Nu dood?quote:Op woensdag 19 juni 2019 13:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja idem
[..]
Had een collega die dronk vroeger paar liter cola per dag. Had z'n tanden nog wel maar dat ga je wel zien.
Lol nee maar hij houdt het nu bij een halve liter per dag en is ook geen directe collega meer.quote:
Ik drink ook niet liters hoor. En niet elke dag. Maar wel meer dan ranjaquote:Op woensdag 19 juni 2019 13:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lol nee maar hij houdt het nu bij een halve liter per dag en is ook geen directe collega meer.
Drink thuis ook wel veel limonade eigenlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2019 13:37 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik drink ook niet liters hoor. En niet elke dag. Maar wel meer dan ranja
Het meeste drink ik toch gewoon water
Als ik toch suiker moet drinken geef mij dan maar colaquote:Op woensdag 19 juni 2019 13:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Drink thuis ook wel veel limonade eigenlijk.
Een glas verse af en toe is wel gezondquote:Op woensdag 19 juni 2019 13:43 schreef Geerd het volgende:
Of van die mensen die dan een halve liter sinaasappelsap weg tikken en denken gezond bezig te zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een glas ja...quote:Op woensdag 19 juni 2019 13:45 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Een glas verse af en toe is wel gezond
Miste je alquote:
Soort van.quote:
Ja nee ok.quote:Op woensdag 19 juni 2019 14:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Verveel me beetje, dus maar beetje rellen, ja toch !!!
KAPPEquote:Op woensdag 19 juni 2019 14:52 schreef Fancy2 het volgende:
Nu zit deze in mijn hoofd sinds gisteren![]()
Romeo and Juliet
Samson and Delilah
You can bet
Their love they didn't deny
Your words say split
But your words they lie
When we kiss
Mmh, fire
Fire
Ben je ook vrij?quote:Op woensdag 19 juni 2019 14:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Verveel me beetje, dus maar beetje rellen, ja toch !!!
Nooit mijn routequote:Op woensdag 19 juni 2019 14:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee zo werken. Leiden, Hoorn, Hoofddorp Amersfoort etc
Vandaar dat haags z'n lekkerding is.quote:
Eens.quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vandaar dat haags z'n lekkerding is.
quote:
Genen hèquote:Op woensdag 19 juni 2019 15:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vandaar dat haags z'n lekkerding is.
Ik tik liever andere halve liters wegquote:Op woensdag 19 juni 2019 13:43 schreef Geerd het volgende:
Of van die mensen die dan een halve liter sinaasappelsap weg tikken en denken gezond bezig te zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van die blikken Monster?quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik tik liever andere halve liters weg
Ja je hebt er geen kut aan om maar half naar de tyfus te gaan he!quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
GLAD !!! Helemaal naar de tyfus ga je dan
Zware klusquote:Op woensdag 19 juni 2019 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb nog steeds handschoenen stand by liggen door de frisse lente ipv op te bergen.Misschien dat maar eens doen.
Nu ben ik ook wel benieuwd wat jij dan weg hebt zitten moffelen. Misschien van iemand anders?quote:Op woensdag 19 juni 2019 16:46 schreef Geerd het volgende:
Ohw lol jij hebt hem opgevangen![]()
![]()
![]()
![]()
Geil gekomen
Paar zwartrijdersquote:Op woensdag 19 juni 2019 16:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nu ben ik ook wel benieuwd wat jij dan weg hebt zitten moffelen. Misschien van iemand anders?
Hehe zal ze leren... Stelletje schooiersquote:
Neu.quote:Op woensdag 19 juni 2019 16:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nog beetje lekkere chikies op het werk ?
Saaaiquote:Op woensdag 19 juni 2019 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zat ook grotendeels alleen vandaag.
Jaquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Klote voor mensen met dislek....dysk.....diesle......mensen die niet kunnen spellen!
Niemand die al een blik SJW's heeft opengetrokken om dat Youtube-kanaal aan de schandpaal te nagelen?quote:
Ikke nietquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Niemand die al een blik SJW's heeft opengetrokken om dat Youtube-kanaal aan de schandpaal te nagelen?
Ooooooooooooooooooooooo nu snap ik hetquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, dat zongen ze dus in dat liedje, maar dan met een "o" te veel.
quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als bladzijde 38 nou op de eerste pagina stond....
Als je mij fancy dan is dat artikel wel handig iddquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Als je mij fancy dan is dat artikel wel handig idd
Had ik er tenminste nog wat aan..quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon trio![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tieten in je nek tieten in je gezicht overal tieten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trio liever twee mannen joh.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon trio![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tieten in je nek tieten in je gezicht overal tieten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:29 schreef Geerd het volgende:
Zolang ballen elkaar niet raken is het niet gay en van te voren ff no homo zeggen
Dat maken jullie jezelf wijs natuurlijkquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:29 schreef Geerd het volgende:
Zolang ballen elkaar niet raken is het niet gay en van te voren ff no homo zeggen
Nee neequote:
xDquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gayme of Thrones!
I know.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er zijn ook scène's in die serie die me hier een ban zouden kunnen opleveren!
Laat eens zienquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er zijn ook scène's in die serie die me hier een ban zouden kunnen opleveren!
Neejoh.quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:02 schreef Geerd het volgende:
En dan post jij zo die foto...dikke ban en dan wij zo lachen gek ,,,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILER: sausage fest!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen we een pizaatje bellen?? Ik heb geen honger..daarom kunnen we wel bellen..quote:
Ik heb nog nooit een pizza gebeldquote:Op woensdag 19 juni 2019 20:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zullen we een pizaatje bellen?? Ik heb geen honger..daarom kunnen we wel bellen..
quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nooit echt heel leuk gevonden.
Vind je het goed als ik m;n dieselgenerator aanzet bij jou in de trein m'n apparatuur op te laden bij gebrek aan stopcontacten?quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik m;n dieselgenerator aanzet bij jou in de trein m'n apparatuur op te laden bij gebrek aan stopcontacten?
Nu al dronken?quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik m;n dieselgenerator aanzet bij jou in de trein m'n apparatuur op te laden bij gebrek aan stopcontacten?
Ze denkt dat je dronken bentquote:Op woensdag 19 juni 2019 20:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer mee te maken
Wel met een slang naar buiten he..quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ooit met de verkeerde slang naar buiten, toen werd ik afgevoerd van de trein!!!quote:
Dan zorg je daarvoor.quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De meeste treinen kan het raam niet open
Ow.. Ik dacht dat je wartaal sloeg omdat je vroeg of je je dieselgenerator in de trein mocht aanzetten...quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer mee te maken
Ik denk gewoon in oplossingen ipv te zeiken op het gebrek aan stopcontactenquote:Op woensdag 19 juni 2019 20:21 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ow.. Ik dacht dat je wartaal sloeg omdat je vroeg of je je dieselgenerator in de trein mocht aanzetten...
Jij bent ook wel een God.quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik denk gewoon in oplossingen ipv te zeiken op het gebrek aan stopcontacten
Ik zeg: Liever zwijgen dan met een onrealistische oplossing aankomenquote:Op woensdag 19 juni 2019 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik denk gewoon in oplossingen ipv te zeiken op het gebrek aan stopcontacten
Het is niet onrealistisch, ik kan het gewoon doen. Of het aangenaam en toegestaan is, is een ander verhaalquote:Op woensdag 19 juni 2019 20:24 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik zeg: Liever zwijgen dan met een onrealistische oplossing aankomen
Is cool.quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij krijgt van de week nog van me te heure
Maar je weet al dat het niet mag, dus .quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is niet onrealistisch, ik kan het gewoon doen. Of het aangenaam en toegestaan is, is een ander verhaal
Bier ookquote:Op woensdag 19 juni 2019 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voelt lekker als je dorst hebt
Ik heb s'avonds stuk minder trek in alcohol, alleen overdag welquote:
Komt datquote:Op woensdag 19 juni 2019 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb s'avonds stuk minder trek in alcohol, alleen overdag wel
Aan?quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb het avondzuipen uitbesteed tegenwoordig
Wejoooquote:Op woensdag 19 juni 2019 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
Neem nog een pizza tonijn ouwe vetzak
Misschien kan @Geerd een leuke passagier aan me voorstellen en zijn conducteurshokje ter beschikking stellenquote:
Zit wel al helemaal onder de lichaamssappen van alle chiks die ik daar heb afgewerktquote:Op woensdag 19 juni 2019 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien kan @:Geerd een leuke passagier aan me voorstellen en zijn conducteurshokje ter beschikking stellen
Een mannelijke?quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien kan @:Geerd een leuke passagier aan me voorstellen en zijn conducteurshokje ter beschikking stellen
Is deze dagen wel zweten om de hele trein door te lopen en kaartjes te checken iddquote:Op woensdag 19 juni 2019 20:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zit wel al helemaal onder de lichaamssappen van alle chiks die ik daar heb afgewerkt
Gewoon 1e klas chillenquote:Op woensdag 19 juni 2019 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is deze dagen wel zweten om de hele trein door te lopen en kaartjes te checken idd
quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Waarom wil je mij verkopen? Ik dacht dat je mij voor jezelf wilde
@wollahquote:
Bek houwequote:Op woensdag 19 juni 2019 21:21 schreef quirina het volgende:
@:wollah zijn tellie is stuk en hij moet de bak in.
Die heeft geen Tank.
quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:21 schreef quirina het volgende:
Die heeft geen Tank.
doe maar eerst pics van je melktank danquote:Op woensdag 19 juni 2019 21:21 schreef quirina het volgende:
Die heeft geen Tank.
Nopequote:Op woensdag 19 juni 2019 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
Nog PV'tjes uitgeschreven vandaag @:Geerd ?
Tieten laten zien dan zie je het door de vingersquote:Op woensdag 19 juni 2019 22:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk het, je schrijft ook niet alles he
Ja swsquote:Op woensdag 19 juni 2019 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tieten laten zien dan zie je het door de vingers
Ik zou haar keihard doen !!!!quote:
Wel reizigers vermanend toegesproken?quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk het, je schrijft ook niet alles he
Vermanend niet, meer als info of tip gebracht zegmaar..quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel reizigers vermanend toegesproken?
Scheelt wel dat het geen vrijdagavond isquote:Op woensdag 19 juni 2019 22:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vermanend niet, meer als info of tip gebracht zegmaar..
We hebben al een tijd niet gedanst samenquote:Op donderdag 20 juni 2019 06:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee, dat was niet een onvriendelijke wat
quote:Op donderdag 20 juni 2019 06:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We hebben al een tijd niet gedanst samen
Hahaquote:
Mehquote:
Wattes?quote:
Lolquote:Op donderdag 20 juni 2019 07:13 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, dat is een Russische goedemorgen
Gewoon te weinig geslapenquote:
Hahahaha!quote:
Ik waardeer de pogingquote:Op donderdag 20 juni 2019 07:17 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hahahaha!
Ik heb die tekens niet op mijn toetsenbord. Dus ik heb geroeid met de tekens die ik heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |