Mijn indruk van IKEA is dat dit toch wel per serie wisselt. Je kan daar goedkoop een "studentenkamer" budgetbankje kopen, maar ook prima iets beters.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:35 schreef Elan het volgende:
Als ik dat vergelijk met die bankjes van de IKEA zou ik daar in elk geval ver bij vandaan blijven.
Dat is categorie budget.
Kon je bij Zitmaxx nog korting onderhandelen?quote:Op donderdag 20 juni 2019 08:06 schreef monsterd. het volgende:
Wij hebben een bank van Zitmaxx. Prima prijs en zit heerlijk! Alleen de levertijd was lang (14 weken).
Niet op onze bank, maar die was ook net <1.000. Daarvoor zijn hun marges te klein, kan me herinneren dat ik het wel heb gevraagd. Denk dat het op banken van 2.000 plus wel kan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:30 schreef Tieten het volgende:
[..]
Kon je bij Zitmaxx nog korting onderhandelen?
Wij hebben daar een knappe bank zien staan, die we willen aanschaffen.
De onze gaat richting de 2200-2400 afhankelijk van de stof. Hoe bedoel je te veel keuze...quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:45 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Niet op onze bank, maar die was ook net <1.000. Daarvoor zijn hun marges te klein, kan me herinneren dat ik het wel heb gevraagd. Denk dat het op banken van 2.000 plus wel kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |