Van justitie?quote:
Nee, het is het continue roepen we hebben niets, we zijn niets, ik voel me zo onzeker, ik weet echt niet wat ik wil hooorrrjjjj en dan bij Gerrie in bed gaan liggen teasenquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus het meisje is fout, en de jongen is een stoere bink.
Beetje achterhaalde stelling.
quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, het is het continue roepen we hebben niets, we zijn niets, ik voel me zo onzeker, ik weet echt niet wat ik wil hooorrrjjjj en dan bij Gerrie in bed gaan liggen teasen
Dát maakt haar een gluiperig lokhoertje
Heb ze nog nooit kunnen betrappen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
de 2 wiebelen ook? maar vannacht doet zich niks
Behalve als je alle voorzorgmaatregelen hebt genomen en weet dat het een wegwerpsexpartij wordt.quote:
zijn bijna elke nacht te zien ,elke slaapt op zijn site niks met knuffelenquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb ze nog nooit kunnen betrappen.
Denk dat ze veel privacy krijgen van de productie.
Mis je niks aanquote:
quote:
Jens heeft ook eigenlijk liever een jongetjequote:Op woensdag 19 juni 2019 18:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn bijna elke nacht te zien ,elke slaapt op zijn site niks met knuffelen
quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:27 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Dan mankeert jou toch iets aan de oren
quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:27 schreef DeKenau het volgende:
[..]
de anderen verstaa ik welquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:27 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Hij had die post al met z'n verjaardag verwacht.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heft het dreinen gister toch geholpen
quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jens heeft ook eigenlijk liever een jongetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |