abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_187506429
Wat leuke plaatjes uit Kroatië













Deel 1: TRV / Kroatie
Deel 2: TRV / Kroatie deel 2
Deel 3: TRV / Kroatië / Hrvatska deel 3
Deel 4: TRV / Kroatië / Hrvatska deel 4

Hier kunnen we weer verder!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_187508388
Ik vond ¨ibenik wel leuk. Voor de mensen die ook geen zin hebben in massa toerisme.
N A P O L I
C A M P A N I A
  woensdag 19 juni 2019 @ 20:37:44 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187508581
Binnenland is mooi, goedkoop en rustig
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_187509786
Wij hebben een twee dagen kaart gekocht voor die plitvicemeren. Maar als je een beetje een doorloper bent is dat echt niet nodig. Mits je optijd gaat anders kom je tussen de touringcarren vol Japanners terecht ;) wij zijn om 8 uur gaan lopen en dat was lekker rustig. In de middag stond het rijen dik. Maar toen waren wij al klaar.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_187516741
Wij waren nu on 09:00 in het park. Moesten de tent enzo even opruimen. En het is duidelijk al veeeeel drukker.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 20 juni 2019 @ 18:51:39 #6
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187523551
Buiten net seizoen in oktober of april is het rustiger en niet zo heet in het binnenland, en er is veel meer water in de vallen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_187527647
Mja wij gaan meestal eind juni op roadtrip en in de winter als we langer op vakantie gaan met het vliegtuig.

Wel foto's gezien van het park helemaal in de sneeuw en ijs. Zag er prachtig uit. Lijkt mij een hel om te lopen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_187563289
Ik heb reuma en loop langzaam en niet te ver.....5km is te doen, misschien max 10 met een paar keer rust. Is die tocht dan haalbaar?
uit een aspergernest
pi_187563426
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 13:25 schreef wendytje het volgende:
Ik heb reuma en loop langzaam en niet te ver.....5km is te doen, misschien max 10 met een paar keer rust. Is die tocht dan haalbaar?
Plivice?

Dat doen zelfs Italiaanse bejaarden van 80. Ze hebben busjes en bootjes
.
pi_187564123
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 13:25 schreef wendytje het volgende:
Ik heb reuma en loop langzaam en niet te ver.....5km is te doen, misschien max 10 met een paar keer rust. Is die tocht dan haalbaar?
Pak route B. Ga je lekker met de boot mee enzo. Maar zie je wel de mooiste dingen. Route C gaat dan te lang worden denk ik :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188497512
Net terug van Cres. Helemaal te gek en heel mooi en ruig.

Vaak en lekker gegeten, reken wel op 80-100¤ met zijn 4en, maar de bediening en kwaliteit is het waard.

Relatief rustig, behalve op hotspots. Maar we hebben bijvoorbeeld een bootje gehuurd en een strandje opgezocht waar je niet via het land kan komen. Eens kijken of een vaarbewijs te halen is, dan ik een snellere boot huren en het hele eiland rond.

Als verrassing kwamen nog een groep dolfijnen voorbij met een baby.

Overtocht ging supervlot en goed geregeld, we kregen zelfs de bootkosten terug als korting bij de camping.

Aanrader w/
.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')