden van FOK! natuurlijkquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:55 schreef eNGine10 het volgende:
vanavond een dateMorgen was de bedoeling om naar het strand te gaan maar weet nog niet zeker of dat doorgaat.
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:56 schreef eNGine10 het volgende:
Dat een bordje brinta het hoogtepunt van je weekend is
Aight aight!quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja snap ik. Best prijzig dat soort dingen.
Vandaag werken en vanavond een dateMorgen was de bedoeling om naar het strand te gaan maar weet nog niet zeker of dat doorgaat.
Ja sowiesoquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Die date mee naar het strand en pics maken voor je vrienden van FOK! natuurlijk!
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja sowiesozal ze vast niet creepy vinden
Ja geen probleem op het strand tussen de kindjesquote:
Dickpics van de kindjes !!!quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja geen probleem op het strand tussen de kindjes
Tijgermug denk ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 14:29 schreef Geerd het volgende:
Ik heb een mug op de slaapkamer...kan hem alleen niet vinden, meestal ff wapperen met de gordijnen heb je hem wel..6 of 8 muggenbulten op mijn hals govvedomme hoe dan
Zondequote:Op zaterdag 22 juni 2019 16:08 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee, want er is niemand om mijn rug in te smeren.
Oeh ben wel langs de slager geweest maar niet genoeg voor 2 ben ik bang...3 sashlickjes 2 hamburgers en 2 stukjes kipfilet maar...quote:
Je bent wel een ekte carnivoor of nietquote:Op zaterdag 22 juni 2019 16:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oeh ben wel langs de slager geweest maar niet genoeg voor 2 ben ik bang...3 sashlickjes 2 hamburgers en 2 stukjes kipfilet maar...
Daarna maar uit eten ofzo ?
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 16:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je bent wel een ekte carnivoor of niet
JA zeker, alleen dan een halve ofzo...ik vind ze heeeeel machtig en een hap teveel dan gaat het mij ook tegenstaan..heb ik liever een runderrookworstquote:Op zaterdag 22 juni 2019 16:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hou je ook van een sappige rookworst?
Het is niet voor niets dat ze bij de hema een broodje halve rookworst biedenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 16:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
JA zeker, alleen dan een halve ofzo...ik vind ze heeeeel machtig en een hap teveel dan gaat het mij ook tegenstaan..heb ik liever een runderrookworst
hehe iddquote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat ze bij de hema een broodje halve rookworst bieden
Eet je die dingen ooit? Ik namelijk nooit.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat ze bij de hema een broodje halve rookworst bieden
Hoe is dat niet genoeg. Stokbrood erbij en gepofte aardappels...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 16:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oeh ben wel langs de slager geweest maar niet genoeg voor 2 ben ik bang...3 sashlickjes 2 hamburgers en 2 stukjes kipfilet maar...
Daarna maar uit eten ofzo ?
Dat vlees eet ik alleen al opquote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:11 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hoe is dat niet genoeg. Stokbrood erbij en gepofte aardappels...
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eet je die dingen ooit? Ik namelijk nooit.
Maandelijks?quote:
Beetje kruidenboter natuurlijk hopaquote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:21 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Met stokbrood en gepofte aardappels is het meer dan genoeg
Zo nu en dan. Maar als ik er ben wordt het best veel verkochtquote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maandelijks?
Kan me altijd maar moeilijk voorstellen dat iemand die dingen koopt
Sommige mensen hebben ook maandelijks iets daar beneden ofzo,quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maandelijks?
Kan me altijd maar moeilijk voorstellen dat iemand die dingen koopt
Kan ik me ook niks bij voorstellenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook maandelijks iets daar beneden ofzo,
Wat en waar benedenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook maandelijks iets daar beneden ofzo,
Welk verhaaltje...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja het verhaaltje wat je op school hoort met biologie
O... Ik denk niet dat ik 16 jaar geleden biologie op school kreeg..quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Goeie, ik weet het niet...meer dan 16 jaar geleden ofzo biologieboek
Normale mensen hebben al 2 kinderen en getrouwd op mijn leeftijd, als ik om mij heen kijk of bij vrienden, en verder bij collega´s de eerste scheidingen al en 2e huwelijken...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:35 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
O... Ik denk niet dat ik 16 jaar geleden biologie op school kreeg..
Oeh! Zij genieten van het levenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Normale mensen hebben al 2 kinderen en getrouwd op mijn leeftijd, als ik om mij heen kijk of bij vrienden, en verder bij collega´s de eerste scheidingen al en 2e huwelijken...
Alsof kinderen en huwelijk verplicht is in je leven, is een opgelegd ideaal. Als je daar gelukkig wordt vooral doen, anders nietquote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Normale mensen hebben al 2 kinderen en getrouwd op mijn leeftijd, als ik om mij heen kijk of bij vrienden, en verder bij collega´s de eerste scheidingen al en 2e huwelijken...
Ook al zou ik het willen, ik weet niet eens waar te beginnenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alsof kinderen en huwelijk verplicht is in je leven, is een opgelegd ideaal. Als je daar gelukkig wordt vooral doen, anders niet
Drink ik nooitquote:Op zondag 23 juni 2019 01:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb geen vast merk...alleen pitt, en export
IK ben van de treinen niet van de huishouding op het station...quote:Op zondag 23 juni 2019 01:21 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom is het bier zo duur op station, stuk duurder dan nachtwinkel zelfs
Omdat het daar verkoopt voor die prijsquote:Op zondag 23 juni 2019 01:21 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom is het bier zo duur op station, stuk duurder dan nachtwinkel zelfs
Gaat het goed met de toelating van ICNG?quote:Op zondag 23 juni 2019 01:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
IK ben van de treinen niet van de huishouding op het station...
Ik ben maar een conducteur geen idee waarover je het hebtquote:Op zondag 23 juni 2019 01:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gaat het goed met de toelating van ICNG?
En dan zeg je dat je van de treinen bentquote:Op zondag 23 juni 2019 01:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ben maar een conducteur geen idee waarover je het hebt
@Sociosquote:Op zondag 23 juni 2019 01:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan zeg je dat je van de treinen bent
RUUUTAAAAAAAHG!!!quote:Op zondag 23 juni 2019 01:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan zeg je dat je van de treinen bent
Ik zag laatst wat bizars op Twitter, was een man aan het fappen en lading aan het lozen op stoel van een NS dubbeldekkerquote:
Die staat alleen op een perron nummertjes van de treinen te noteren tochquote:
Goeie hobby welquote:Op zondag 23 juni 2019 01:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die staat alleen op een perron nummertjes van de treinen te noteren toch
Ik moet werkenquote:Op zondag 23 juni 2019 06:31 schreef Geerd het volgende:
@:Fancy2, tijd voor een bakkie zo of een hamburgertje? Bakker bart?![]()
![]()
Prima.quote:Op zondag 23 juni 2019 09:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Elke ochtend, maar vandaag iets minder erg; wat langer kunnen slapen.
Hoestie daar?
Okee dan!quote:Op zondag 23 juni 2019 10:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laatste week voor mijn vakantie. Moet aardig wat afmaken nog.
Met mevrouw en mini-ToT spatteren!quote:
Wat moet je doen dan ?quote:Op zondag 23 juni 2019 10:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laatste week voor mijn vakantie. Moet aardig wat afmaken nog.
Nicequote:Op zondag 23 juni 2019 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
[..]
Met mevrouw en mini-ToT spatteren!
[ afbeelding ]
Pics van mevr tot topless !!!!!quote:Op zondag 23 juni 2019 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
[..]
Met mevrouw en mini-ToT spatteren!
[ afbeelding ]
Ik zit ook vaak op kantoor ja, dat klopt.quote:Op zondag 23 juni 2019 10:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Op zondag ??? Dacht dat jij gewoon een saaie kantoorbaan had
quote:
Owjah, zou eigenlijk wel moeten vandaag he.quote:
Ik weet het antwoord al.quote:Op zondag 23 juni 2019 10:47 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Owjah, zou eigenlijk wel moeten vandaag he.
Ik zal het haar vragen of ze het een goed idee vindt.
quote:Op zondag 23 juni 2019 10:47 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Owjah, zou eigenlijk wel moeten vandaag he.
Ik zal het haar vragen of ze het een goed idee vindt.
Ghehequote:Op zondag 23 juni 2019 10:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft iemand ff een biefstuk die ik op mijn blauw oog kan leggen?
Ondertussen wel topless zonnen zekerquote:Op zondag 23 juni 2019 10:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft iemand ff een biefstuk die ik op mijn blauw oog kan leggen?
Die post tussen 12:00 en 17:00 en tussen 19:00 en 23:00 op z'n account. Z'n kids zullen ook wel ergens ingepland staanquote:
90% van de posts gaat automatisch.quote:Op zondag 23 juni 2019 11:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die post tussen 12:00 en 17:00 en tussen 19:00 en 23:00 op z'n account. Z'n kids zullen ook wel ergens ingepland staan
Beste keuze!!!quote:Op zondag 23 juni 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga ik niet aan beginnen jongen.
Ben onderweg naar het strand. Nog even geduld.quote:
Nee gek.quote:Op zondag 23 juni 2019 11:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Of dan weer schoenen kopen en dat leuke jurkje etc??
Broek op de enkels al !!!! Bij wijze van...no work no pantsquote:Op zondag 23 juni 2019 11:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ben onderweg naar het strand. Nog even geduld.
Lekker maat.quote:Op zondag 23 juni 2019 11:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ben onderweg naar het strand. Nog even geduld.
No work no pantsquote:Op zondag 23 juni 2019 12:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Broek op de enkels al !!!! Bij wijze van...no work no pants![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ja sws geen werk geen broek lekker alles los in de boxerquote:Op zondag 23 juni 2019 12:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
No work no pants
Maar nee, zit in de trein. Mag volgens mij niet
Ik kan dat echt niet. Ook niet als ik alleen thuis ben.quote:Op zondag 23 juni 2019 12:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja sws geen werk geen broek lekker alles los in de boxer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je mond schrobbenquote:Op zondag 23 juni 2019 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Naar Afrika, om zich door een knappe zwarte man snoeihard uit te laten wonen?
Wat ga je doen?quote:Op zondag 23 juni 2019 17:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Donderdag en vrijdag heb ik even vakantie !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |