quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nooit echt heel leuk gevonden.
Vind je het goed als ik m;n dieselgenerator aanzet bij jou in de trein m'n apparatuur op te laden bij gebrek aan stopcontacten?quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik m;n dieselgenerator aanzet bij jou in de trein m'n apparatuur op te laden bij gebrek aan stopcontacten?
Nu al dronken?quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik m;n dieselgenerator aanzet bij jou in de trein m'n apparatuur op te laden bij gebrek aan stopcontacten?
Ze denkt dat je dronken bentquote:Op woensdag 19 juni 2019 20:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer mee te maken
Wel met een slang naar buiten he..quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ooit met de verkeerde slang naar buiten, toen werd ik afgevoerd van de trein!!!quote:
Dan zorg je daarvoor.quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De meeste treinen kan het raam niet open
Ow.. Ik dacht dat je wartaal sloeg omdat je vroeg of je je dieselgenerator in de trein mocht aanzetten...quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer mee te maken
Ik denk gewoon in oplossingen ipv te zeiken op het gebrek aan stopcontactenquote:Op woensdag 19 juni 2019 20:21 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ow.. Ik dacht dat je wartaal sloeg omdat je vroeg of je je dieselgenerator in de trein mocht aanzetten...
Jij bent ook wel een God.quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik denk gewoon in oplossingen ipv te zeiken op het gebrek aan stopcontacten
Ik zeg: Liever zwijgen dan met een onrealistische oplossing aankomenquote:Op woensdag 19 juni 2019 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik denk gewoon in oplossingen ipv te zeiken op het gebrek aan stopcontacten
Het is niet onrealistisch, ik kan het gewoon doen. Of het aangenaam en toegestaan is, is een ander verhaalquote:Op woensdag 19 juni 2019 20:24 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik zeg: Liever zwijgen dan met een onrealistische oplossing aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |