Ben meestal al halverwege. Kwaliteits controle.quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
Die vorige duurt 4 minuten he .... wel je tijd uitzitten
Ik popel. Hou me tegen. Aaaargggquote:
Ooraids in z'n puurste vorm.quote:
Ik ook niet.quote:
Bad ass bazen muziekquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:52 schreef PzKpfw het volgende:
Kwam van de week voorbij op de radio, goede muziek maakt die man nog steeds.![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeah I know, meneertje van mevrouwtje oeps.
Cadeautje voor je, denk ik.quote:
Niet onaardig.quote:
Krijg hier geen oorkriebels op een negatieve manier van.quote:
Ok mijn teennagels groeien nuquote:
Te plat en te ordinair voor me om 'em tevoorschijn te halenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:53 schreef phoenyx het volgende:
Nou misschien hebben we het volgende dan ook als gezamelijk kenmerk in muziekclips
Iedereen verdient een herkansingquote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te plat en te ordinair voor me om 'em tevoorschijn te halen
Gruwelijk zwak voor die shuffle meisjes, dat dan weer wel.quote:
quote:
Serieus, vet.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:20 schreef DeHovenier het volgende:
Ben deze week naar die tentoonstelling geweest met mn zusje, was leuk
Oooh echt wel, beetje mij welquote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
https://www.nederlandsfot(...)der-elsken-in-kleur/
Weet ik
Yes .....quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Kut, ik ben echt iets teveel into Prince de laatste tijd, voelt een beetje vies en ouderwets maar toch![]()
Wat is dit dan gvdquote:
Dikke Dennis ken ik, mijn zus heeft een kinderboerderij voor hem geregeld, met vaste afspraken en nog wat kans op levensvreugde...…..heb hem wel eens ontmoet, ziet er vies uit maar is geen slechte man, wel uitgeblust ranzig en kansloos, en vies.quote:
Een kinderboerderij met kans op levensvreugde?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dikke Dennis ken ik, mijn zus heeft een kinderboerderij voor hem geregeld, met vaste afspraken en nog wat kans op levensvreugde...…..heb hem wel eens ontmoet, ziet er vies uit maar is geen slechte man, wel uitgeblust ranzig en kansloos, en vies.
quote:
Het is best een tragische man.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een kinderboerderij met kans op levensvreugde?
quote:
Prince is like a Hotel Californiaquote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:34 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon nog een keer gvd tot jullie hem gaan waarderen.
Ich liebe dich, ich liebe dich
had je danquote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:34 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon nog een keer gvd tot jullie hem gaan waarderen.
Ich liebe dich, ich liebe dich
Heeeeeeey je leeft nogquote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:36 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Prince is like a Hotel California
Beste lachje ever die clip van Prince/The Jokerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |