en t accentquote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:02 schreef PTLe het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet als ze er zo uit wil zien mijn best , ik kan alleen niet tegen het geschreeuw van haar
Dr manier van lopen doet me te kerelachtig aan, en die botox trek ik nog steeds niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat ziet die Lex eruit zeg.....Zit ook niets vrouwelijks meer aan.............
Ze tettert overal doorheenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:02 schreef PTLe het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet als ze er zo uit wil zien mijn best , ik kan alleen niet tegen het geschreeuw van haar
is wel meer dan een accent, is onderhand een zwaar spraakgebrek, met die flubberlippenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en t accentklinkt zo tokkie of ligt dat aan mij
Blubber de blubber............quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou ik zag gister een paar caps van Merel haar billen langskomen, daar werd ik niet vrolijk van
Die heeft alles strak..........Topwijfie..........quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:56 schreef formule het volgende:
Mylene, sport niet mee, gelijk heeft ze, ziet er zo prima uit
PLT!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:03 schreef PTLe het volgende:
[..]
Vind ze misshien lekker het randje in haar kont
Nee hoor Sjamp dat is zoquote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en t accentklinkt zo tokkie of ligt dat aan mij
Dat laatste is dan wel weer zo, maar ze gedraagt zich als een kerel.......Kan er geen opgewonden plasser van krijgen in iedergeval.......quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:03 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Dr manier van lopen doet me te kerelachtig aan, en die botox trek ik nog steeds niet.
Vind dr dan weer wel qua zorgzaamheid vrouwelijk.
Ze is nog jong , bij mij is ook niet alles strak meer , maar ik vind dat ik elke rimpel heb verdiendquote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die heeft alles strak..........Topwijfie..........
Ik snap jequote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat laatste is dan wel weer zo, maar ze gedraagt zich als een kerel.......Kan er geen opgewonden plasser van krijgen in iedergeval.......
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat laatste is dan wel weer zo, maar ze gedraagt zich als een kerel.......Kan er geen opgewonden plasser van krijgen in iedergeval.......
Ik sla even overquote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:09 schreef PTLe het volgende:
Ja cossers allemaal even mee doen![]()
[ afbeelding ]
ik zie ook niet EEN hiskequote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:09 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Nah, heb al moeite met goede morgen nederland (met stoel)quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:09 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Die zat bij Gerrit te kletsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |