merel toen ze nog niet met het succes van Jessie meeliftequote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:47 schreef freaky40 het volgende: [..] Zo hoog staat Merel niet meer in de poll, en is zelfs ingehaald door BrandOFF of all people...
Juist, van heulll ver gekomen dus...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:43 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
merel toen ze nog niet met het succes van Jessie meelifte [ link | afbeelding ]
Heeft Jessie nu de brief van Merel in zijn handen. Hoe komt hij daar aan dan.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:45 schreef zodeju het volgende:
Maikel zegt nu het is niet een klein beetje wat daar instaat......en Jessie beaamt het dus wel de brief gelezen??
het is het interview van merel met de party geloof ikquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft Jessie nu de brief van Merel in zijn handen. Hoe komt hij daar aan dan.
nee interview van de party met merelquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
nee is interview van merel met een tijdschrift over haar zwangerschapstestquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maikel heeft net ook die column gelezen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:48 schreef Koos1958 het volgende:
Over wie heeft Maikel het nu met Jessie. Gaat dat nu over Merel want hoe kan Maikel nu weten wat er in die brief staat.
Column Merel denk ikquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:48 schreef Koos1958 het volgende:
Over wie heeft Maikel het nu met Jessie. Gaat dat nu over Merel want hoe kan Maikel nu weten wat er in die brief staat.
Rekken en rekken.....hoelang zijn wel al niet met Shell en Gerrit bezig.....quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:51 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom gaat er bij Jessie niet een keer het lampje branden dat haar moeder het misschien niet kan waarderen dat hij stond te flirten met dat meisje op de markt en haar wel buiten wilde zien. (al moet flirten in mijn optiek gewoon kunnen) Dat hij het wel op verschillende meiden zou kunnen. Dat hij merel te dik vind en het er niet op zou kunnen. Dat hij steeds roept Merel neuken. Hij kijkt helemaal niet naar zijn eigen aandeel in dit verhaal en is dat zeker vergeten. En merel moet gewoon met hem gaan praten want dat slaat ook nergens op wat ze doet.
En hoe komen ze dan aan dat intervieuwquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:51 schreef Laysa het volgende:
merel is door de party gebeld ivm die zwangerschapstest. Geen column maar interview
Wat weet die moeder er nu van, die ziet ook niet alles wat daar gebeurd. Het zijn een hoop ietwat gekleurde aannames die ze maakt, niets meer dan dat...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:51 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom gaat er bij Jessie niet een keer het lampje branden dat haar moeder het misschien niet kan waarderen dat hij stond te flirten met dat meisje op de markt en haar wel buiten wilde zien. (al moet flirten in mijn optiek gewoon kunnen) Dat hij het wel op verschillende meiden zou kunnen. Dat hij merel te dik vind en het er niet op zou kunnen. Dat hij steeds roept Merel neuken. Hij kijkt helemaal niet naar zijn eigen aandeel in dit verhaal en is dat zeker vergeten. En merel moet gewoon met hem gaan praten want dat slaat ook nergens op wat ze doet.
Ja ik verafschuw dit gedoe. Rot op en wees gewoon volwassen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Rekken en rekken.....hoelang zijn wel al niet met Shell en Gerrit bezig.....
Ah thnx! ik was al aan het zoeken op het web.Maar Maikel heeft het gelezen , dat begrijp ik niet helemaal als het een telefonisch interview was . Dus ergens klopt iets nietquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:51 schreef Laysa het volgende:
merel is door de party gebeld ivm die zwangerschapstest. Geen column maar interview
Telefonischquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En hoe komen ze dan aan dat intervieuw
tennisbal over het hek denk ik weerquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En hoe komen ze dan aan dat intervieuw
Wij hebben allemaal dat merel neuken op de streams kunnen horen zeggen van Jessie en ook dat gedoe met dat meisje. En dat hij tegen Gerrit zei ik zou het wel op haar kunnen. En foto op de wand in die boot plakken van die meiden. En ook dat merel te dik is. Is gewoon te zien geweest en tuurlijk is er ook veel tv maken bij maar als je dat als moeder mee krijgt kan je misschien doorslaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat weet die moeder er nu van, die ziet ook niet alles wat daar gebeurd. Het zijn een hoop ietwat gekleurde aannames die ze maakt, niets meer dan dat...
Ze hadden net een papier in de hand.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah thnx! ik was al aan het zoeken op het web.Maar Maikel heeft het gelezen , dat begrijp ik niet helemaal als het een telefonisch interview was . Dus ergens klopt iets niet
oke jullie maken me gek....dat interview staat nu dus in de party en is via een tennisbal in utopia gekomen...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah thnx! ik was al aan het zoeken op het web.Maar Maikel heeft het gelezen , dat begrijp ik niet helemaal als het een telefonisch interview was . Dus ergens klopt iets niet
Inderdaad dus gewoon via de febo ontvangen om aan jessie door te spelenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies Koos,opzouten met die lui.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:49 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een gezeik zeg met die stelletjes daar. Is dat gedoe hele dagen tussen Gerrit en Shelley en dan u al weer 2 dagen dat gezeik tussen Merel en Jessie.
Ouders moeten eens leren hun kinderen niet te zien als eigendom, of verlengstukquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:51 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
oke jullie maken me gek....dat interview staat nu dus in de party en is via een tennisbal in utopia gekomen...
En nu kappen jullie
En daar ben ik het helemaal met je mee eens.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ouders moeten eens leren hun kinderen niet te zien als eigendom, of verlengstuk
Dat je je beledigt voelt als ouder mag ,maar dan nog is het de keuze van het kind wat het ermee doet
Te zot voor woorden dat ouders hun macht gebruiken op zo'n foute manier /.
Ziekelijk
En nu vanuit Nigtevecht Gaytopia?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:55 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ja precies Koos,opzouten met die lui.
Mijn Utopia is met alleen maar mannen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En daar ben ik het helemaal met je mee eens.
Helemaal eens.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat je je beledigt voelt als ouder mag ,maar dan nog is het de keuze van het kind wat het ermee doet
Ziekelijk
Maar als de liefde echt was geweest van haar kant dan had ze schijt aan die mening gehad.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ziekelijk
Preciesquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als de liefde echt was geweest van haar kant dan had ze schijt aan die mening gehad.
Ja ik ben al dat gedoe met die relatie shit zo beu. Doe gewoon maak ruzie, praat het uit en maak het weer goed of kap er mee. Niet dagen en dagen dat rekken om maar tv minuten te scoren.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:58 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Alles beter dan hoe het nu gaat,laat maar komen.
Daar moet Jessie zich niet zo in aan stellen met dat toneelgedoe van gister. Het is helemaal niet zeker dat het die bedbugs zijn. Kunnen ook gewoon luizen van die kippen zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:00 schreef mazaru het volgende:
Merel wil perse dat Jessie op haar bedwantsenbed gaat zitten. Ze had van mij ook de pest mogen krijgen
Zou me geen bal uitmaken hoe die beesten genoemd worden. Ik zou daar niet op gaan zittenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar moet Jessie zich niet zo in aan stellen met dat toneelgedoe van gister. Het is helemaal niet zeker dat het die bedbugs zijn. Kunnen ook gewoon luizen van die kippen zijn
Behalve als hij merel wil neuken dan gaat hij er wel liggen. (ohnee neuken gebeurt niet meer)quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou me geen bal uitmaken hoe die beesten genoemd worden. Ik zou daar niet op gaan zitten
Ik ook niet, ben al bang voor spinnenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou me geen bal uitmaken hoe die beesten genoemd worden. Ik zou daar niet op gaan zitten
Ik denk dat als ze haar poes van goud zou maken of bekleden met bitcoins dat hij nog niet op dat geïnfecteerde bed ging liggen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Behalve als hij merel wil neuken dan gaat hij er wel liggen. (ohnee neuken gebeurt niet meer)
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze haar poes van goud zou maken of bekleden met bitcoins dat hij nog niet op dat geïnfecteerde bed ging liggen.
Heb je de utopia site al gelezen. Er is dus helemaal geen ongedierte geweest. Zijn verdelgers bezig geweest. Dus totale lulkoek van Jessie dat hij daar niet wil zitten.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze haar poes van goud zou maken of bekleden met bitcoins dat hij nog niet op dat geïnfecteerde bed ging liggen.
Ja wat weet die moeder er nou van? Ze ziet en hoort dingen die er niet zijn...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat weet die moeder er nu van, die ziet ook niet alles wat daar gebeurd. Het zijn een hoop ietwat gekleurde aannames die ze maakt, niets meer dan dat...
Lulkoek of niet. Als iedereen die in dat huisje is geweest onder de bulten en de insectenbeten zit dan vermeed ik het ook als de pest.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb je de utopia site al gelezen. Er is dus helemaal geen ongedierte geweest. Zijn verdelgers bezig geweest. Dus totale lulkoek van Jessie dat hij daar niet wil zitten.
Bloedluizen zijn ook niet echt lekker voor de mens , Grote kans op ziekte van Lyme en Q koortsquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar moet Jessie zich niet zo in aan stellen met dat toneelgedoe van gister. Het is helemaal niet zeker dat het die bedbugs zijn. Kunnen ook gewoon luizen van die kippen zijn
Precies. Hoe ze die beesten ook noemen. Ze bijten en veroorzaken smerige bulten.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:10 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Bloedluizen zijn ook niet echt lekker voor de mens , Grote kans op ziekte van Lyme en Q koorts
Geen lulkoek , Dit speelt al langer dan alleen vandaag, ik hoorde haar er 1,5 week geleden al over. Merel heeft zelfs een nieuw bed voor zichzelf geregeld omdat ze zogenaamd last had van bedwantsen of vlooien of ander ongedierte . Ze heeft dit zelf allemaal in werking gezet. Jessie hoorde vanmiddag pas dat er geen wantsen zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb je de utopia site al gelezen. Er is dus helemaal geen ongedierte geweest. Zijn verdelgers bezig geweest. Dus totale lulkoek van Jessie dat hij daar niet wil zitten.
Op de site staat duidelijk dat er niets is gevondenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:10 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Bloedluizen zijn ook niet echt lekker voor de mens , Grote kans op ziekte van Lyme en Q koorts
En dan die gasten nog die lek gebeten zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen lulkoek , Dit speelt al langer dan alleen vandaag, ik hoorde haar er 1,5 week geleden al over. Merel heeft zelfs een nieuw bed voor zichzelf geregeld omdat ze zogenaamd last had van bedwantsen of vlooien of ander ongedierte . Ze heeft dit zelf allemaal in werking gezet. Jessie hoorde vanmiddag pas dat er geen wantsen zijn.
Lees de uto site maar er op naarquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen lulkoek , Dit speelt al langer dan alleen vandaag, ik hoorde haar er 1,5 week geleden al over. Merel heeft zelfs een nieuw bed voor zichzelf geregeld omdat ze zogenaamd last had van bedwantsen of vlooien of ander ongedierte . Ze heeft dit zelf allemaal in werking gezet. Jessie hoorde vanmiddag pas dat er geen wantsen zijn.
Dat staat er niet. Er staatquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Op de site staat duidelijk dat er niets is gevonden
Ma Merel moet ophouden met die onzin .quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja wat weet die moeder er nou van? Ze ziet en hoort dingen die er niet zijn...
Jij had het over Jessie , en die hoorde vanmorgen of vanmiddag) pas dat er geen ongedierte isquote:
94 % van de kippenfok is er mee besmet , die kippen liepen daar in en uitquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Op de site staat duidelijk dat er niets is gevonden
Ehm jaquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Die verkondigen de waarheid en niets dan de waarheid...
En vanaf morgen krijgen we Jens en Mylene er ook nog bij ...Mylene heeft haar bezoek niet uitgenodigd maar moeder wilde zelf NU op bezoek komen ...nou dan voel je de bui al hangen...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:49 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een gezeik zeg met die stelletjes daar. Is dat gedoe hele dagen tussen Gerrit en Shelley en dan u al weer 2 dagen dat gezeik tussen Merel en Jessie.
De hele zooi spuiten met Fipronil en die luizenzooi is voorbij.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:15 schreef DeKenau het volgende:
[..]
94 % van de kippenfok is er mee besmet , die kippen liepen daar in en uit
Lijkt me sterk dat Utopia bij de 6 % hoort![]()
Oh?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:18 schreef snetje het volgende:
[..]
En vanaf morgen krijgen we Jens en Mylene er ook nog bij ...Mylene heeft haar bezoek niet uitgenodigd maar moeder wilde zelf NU op bezoek komen ...nou dan voel je de bui al hangen...
halleluja, lastig om toe te kijken maar laat ze hun eigen fouten maken en geef ze de kans zelf weer op te staanquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ziekelijk
Een relatie met Merel heb je nooit alleen ...je krijgt gelijk haar moeder erbij...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als de liefde echt was geweest van haar kant dan had ze schijt aan die mening gehad.
Wie zegt dat Mylene's ouders haar als hun verlengstuk zien en macht willen uitoefenen? Misschien willen ze haar laten weten, dat ze altijd achter haar zullen staan en meeleven. Of mag dat ook niet meer tegenwoordig, mee leven met je kinders?..quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:22 schreef anine het volgende:
[..]
halleluja, lastig om toe te kijken maar laat ze hun eigen fouten maken en geef ze de kans zelf weer op te staan
Niet leuk natuurlijk , maar Milani heeft zelf ook aandeel in wat er speelt met haar.. Ik weet niet wat dat is met moeders die vinden dat ze het recht hebben om hun kind de les te lezen of te vertellen hoe iemand moet leven.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:20 schreef magnaal het volgende:
[..]
Mylene zo zien huilen, moet je als moeder ook door merg en been zijn gegaan...
Dat dusquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:22 schreef anine het volgende:
[..]
halleluja, lastig om toe te kijken maar laat ze hun eigen fouten maken en geef ze de kans zelf weer op te staan
Dat was na die tijd..quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
https://www.utopiatv.nl/news/detail/218178/gasflessen-en-maskers
Maar is dat dan al zeker, dat Mylene haar moeder dat gaat doen?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet leuk natuurlijk , maar Milani heeft zelf ook aandeel in wat er speelt met haar.. Ik weet niet wat dat is met moeders die vinden dat ze het recht hebben om hun kind de les te lezen of te vertellen hoe iemand moet leven.
Het is naar om je kind verdrietig te zien maar dat houdt toch niet in dat je als ouder dan maar meteen zo je macht moet inzetten
Ondersteunen is fijn maar bepalen is fout
in dit geval reageerde ik op een quote die over merel ging maar dat terzijde...meeleven mag altijd, maar het leven regisseren zodat ze maar zomin mogelijk op hun bek gaan vind ik niet echt een manier om groot,sterk en zelfstandig te worden.Mijn mening. Iedereen moet verder vooral doen en denken wat hij zelf wil.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:26 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wie zegt dat Mylene's ouders haar als hun verlengstuk zien en macht willen uitoefenen? Misschien willen ze haar laten weten, dat ze altijd achter haar zullen staan en meeleven. Of mag dat ook niet meer tegenwoordig, mee leven met je kinders?..
Heb je de brief aan Gerrit gemist?..quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:28 schreef magnaal het volgende:
[..]
Maar is dat dan al zeker, dat Mylene haar moeder dat gaat doen?
Nee joh ..geen excuses...mallerd...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oke dat wist ik dan weer niet. Excuses
Had wel een gezellige familie geworden want dat krijg je ook bij Jessie......een grote familie......quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:22 schreef snetje het volgende:
[..]
Een relatie met Merel heb je nooit alleen ...je krijgt gelijk haar moeder erbij...
Ja wat dat betreft hebben jessi en merel allebei hetzelfde leven. Hoorde jessie iets zeggen dat merel al jaren bij haar moeder woont en dat ze heel close zijn. Alsof dat de oorzaak was dat ze naar haar moeder luisterde. Het is toch precies wat hij ook heeft en doet. Die twee hebben precies dezelfde band met hun ouders.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had wel een gezellige familie geworden want dat krijg je ook bij Jessie......een grote familie......![]()
en daar is niets mis mee..Hechte familiebanden zijn heel fijn...Ja misschien niet voor buitenstaanders, maar als men het goed meent, is er niets aan de hand..quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft hebben jessi en merel allebei hetzelfde leven. Hoorde jessie iets zeggen dat merel al jaren bij haar moeder woont en dat ze heel close zijn. Alsof dat de oorzaak was dat ze naar haar moeder luisterde. Het is toch precies wat hij ook heeft en doet. Die twee hebben precies dezelfde band met hun ouders.
Verdomme zeg, wat een heerlijke jopen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:15 schreef FOKoffieleut het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Eens, wij zijn ook een familie kliek, maar met relaties zou ik me nooit bemoeien. Er wel zijn als het fout gaat. En als ze aan mij mijn mening vragen zeg ik dat eerlijk. Gelukkig hebben wij altijd mazzel met de schoonzoons. (op een enkele na maar die belazerde de boel met andere meiden)quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:37 schreef magnaal het volgende:
[..]
en daar is niets mis mee..Hechte familiebanden zijn heel fijn...Ja misschien niet voor buitenstaanders, maar als men het goed meent, is er niets aan de hand..
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Eens, wij zijn ook een familie kliek, maar met relaties zou ik me nooit bemoeien. Er wel zijn als het fout gaat. En als ze aan mij mijn mening vragen zeg ik dat eerlijk. Gelukkig hebben wij altijd mazzel met de schoonzoons. (op een enkele na maar die belazerde de boel met andere meiden)
Begrijp ik het goed en weten alle bewoners onderhand al weten wat er speelt en waarom Merel zo doet? Want ik hoor een hoop vage gesprekjes van bewoners in gesprek met Merel, terwijl Jessie nog niks weetquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:31 schreef Koos1958 het volgende:
Ben zo benieuwd wat Jessie gaat zeggen wat er over hem in die brieven staat.
Nee he? Gaat Shelley dat elke keer controleren?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:41 schreef snetje het volgende:
Shelley: Wat een sukkel ..echt als ze mij voor de gek willen houden dan heb je de poppen aan het dansen...
Franny heeft toch niet bij Gerrit geslapen?..
Inderdaad. Hebben wij ookquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:42 schreef magnaal het volgende:
[..]In mijn gezin zijn ook alle schoonfamilies in elkaar overgevloeid, we hebben het fantastisch en er staan altijd mensen voor elkaar klaar...
Ojeee...waar kan Jens zich morgen verstoppen?.....quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:44 schreef Soulraven het volgende:
Mylene haar moeder is ook al.achter geweest. Die ging eisen haar dochter mee te nemen maar ze werkt weggestuurd.
En een dirndlquote:
Zei Mylene dat?..quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:44 schreef Soulraven het volgende:
Mylene haar moeder is ook al.achter geweest. Die ging eisen haar dochter mee te nemen maar ze werkt weggestuurd.
Tussen ons gezegd en gezwegen, ik vraag me weleens af, of dat niet vaker gebeurd!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:48 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Inside info. Een collega van mijn zus kent haar.
Ja eng he hoe die doet.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:52 schreef magnaal het volgende:
zonder dollen, die bezitterigheid van Shelley neemt nu toch wel groteske proporties aan he? Daar zou haar moeder nou eens iets over moeten schrijven..Shelley lijkt me nu in aanleg een stalker te worden...
Ik geloof dat de ouders van Isa ook zoiets hebben gedaanquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:50 schreef magnaal het volgende:
[..]
Tussen ons gezegd en gezwegen, ik vraag me weleens af, of dat niet vaker gebeurd!
en van Jessie 2quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:53 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik geloof dat de ouders van Isa ook zoiets hebben gedaan
Ja dat heb ik destijds ook vernomen...En ik twijfel aan het zusje van Linda,want die was ook heel boos hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:53 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik geloof dat de ouders van Isa ook zoiets hebben gedaan
Shelley moet er echt uit, beter voor haar ookquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:52 schreef magnaal het volgende:
zonder dollen, die bezitterigheid van Shelley neemt nu toch wel groteske proporties aan he? Daar zou haar moeder nou eens iets over moeten schrijven..Shelley lijkt me nu in aanleg een stalker te worden...
Ja die was toen ook woest aan dat hek.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja dat heb ik destijds ook vernomen...En ik twijfel aan het zusje van Linda,want die was ook heel boos hoor
Okay..quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:48 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Inside info. Een collega van mijn zus kent haar.
Helemaal geobsedeerdquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:56 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja ze lijkt de realiteit niet meer onder ogen te kunnen zien...
Zij wulT het niet en dan MAG het niet...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:54 schreef Setje72 het volgende:
Snap die Shel echt niet....gaat haar toch geen ene moer aan
Ik denk ook dat dat heel wat vaker gebeurd. Was het ook niet de moeder van Isa die dat had geprobeerd? En het bezoek van de ouders (moeder) van Franny was ook uit het niets.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:50 schreef magnaal het volgende:
[..]
Tussen ons gezegd en gezwegen, ik vraag me weleens af, of dat niet vaker gebeurd!
oh ja, die was ook heel erg kwaad en kwam goed voor haar zus opquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja dat heb ik destijds ook vernomen...En ik twijfel aan het zusje van Linda,want die was ook heel boos hoor
Merel zorgt er dan wel weer voor, dat het op de plekken komt, waar het niet zou moeten komen...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:08 schreef snetje het volgende:
Franny wil zo even kletsen met Merel waar niet iedereen bij is..
We missen er 2 ...oh daar zijn ze...quote:
Nuttigquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:29 schreef magnaal het volgende:
Merel heeft saffraan besteld...7 euro 1 gram
Voor hoe lang...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:31 schreef formule het volgende:
Merel kan de kop van Jessie niet uitstaan
Overdreven reactie maarja als je je ouders niet kan vertrouwen wat moet je dan. Die gaan toch niet liegen tegen je.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:31 schreef formule het volgende:
Merel kan de kop van Jessie niet uitstaan
Jazeker..beter gewoon de goedkoopste bij de supermarkt..quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:35 schreef Koos1958 het volgende:
10potten kruiden besteld. En zakken kerriepoeder. Bij de sligro is nog duur ook.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Jazeker..beter gewoon de goedkoopste bij de supermarkt..
Nou ja. Ik heb ook in de goedheiligman gelooft. En de tandenfee en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Overdreven reactie maarja als je je ouders niet kan vertrouwen wat moet je dan. Die gaan toch niet liegen tegen je.
Geen idee, maar ben dat gemiep van Jessie wel zat nu, die blijft ook maar doorgaanquote:
Precies dan is hij beledigdquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:40 schreef Koos1958 het volgende:
Dat doe je toch zelf ook over andere vrouwen Jessie. Merel mag niet over hebben dat er lekkere mannen komen.
bij de groothandel..Maar bij de Toko is het ook niet goedkoop, gewoon in de supermarkt halen 80 cent een busjequote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemachtig! Het mag wat kosten dan. Bij welke dealer komen ze vandaan?
Letten ze dan nooit op? Gewoon maar hoppa lukraak bestellen?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:44 schreef magnaal het volgende:
[..]
bij de groothandel..Maar bij de Toko is het ook niet goedkoop, gewoon in de supermarkt halen 80 cent een busje
En wanneer gebruik je het? Voor die ene keer paella?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:46 schreef Mumbojumbo het volgende:
Saffraan is sowieso prijzig, weet niet hoeveel Merel heeft besteld maar met 7 euro de gram tikt het wel aan natuurlijk.
Ik gebruik enorm veel kruiden, maar de supermarkt is de beste plek hoor..die hebben tegenwoordig ook allesquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Letten ze dan nooit op? Gewoon maar hoppa lukraak bestellen?
Ja het is nog heftiger dan GTST. Dat zag ik van de week op tv en is nog steeds hetzelfde gezeik als 20 jaar terug tussen die ludo en die vrouw van hemquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:48 schreef Poezewoes het volgende:
De klucht van Shelley-Gerrit, gaat naadloos over in de klucht van Merel-Jessie, in akte drie Mylaine- Jens?![]()
nee merel neukenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:50 schreef formule het volgende:
Ik zit maar te wachten tot Merel Jessie afbrandt, en Jessie dan zegt, knuffel
Ik zit meer te wachten hoe hij zich eruit lult over wat er allemaal in die brief staat. Ik denk dat de zin, je weet toch waar we zitten ook voorbij gaat komen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:50 schreef formule het volgende:
ja tijd voor een nieuwe woorden bingo kaartquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik zit meer te wachten hoe hij zich eruit lult over wat er allemaal in die brief staat. Ik denk dat de zin, je weet toch waar we zitten ook voorbij gaat komen.
hahaquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:53 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ja tijd voor een nieuwe woorden bingo kaart
Ze doet zo vreemd met het haar..Alsof het steeds uit de klit gehaald moet worden. En ik vind dat haar zo lelijkquote:
Het duurt me te lang. Ga mn vingers in mn oren steken als het er een keer van komtquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:50 schreef formule het volgende:
Daarom. Ze kunnen zelf toch ook wel nadenken dat ze zo voordelig mogelijk inkopen?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik gebruik enorm veel kruiden, maar de supermarkt is de beste plek hoor..die hebben tegenwoordig ook alles
Het komt toch voorbij hierquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:54 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Het duurt me te lang. Ga mn vingers in mn oren steken als het er een keer van komt
Ze lijkt meer op mama Sheil, misschien kan mama Sheil ook een grotere rol spelen zoals alle andere mama’s van Utopiejaaaaa........quote:
Waarom zou dat zijn?quote:
Begrijpelijk met Duitse KakkerlakGODEN, bedwantsen, harige kriebel wupsen, Keesje, Dil en andere vriendjes en en vriendinnetjes.quote:
Whut?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft hebben jessi en merel allebei hetzelfde leven. Hoorde jessie iets zeggen dat merel al jaren bij haar moeder woont en dat ze heel close zijn. Alsof dat de oorzaak was dat ze naar haar moeder luisterde. Het is toch precies wat hij ook heeft en doet. Die twee hebben precies dezelfde band met hun ouders.
Rottie op naar buiten.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:01 schreef zodeju het volgende:
Shelley wul als ze er een jaar zit wult ze Gerard Joling en Rotti dat is wat ze wult.
Mensen zouden geld toe moeten krijgen als ze daar een nacht willen verblijven.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Begrijpelijk met Duitse KakkerlakGODEN, bedwantsen, harige kriebel wupsen, Keesje, Dil en andere vriendjes en en vriendinnetjes.
De brief aan jessie ging toch ook over de relatie. En hoe weet je dat haar moeder claimt. De ouders van Jessie zijn zeker leuk maar bemoeide zich er ook mee, en later aan het hek ook weer. En dat is niet erg in mijn beleving. En allebei zijn ze verwent en daar is ook niets mis mee. Verwen mijn dochters ookquote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Whut?
Nee dus ...geen idee hoe je daar bij komt.![]()
Jessies ouders zijn heel vrij , geven Jessie de ruimte, hebben vertrouwen in hun kind , en zijn een stabiele factor Zijn ouders laten Jessie zelf keuzes maken en laten hem daar vrij in. laten hem op zijn bek gaan (want ook daar leer je van) en zullen er voor hem zijn . Je hoeft niet alles als ouder goed te keuren ,dat lijkt me vrij logisch .
Maar hun band is heel erg goed en ze hebben alle vertrouwen in hem.
Dat is bij Merel toch niet helemaal het geval. Merels ma is boos, beledigd, teleurgesteld of whatever in iets van Merel of Jessie ...en dat moet en zal ze ook laten weten . Zegt veel over de ouder, en wat moeilijk om als kind je daar los van te maken ,
Dan kunnen Jessie en Merel allebei misschien wel thuis wonen maar dat is dan ook de enige overeenkomst tussen die 2
Totaal verkeerde vergelijking
Jessie is op een heel andere manier close met Lolita dan Merel met haar moeder. Want ma Merel claimt , kan niet zonder Merel, zoekt zelfs daar nog contact met Merel en schuift alles op (in dit geval Jessie)
Nee Jessie en Merel hebben een totaal ander leven en belangrijker nog is dat hun band ook nog es heel anders is. Een kind zou niet bezig moeten hoeven zijn met het voldoen aan de eisen van de ouder ..Je bent goed zoals je bent . en daar zit het verschil
Ik denk eerder dat Gerrit tikkie jaloers is op Jessie.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:06 schreef Dotteke het volgende:
Ik denk dat Ger verliefd is op Jessie, zegt Lex, het is net plak en band
Je bent wel heel erg gek op Jessie!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Whut?
Jessies ouders zijn heel vrij , geven Jessie de ruimte, hebben vertrouwen in hun kind , en zijn een stabiele factor Zijn ouders laten Jessie zelf keuzes maken en laten hem daar vrij in. laten hem op zijn bek gaan (want ook daar leer je van) en zullen er voor hem zijn . Je hoeft niet alles als ouder goed te keuren ,dat lijkt me vrij logisch .
Dat is bij Merel toch niet helemaal het geval. Merels ma is boos, beledigd, teleurgesteld of whatever in iets van Merel of Jessie ...en dat moet en zal ze ook laten weten . Zegt veel over de ouder, en wat moeilijk om als kind je daar los van te maken ,
Dan kunnen Jessie en Merel allebei misschien wel thuis wonen maar dat is dan ook de enige overeenkomst tussen die 2
Jessie is op een heel andere manier close met Lolita dan Merel met haar moeder. Want ma Merel claimt , kan niet zonder Merel, zoekt zelfs daar nog contact met Merel en schuift alles op (in dit geval Jessie)
Nee Jessie en Merel hebben een totaal ander leven en belangrijker nog is dat hun band ook nog es heel anders is. Een kind zou niet bezig moeten hoeven zijn met het voldoen aan de eisen van de ouder ..Je bent goed zoals je bent . en daar zit het verschil
Jaloers waarop in hemels naam? Kan me niet bedenken waar een man jaloers op moet zijn bij Jessiequote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Gerrit tikkie jaloers is op Jessie.
Waarom dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Gerrit tikkie jaloers is op Jessie.
Ben het niet met je eens......Ze schuift helemaal niet alles op Jessie..... en waarom waren Jessie ouders een paar dagen na zijn brief bij het hek.....je kan alles wel met de mantel der liefde bedekken maar het bemoeien is hetzelfde..... hij gaat ook vaak met papa en mama op vakantie......totaal geen ervaring met alleen wonen.....baantjes gehad bij familie of met familie.....Puppy nemen en een paar maanden later papa en mama met hondje opzadelen, heel erg makkelijk allemaal....jongen is ook niet zelfstandig....volgt waar zijn ouders naar toe gaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Whut?
papa en mama zeggen niet goed relatie, Jessie neemt gelijk afstandquote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens......Ze schuift helemaal niet alles op Jessie..... en waarom waren Jessie ouders een paar dagen na zijn brief bij het hek.....je kan alles wel met de mantel der liefde bedekken maar het bemoeien is hetzelfde..... hij gaat ook vaak met papa en mama op vakantie......totaal geen ervaring met alleen wonen.....baantjes gehad bij familie of met familie.....Puppy nemen en een paar maanden later papa en mama met hondje opzadelen, heel erg makkelijk allemaal....jongen is ook niet zelfstandig....volgt waar zijn ouders naar toe gaan.
Ze waren de dag voordat zijn ouders aan het hek stonden al weer aan het knuffelenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
papa en mama zeggen niet goed relatie, Jessie neemt gelijk afstand
papa en mama komen aan de poort, het is goed hoor je relatie met Merel, Jessie gaat gelijk weer knuffelen......................een navelstreng zo dik als kabeltouw en niet door te bijten
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens......Ze schuift helemaal niet alles op Jessie..... en waarom waren Jessie ouders een paar dagen na zijn brief bij het hek.....je kan alles wel met de mantel der liefde bedekken maar het bemoeien is hetzelfde..... hij gaat ook vaak met papa en mama op vakantie......totaal geen ervaring met alleen wonen.....baantjes gehad bij familie of met familie.....Puppy nemen en een paar maanden later papa en mama met hondje opzadelen, heel erg makkelijk allemaal....jongen is ook niet zelfstandig....volgt waar zijn ouders naar toe gaan.
Je hebt Jessies ouders toch wel eens gezien?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De brief aan jessie ging toch ook over de relatie. En hoe weet je dat haar moeder claimt. De ouders van Jessie zijn zeker leuk maar bemoeide zich er ook mee, en later aan het hek ook weer. En dat is niet erg in mijn beleving. En allebei zijn ze verwent en daar is ook niets mis mee. Verwen mijn dochters ook
En bij Jessie niet??quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hebt Jessies ouders toch wel eens gezien?![]()
Die zijn totaal anders dan Ma Merel , en die heb ik dan weer niet gezien ,
en ik heb net al in mijn reactie gezegd dat Ma Merel contact zocht met Merel of andersom maakt ook niet uit) Merel hangt aan haar moeder,ze kan niet zonder haar ma : heel ongezond.
In alles van Merel is de invloed van haar moeder aanwezig , ziekelijk aanwezig bijna. Uit alles wat je van Merel ziet en hoort over haar moeder is zelfs tussen de regels door een hoop te te halen.
Grappig dat jij dat denkt te wetenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:09 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg gek op Jessie!
Ik denk eerlijk gezegd eerder dat Merel zich de zorg van haar moeder op zich heeft genomen na de scheiding , net als voor haar broertjequote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hebt Jessies ouders toch wel eens gezien?![]()
Die zijn totaal anders dan Ma Merel , en die heb ik dan weer niet gezien ,
en ik heb net al in mijn reactie gezegd dat Ma Merel contact zocht met Merel of andersom maakt ook niet uit) Merel hangt aan haar moeder,ze kan niet zonder haar ma : heel ongezond.
In alles van Merel is de invloed van haar moeder aanwezig , ziekelijk aanwezig bijna. Uit alles wat je van Merel ziet en hoort over haar moeder is zelfs tussen de regels door een hoop te te halen.
Ik zal wel een andere stream hebben maar ik vind haar heel onredelijkquote:
Ja natuurlijk ook bij hemquote:
Merel en haar moeder vertrouwen geen enkele vent meer na wat vaders heeft gedaan...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:22 schreef Mumbojumbo het volgende:
Jess is volgens Meer niet te vertrouwen.
Ja Jessie het is geen Bill die ging slaan of huilen het is eentje die met haar mond jou monddood kan maken net zoals Brandon van de week.......frustrerend al de tweede.......quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:25 schreef Koos1958 het volgende:
Hij lult hij lult en lult. Het is een principe kwestie voor hem geworden nu. Haha ze heeft hem tuk. Hij vraagt wat er fijn is aan het huisje. Ze zegt dat er dan niemand bij kan komen. Hij komt straks praten want hij gaat verder met de bar. Klein kind is het ook zeg.
Ja dat denk ik ook , heel erg ongezond ,niet eerlijk van moeders en best wel verdrietig . Moeder moet ophouden met slachtofferen en daar haar kinderen mee te belasten.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:23 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd eerder dat Merel zich de zorg van haar moeder op zich heeft genomen na de scheiding , net als voor haar broertje
Hoe kun je nu invullen van wat er in dat gezin gebeurd is. Dat weten we niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook , heel erg ongezond ,niet eerlijk van moeders en best wel verdrietig . Moeder moet ophouden met slachtofferen en daar haar kinderen mee te belasten.
We hebben dezelfde streamquote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zal wel een andere stream hebben maar ik vind haar heel onredelijk
Goh en waarom reageren ze nu zo op hem. Ja door deze uitspraken.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:28 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie - Ze is helemaal gestoord, gewoon helemaal gestoord, ze slaat helemaal door.
Euh, splinter en balk?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook , heel erg ongezond ,niet eerlijk van moeders en best wel verdrietig . Moeder moet ophouden met slachtofferen en daar haar kinderen mee te belasten.
Vond het een mooi gesprek......of heeft hij het niet over Merel.......quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:28 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie - Ze is helemaal gestoord, gewoon helemaal gestoord, ze slaat helemaal door.
Stelde niets voor. Jij bakken doen ze allebei. En merel gaf jessie soms gelijk en andersom kan jessie dat dus nietquote:
Ja en Jessie is GOD die doet alles integer en goed, en maakt nooit 'n foutquote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:31 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie - Merel is van het type om achteraf te zeggen - ik wist het wel, allemaal broodje aap.
Toch genoeg waarvan we weten dat dat een flinke knauw in het vertrouwen kan aanrichten..quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoe kun je nu invullen van wat er in dat gezin gebeurd is. Dat weten we niet.
Jessie doet nooit iets fout en zoekt altijd veel bevestiging bij zijn adepten.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Stelde niets voor. Jij bakken doen ze allebei. En merel gaf jessie soms gelijk en andersom kan jessie dat dus niet
En alle denigrerende opmerking, over haar gewicht e.d. zijn namelijk allemaal grapjes geweest,quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja en Jessie is GOD die doet alles integer en goed, en maakt nooit 'n fout![]()
Helemaal correct Frits, Jessie = Messiasquote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja en Jessie is GOD die doet alles integer en goed, en maakt nooit 'n fout![]()
Adepten?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:33 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jessie doet nooit iets fout en zoekt altijd veel bevestiging bij zijn adepten.
Ook al zo raar ...waarom moet dat in die post? ..Zoiets van zie je nou wel!....quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:29 schreef DKUp het volgende:
Die mama Meertje mag compleet afgebrand worden btw, dat Meertje neuken en andere dingen compleet opblazen leffing auwt lauwt.
Denzeuwltjuh vindt Djezzie een sukkel.
Merijntjuh neukt een gesluierde moslima.
Genot hoor die brieven
Triest , maar wat vader heeft gedaan bij moeder staat los van Merel en haar vader .Althans dat zou daar los van moeten staanquote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:25 schreef snetje het volgende:
[..]
Merel en haar moeder vertrouwen geen enkele vent meer na wat vaders heeft gedaan...
Nee, was een korte eerste akte. Merel gaat aan de Rose, b&b heeft afgezegd, Ger heeft een verrassing voor Jess. Als het goed is komt er nog wel watquote:
adeptquote:
Het zal er zo niet ingestaan hebben, en wat is er mis om te schrijven dat hij opnieuw een meisje heeft.....quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Ook al zo raar ...waarom moet dat in die post? ..Zoiets van zie je nou wel!....
Van mij hoeft hij niet naar huis maar een keer op de bank zitten kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:35 schreef formule het volgende:
Als Jessie naar huis gaat over wie moeten het dan hebben?
De nieuwe grondbewoner.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:35 schreef formule het volgende:
Jessie gaat nergens heen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:35 schreef formule het volgende:
Hij is het wel gewend om op de bank te zittenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:37 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Van mij hoeft hij niet naar huis maar een keer op de bank zitten kan geen kwaad.
Zelfs dat gaat niet gebeuren...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:37 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Van mij hoeft hij niet naar huis maar een keer op de bank zitten kan geen kwaad.
Gaan we dit nu een paar keer per dag vragen?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:35 schreef formule het volgende:
Noord korea wil niet meewerken aan utopia.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
De nieuwe grondbewoner.
Er komt meestal een vergelijkbare karakter ter vervanging.
Yep.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet niet voor hoelang hij heeft getekend.
Dat hij is ingehuurd is voor 100% zeker.
Niet in uto 2 waar hij onschendbaar denkt te zijn als boekhouder.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:38 schreef formule het volgende:
[..]
Hij is het wel gewend om op de bank te zitten
Ik weet van niets, ben niet de hele dag hierquote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Gaan we dit nu een paar keer per dag vragen?
Is vandaag al eerder aan de orde geweest, krijg je voorstanders van Jessie in uto en tegenstanders, mensen die hem kwijt willen en missen die hem niet kwijt willen
en dat allemaal met "argumenten " onderbouwd.
saai.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |