abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187612078
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 06:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Alsof de wereld jou wat schuldig is :')
Niet aan mij specifiek, maar wel wat aan Nieuwetijdskinderen in het algemeen. Ik ben blij met mijn wajong, maar het had wel wat meer gemogen. Vooral omdat ik ook een keer leuke dingen wil doen
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_187612110
Ga naar een universiteit, regel daarna een PhD, wordt de grootste wetenschapper van onze tijd: tadaa, je hebt van je zwakte je kracht gemaakt.
  Redactie Frontpage woensdag 26 juni 2019 @ 08:43:20 #203
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_187612120
Wat is deze shit? Aids van die millennials ook altijd...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_187612317
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 07:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben een filosoof. Ik brainstorm over zaken zoals de natuur en universum. Hier ben ik zeer goed en bedreven in.
En wat hebben andere mensen daar aan?
pi_187613040
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 07:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben deels spiritueel. Ik ken het wel, alleen heb ik er nog wat moeite mee. Ik raak dan afgeleid door gedachten in mijn hoofd. Deze gedachten zijn bij mij erg moeilijk uit te zetten omdat ik telkens wil ontdekken en leren. Mijn leergierige hoofd is haast niet uit te zetten. Ik ben continue bezig met zelfontwikkeling. Het liefst doe ik dat 25 uur per dag. Helaas bevat een dag niet zoveel uren om jezelf te verbeteren. Misschien ooit een keer in de verre toekomst. Dan weet ik zeker dat de mensheid nog harder kan groeien.
Ik weet dat het moeilijk kan zijn door je conditie. Tegelijkertijd denk ik dat het juist extra voordelig kan zijn als het je uiteindelijk wel lukt. Begin met slechts enkele minuten en probeer langzaam uit te breiden.

Wel eens van DMT gehoord ? Aka the spirit molecule. Als je dieper in het spirituele wil duiken en de andere kant van de realiteit eens wil beleven dan raad ik je aan DMT eens te proberen.

pi_187616334
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 06:41 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Of jij bent 'blijkbaar nog niet klaar voor' de wereld.
Ik ben er wel klaar voor, alleen vind ik het jammer dat er zo weinig voorzieningen voor de Nieuwetijdsgeneratie zijn. Hiermee bedoel ik rustige stille werkruimtes zonder dat een werkgever je stress bezorgt en kortere werkdagen. Liefst ook in een tuin met maximaal twee personen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_187616419
Beetje een slechte trol dit.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator woensdag 26 juni 2019 @ 16:25:34 #208
155227 crew  Guppy
dus
pi_187617992
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 08:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niet aan mij specifiek, maar wel wat aan Nieuwetijdskinderen in het algemeen. Ik ben blij met mijn wajong, maar het had wel wat meer gemogen. Vooral omdat ik ook een keer leuke dingen wil doen
Ik krijg aan processierups grenzende jeuk van deze houding... je krijgt een gratis zak geld van de maatschappij, maar “het had wel wat meer mogen zijn”.

:’)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 26 juni 2019 @ 17:37:37 #209
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187619013
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 14:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben er wel klaar voor, alleen vind ik het jammer dat er zo weinig voorzieningen voor de Nieuwetijdsgeneratie zijn. Hiermee bedoel ik rustige stille werkruimtes zonder dat een werkgever je stress bezorgt en kortere werkdagen. Liefst ook in een tuin met maximaal twee personen.
Welnee, jij zoekt (en hebt gevonden) naar excuses en uitvluchten om geen fuck te maken van je leven.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_187619279
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 23:05 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

De slachtofferrol is strong in this one.

Kansloze houding. Het ligt natuurlijk allemaal aan anderen en de wereld om je heen.

Ik kan je melden dat je een eenzaam en verbitterd kutleven gaat hebben als je er zelf niets moois van maakt. Zelfs al zou het allemaal aan anderen liggen (wat niet zo is) dan nog ben jij toch echt de enige die jouw situatie kan verbeteren.

Succes daarmee. Ik wens je een keiharde schop onder je hol toe. Je hebt het nodig.
Waarom een sombere leven toewensen? Ik heb trouwens geen sombere leven want ik vermaak mij prima. Ik heb altijd boeken, spelletjes of dingen die ik online bestel. Ik ben al een paar maanden zoet met mijn nieuwe 3d printer. Ik maak fantasie figuren en print ze hierna uit. Ik speel vervolgens spelletjes boven als familie langskomt. Heel vet en zelf geverfd. Hierdoor kom ik tot rust en voel ik me veilig. Volgende week maandag gaan we in de duinen wandelen. Dit is voor mij ook rustgevend want daar zijn weinig mensen. En daarna barbecue in de tuin, maar dan brengt mijn ma het eten naar boven toe.
  woensdag 26 juni 2019 @ 17:59:03 #211
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187619311
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_187619426
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 17:59 schreef Molo het volgende:
afbeelding
pi_187619430
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 23:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Je ouders zijn er trots op dat je veel op Wikipedia zit en snel dingen kan opzoeken.

Je realiseert je dat kinderen op de basisschool dit ook kunnen he. Die plukken hele spreekbeurten van Wiki...

Ik weet niet. Ik lees vooral heel veel minachting voor de mensen om je heen, het werkende voetvolk. En heel voor “wil niet” en “kan niet”...
Ze zijn inderdaad trots op mij. Sommige Wikipedia pagina's zijn heel moeilijk. Deze kan ik ook goed uitleggen aan mensen wat er precies staat in mijn eigen woorden. Verder zijn er natuurlijk nog andere dingen op het internet waar ik goed in ben, bijvoorbeeld de goedkoopste vliegtickets vinden voor iemand omdat ik echt super veel sites verzameld heb en vergeleken. Dit kan je veel geld schelen omdat ik dit bijhou.
  woensdag 26 juni 2019 @ 18:16:14 #214
286575 Roces18
Chef de party
pi_187619569
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 18:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ze zijn inderdaad trots op mij. Sommige Wikipedia pagina's zijn heel moeilijk. Deze kan ik ook goed uitleggen aan mensen wat er precies staat in mijn eigen woorden. Verder zijn er natuurlijk nog andere dingen op het internet waar ik goed in ben, bijvoorbeeld de goedkoopste vliegtickets vinden voor iemand omdat ik echt super veel sites verzameld heb en vergeleken. Dit kan je veel geld schelen omdat ik dit bijhou.
Mooi man. Wat een aanwinst voor de maatschappij
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_187623659
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 17:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom een sombere leven toewensen? Ik heb trouwens geen sombere leven want ik vermaak mij prima. Ik heb altijd boeken, spelletjes of dingen die ik online bestel. Ik ben al een paar maanden zoet met mijn nieuwe 3d printer. Ik maak fantasie figuren en print ze hierna uit. Ik speel vervolgens spelletjes boven als familie langskomt. Heel vet en zelf geverfd. Hierdoor kom ik tot rust en voel ik me veilig. Volgende week maandag gaan we in de duinen wandelen. Dit is voor mij ook rustgevend want daar zijn weinig mensen. En daarna barbecue in de tuin, maar dan brengt mijn ma het eten naar boven toe.
Lezen kun je anders niet zo goed. Ik wens je helemaal geen somber leven toe.

Ik wens je verstand en wijsheid toe. Hopelijk zet dat je er toe aan om wat te doen met je leven in plaats van je te wentelen in zelfmedelijden en zieligheid.
Whatever...
  donderdag 27 juni 2019 @ 08:40:47 #216
248821 Rauw.
op je bord.
pi_187627631
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 23:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Je ouders zijn er trots op dat je veel op Wikipedia zit en snel dingen kan opzoeken.

Je realiseert je dat kinderen op de basisschool dit ook kunnen he. Die plukken hele spreekbeurten van Wiki...

Ik weet niet. Ik lees vooral heel veel minachting voor de mensen om je heen, het werkende voetvolk. En heel voor “wil niet” en “kan niet”...
Hoe meer TS typt hoe meer ik hem begin te vatten.

In mijn vakgebied zijn er veel mensen met soortgelijke "nukken", ik weet niet precies hoe de typering heet die hier bij aansluit maar de functionaliteit van mensen met dit superieure gevoel laat vaak erg te wensen over op zowel sociaal als professioneel vlak.
Voor 2 van de 4 mensen die mij aan TS doen denken weet ik dan ook dat we een bepaalde vorm van subsidie krijgen of een tegemoetkoming van het UWV en één jongen zit hier met behoud van WAjong (Overigens het grootste respect voor deze gasten, die de keus hebben thuis te gaan zitten teren op de samenleving of gewoon met de grootste moeite zich inzetten voor een bedrijf)

TS weet het te brengen als een "zegen" maar de eenzaamheid en uniekheid die hij voelt is meer omdat hij écht onbegrepen is. Niet vanuit de hoge functionaliteit die hij denkt te bezitten, maar omdat hij z'n eigen functionaliteiten zo ver overschat.
Ook de bevestiging van zijn ouders waar hij zo trots op is past precies in het plaatje.

Eigenlijk de enige manier om met TS of iemand van zijn mede-"Nieuwetijdskinderen" om te gaan is om ze af en toe even een applausje te geven (zoals zijn ouders) het enige probleem hiermee is dat je naast de persoon motiveert om nog íets te gaan doen ook bijdraagt aan hun gevoel van superieur zijn aan de samenleving.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 27 juni 2019 @ 08:43:11 #217
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187627647
Zijn er nou echt users die deze troll serieus nemen? :?
The love you take is equal to the love you make.
pi_187627866
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2019 08:43 schreef Lienekien het volgende:
Zijn er nou echt users die deze troll serieus nemen? :?
Wellicht moet je ook eens gek doen.
pi_187627892
Een kutkind is wat jebent.
pi_187627908
Nu snap ik het. Ik heb me altijd al anders gevoeld dan anderen.
Waar andere mensen gaan werken heb ik daar nooit zin in, omdat ik liever in bed lig, of lekker achter m'n laptop lig. Ik vind youtube kijken veel leuker dan naar school gaan, en ik ben ook heel erg goed in het lezen van wikipedia pagina's. Verder ben ik heel erg bedreven in het vinden van de laagste prijs op internet

Ik heb echter geen uitkering :')

Mensen zeggen dat ik lui ben, maar zij snappen gewoon niet dat ze oudetijdskinderen zijn. Ik ben een echte nieuwetijdskind :Y
pi_187627920
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juni 2019 09:09 schreef BoTheParakeet het volgende:
Een kutkind is wat jebent.
Dat is precies de beschrijving van deze nieuwe kinderen!
  donderdag 27 juni 2019 @ 09:27:49 #222
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187628107
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2019 09:05 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Wellicht moet je ook eens gek doen.
Dan zou ik wel naar ONZ gaan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_187628176
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2019 09:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan zou ik wel naar ONZ gaan.
Tegenwoordig mag dat overal op fok hoor :*
pi_187637830
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 07:59 schreef Momo... het volgende:

[..]

Kom eens met interessante ideeën over het universum en natuur? Met Wikipedia kom je niet ver als echt diep op de materie in wilt gaan.
Ik denk bijvoorbeeld dat het universum een kopie is van een ander universum, omdat alles meerdere malen voorkomt. Er zijn nu overal oerknallen gaande. En de natuur is een kettingreactie. Dit zijn enkele voorbeelden die ik heb :)
pi_187637874
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 08:41 schreef Degodvader het volgende:
Ga naar een universiteit, regel daarna een PhD, wordt de grootste wetenschapper van onze tijd: tadaa, je hebt van je zwakte je kracht gemaakt.
Ik zou het wel kunnen, maar ik denk niet dat ik de druk aan kan van de leraren die boos worden op mij als ik dingen op mijn eigen tempo doe. Ik wil namelijk op mijn eigen snelheid werken, het liefst binnen en niet buiten op een school. Ik wil niet daar naartoe reizen en telkens proefwerken maken. Ik haat tentamens want ik kan niet tegen al die verwachtingen, druk en stress.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')