Ze brengt wel wat anders, maar weet nog niet of het echt positief gaat uitvallen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:32 schreef freaky40 het volgende:
En toch brengt die Lex wel een andere energie in Utopia dan er wat er nu zit. Ik vind het tot nu toe wel een aanwinst. Een soort Vanessa hadden ze daar echt nodig...
Nee.quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:38 schreef Inca het volgende:
Heeft Dylan een opleiding gedaan voor piercings te zetten?
Beweerde FF.quote:
Een speciale douche voor Andreaquote:Op woensdag 19 juni 2019 15:39 schreef snetje het volgende:
Linker douche is dus nog niet goed aangesloten...ze kunnen dus alleen de rechter gebruiken..
[ afbeelding ]
Dat wil hij gaan leren.quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:38 schreef Inca het volgende:
Heeft Dylan een opleiding gedaan voor piercings te zetten?
Ze heeft ook het perfecte figuurtje vooral de lengte....quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind die culottes van haar zo leuk, iedereen hier vindt ze vreselijk.
Mag wel een bouwer in ja, want die Brandon is ook een faalhaas en blijft daar ook niet lang meer ga ik vanuit...quote:
Opgeven is geen optie.quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat je nog al die moeite doet
+1
No problem.quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Blablabla....Ik stop ermee..........
Ik ook, hij gaat maar eerst behoorlijk tattoos zetten.quote:
Lekker makkelijk.quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:46 schreef Soulraven het volgende:
[Info]On topic maar weer. Laat elkaar gewoon met rust[/info]
Soms , ja somsquote:Op woensdag 19 juni 2019 15:46 schreef Soulraven het volgende:
[Info]On topic maar weer. Laat elkaar gewoon met rust[/info]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |