Vandaag nog nee gezegd tegen etentje met iemand van de kerkquote:
pro tipje: haal je bessen even door bloem, dan zinken ze minderquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:37 schreef CherryLips het volgende: [..] Ik ga dit weekend eerst een citroencake maken, maar heb dus ook een recept met amandelmeel. Deze: https://www.laurasbakery.nl/bananenbrood-met-blauwe-bessen/
Wat voor spel?quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:06 schreef Faxie het volgende:
In een half uurtje van level 63 naar 96 gegaan
Gewoon even erdoorheen scheppen?quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:59 schreef Allures het volgende:
[..]
pro tipje: haal je bessen even door bloem, dan zinken ze minder
Nog steeds Final Fantasy XV. EXP wordt 'verwerkt' als je ergens slaapt, en er is 1 hotel waar je een x3 multiplier krijgt. Dan kan je nog een EXP statusboost van 100% krijgen dmv een bepaalde maaltijd, en je kan magie versterken met een catalysator die ook EXP geeft zodra je die magie gebruikt. En dan een vijand pakken die die magie absorbeert zodat je lang door kan vechten, en dan gaat het heel hardquote:
Klinkt gebalanceerdquote:Op donderdag 20 juni 2019 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nog steeds Final Fantasy XV. EXP wordt 'verwerkt' als je ergens slaapt, en er is 1 hotel waar je een x3 multiplier krijgt. Dan kan je nog een EXP statusboost van 100% krijgen dmv een bepaalde maaltijd, en je kan magie versterken met een catalysator die ook EXP geeft zodra je die magie gebruikt. En dan een vijand pakken die die magie absorbeert zodat je lang door kan vechten, en dan gaat het heel hard
ja. Dat overal een beetje omheen zitquote:Op donderdag 20 juni 2019 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon even erdoorheen scheppen?
Niet perse, maar de latere hunts en sidequests, plus de post-game content vereisen wel een hoog level. Main story nog niet uitgespeeld overigens. Zal ik dit weekend wel doen denk ik.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt gebalanceerd
Is het grinden nodig dan?
Grinden hue huequote:Op donderdag 20 juni 2019 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt gebalanceerd
Is het grinden nodig dan?
Wanneer gaan we bbq'en dan?quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:39 schreef Joosie200 het volgende:
Ik heb voor mijn nieuwe kamado bbq maar mijn oude eettafeltje omgeturnd tot bbq tafel. Straks verder met het in elkaar zetten van de nieuwe kledingkast. Best een productief avondje wat anders bankhangen was geweest
Oké hopelijk denk ik daar tzt ook nog aanquote:Op donderdag 20 juni 2019 21:17 schreef Allures het volgende:
[..]
ja. Dat overal een beetje omheen zit
Ik schud het altijd gewoon even om in een bakje
Als ik de weersverwachting mag geloven vanaf dinsdagquote:
Ik zie de uitnodiging wel tegemoetquote:Op donderdag 20 juni 2019 21:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als ik de weersverwachting mag geloven vanaf dinsdag
Nu nog zorgen voor een opzetbad, hangmat ophangen en mijn relaxtuin is klaar.
Wat doet @gcjoel in de OP?quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:57 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
Wat willen we in dit topic:
o Slowchat
o Offtopic
o De werkdag doorkomen
o Praten over eten
o Klagen (met maten)
o Bier
o Cocktails